کلینیک فوق تخصصی دانش آموخته  لوله کشی صنعتی  ۸۳-۸۴ ( نفت و گاز ) -  مایترکاری

کلینیک فوق تخصصی دانش آموخته لوله کشی صنعتی ۸۳-۸۴ ( نفت و گاز ) - مایترکاری

سایتی نو و نخست برای ارائه راهنمای ساخت انواع شابلون پایپینگ به Fabricator ها و بالا بردن دانش ریاضی ایشان
کلینیک فوق تخصصی دانش آموخته  لوله کشی صنعتی  ۸۳-۸۴ ( نفت و گاز ) -  مایترکاری

کلینیک فوق تخصصی دانش آموخته لوله کشی صنعتی ۸۳-۸۴ ( نفت و گاز ) - مایترکاری

سایتی نو و نخست برای ارائه راهنمای ساخت انواع شابلون پایپینگ به Fabricator ها و بالا بردن دانش ریاضی ایشان

زکات فطریه


فروردین سال ۱۴۰۲



بر اساس اعلام دفتر آیت‌الله حسین نوری همدانی، زکات فطره هر فرد باید حدود سه کیلوگرم گندم یا برنج یا نظیر آن باشد که در رساله عملیه ذکر شده و یا قیمت آن را پرداخت کنند. بر این اساس قیمت قوت غالب گندم ۶۰ هزار تومان و قیمت قوت غالب برنج ۲۴۰ هزارتومان است که افراد در پرداخت آن مخیرند، در ضمن اگر در منطقه محل سکونت اجناس ذکر شده قیمت دیگری دارد باید به قیمت منطقه خود محاسبه کنند. همچنین کفاره غیر عمد برای هر روز ۱۲ هزار تومان و کفاره عمد برای هر روز ۷۲۰ هزار تومان است.





واقعا حضرات حالشون خوبه طرف ۴ نفرن و حقوق بگیر ،  ۷ تومن درآمد دارن اینطوری باشه که باید ۲ میلیون تومن از حقوقشون رو بدن !!! سیداشون که بهشون کمک میشه آخونداشونم حتما درآمد خوبی دارن



کفاره روزه عمدی روزی ۷۲۰ هزار تومان ؟؟؟؟ 



این شد جواب ؟!!! 


سلام علیکم و رحمة الله و برکاته

لازم نیست برای کفاره افطار عمدی پول آن داده شود بلکه اگر شصت روز روزه بگیرید یا اطعام کنید شصت فقیر را یا شصت مدّ طعام به شصت مسکین که سهم هر کدام یک مدّ طعام (تقریباً ۷۵۰ گرم گندم یا نان مثلاً) هم بدهید، کافی است.
توجه داشته باشید این حکم شامل کسی است که عمدا روزه ماه مبارک رمضان را بدون عذر نگرفته است.

موفق و مؤید باشید



معادله : هر روز ۶۰ نفر معادل ۶۰ هزارتومان=۳۶۰ هزار تومان چون دوماه جریمه میشوند باید ۷۲۰ هزار تومان در هر روز ( اطعام فقرا )  کفاره نگرفتن عمدی روزه را پرداخت کرد یا ۶۰ روز روزه گرفت.





به گزارش همشهری آنلاین، مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی امام جمعه مسجد مکی زاهدان امروز جمعه یکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ را در حالی عید اعلام کرد که برخی از علمای برجسته اهل سنت ایران به ویژه امام جمعه اهل سنت چابهار فردا را عید می دانند.

مولوی عبدالحمید اما امروز در خطبه های نماز عید فطر درباره اینکه چرا امروز را عید اعلام کرده است، می‌گوید: ما تابع هیچ کشوری از لحاظ عید نیستیم مسئله فقهی است تا زمانی خودمان رویت نکنیم عید نمی کنیم این را همه می دانند.





به گزارش سایت دیده بان ایران؛ «فرانک هوگربیتس»، محقق هلندی که پیش‌تر زمین لرزه ۷/۸ ریشتری ترکیه را پیش‌بینی کرده بود، نسبت به وقوع زلزله‌ای قدرتمند در ایران بین روزهای ۲۹ تا ۳۰ آوریل ۲۰۲۳ (۹و۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ) هشدار داد.

هوگربیتس» قدرت این زلزله را ۶ تا ۷ ریشتر تخمین زده است.



اردیبهشت ۱۴۰۲ : 

اسنپ در اقدام جدید خود به مسافران پیامی با این مضمون ارسال می‌کند:
«مسافر عزیز، راننده بعد از پنج دقیقه انتظار، به دلیل نبودن شما در مبدأ یا در دسترس نبودنتان مجبور به لغو سفر شده است. توجه داشته باشید که در سفر بعدی چنانچه سفر لغو شود، برای جبران خسارت راننده ممکن است ملزم به پرداخت هزینه لغو سفر شوید.»














حجاب


تحلیل خبرگزاری در دفاع از ایشان

https://www.hamshahrionline.ir/amp/758569/


کیهان: مخالفان حجاب آن قدر به مجری برنامه «زندگی پس از زندگی» حمله کردند که کارش به عمل مغز کشید!

در فصل سوم هم وقتی خانم عبداللهی گفت که حجابش کامل نبوده و بعد از این تجربه حجابم کامل شد، در محل کارش چنان طرد شد که خانه‌نشین شد و به ما زنگ زد و ‌گریه‌کنان گفت که بیچاره‌اش کرده‌اند! مسائلی که برای خانم مختارزاده در فصل دوم یا خانم قربانی در فصل سوم هم رخ داد.
کیهان نوشت: مجری و تهیه‌کننده برنامه «زندگی پس از زندگی» گفت که یکی از تجربه‌گران مرگ موقت که در این برنامه از حجاب گفته بود، آن‌قدر مورد حمله مخالفان حجاب قرار گرفت که کارش به عمل مغز کشید!
 
عباس موزون، در یک گفت‌وگوی زنده مجازی گفت: در فصل دوم برنامه که دو سال پیش پخش شد بعد از آنکه خانم نعمت‌اللهی یکی از تجربه‌گران مرگ موقت از این گفت که قبلا حجابش طور دیگری بود و حتی پدرش از حجابش ناراحت بود، وقتی رفتم و برگشتم و آن‌جا نتیجه این کارها را دیدم، حجابم درست شد... در فضای مجازی آن‌قدر به او حمله کردند که همین یکی دو ماه قبل به‌خاطر این حملات، عمل مغز باز انجام داد.
 
وی افزود: در فصل سوم هم وقتی خانم عبداللهی گفت که حجابش کامل نبوده و بعد از این تجربه حجابم کامل شد، در محل کارش چنان طرد شد که خانه‌نشین شد و به ما زنگ زد و ‌گریه‌کنان گفت که بیچاره‌اش کرده‌اند! مسائلی که برای خانم مختارزاده در فصل دوم یا خانم قربانی در فصل سوم هم رخ داد.
 
مجری «زندگی پس از زندگی» افزود: این اتفاقات قبل از جریانات امسال رخ دادند، ما هیچ کدام از این موارد را دستچین نکردیم و اصلا موضوع برنامه ما این نبوده، موضوع برنامه ما عالم غیب است.
 
موزون یادآور شد: خانم خمسه هم مثل موارد قبلی بود و امسال برنامه‌اش پخش شده و کار تحقیق و پژوهشش سال گذشته انجام شده بود؛ مادرش با ما تماس گرفته و گفته که به‌خاطر نظراتی که علیه او نوشتند نگران است.




حضرت علی ـ علیه السّلام ـ فرمودند: روزی من و فاطمه ـ سلام الله علیها ـ به خدمت رسول خدا ـ صلّی الله علیه و آله ـ رسیدیم، در حالی که آن حضرت ـ صلّی الله علیه و آله ـ بسیار گریه می کردند. گفتم پدر و مادرم فدای تو باد ای رسول خدا ـ صلّی الله علیه و آله ـ چه چیز شما را به گریه انداخته است؟

حضرت فرمود: یا علی! شبی که به آسمان برده شدم، عده ای از زنان امّت خود را در عذاب شدید دیدم، پس شأن آن ها را انکار کردم و در این حال به خاطر شدت عذاب آن ها گریه می کنم.

1. زنی را دیدم که به موی سر آویزان شده بود و مغز سرش (از شدت عذاب) می جوشید. « همانا او موی خود را از مردان نامحرم نمی پوشاند.»

2. و زنی را دیدم که از پاهایش در تنوری از آتش آویزان شده بود. «و آن زنی بود که بدون اجازه شوهر از منزل خارج می شد.»

3. و زنی را دیدم که گوشت تن خود را می خورد و آتش از زیرش شعله می کشید.

 « و او آن زنی بود که خود را برای دیگران آرایش و زینت می کرد. (نه برای شوهرش)»

4. و زنی را دیدم که گوشت بدنش از جلو و پشت به وسیله قیچی هایی از آتش بریده می شد. «و آن زنی بود که خود را در معرض دید مردان (نامحرم) در می آورد.»



فروردین ۱۴۰۲

شیخ حسین انصاریان در «پخش زنده» مراسم شب بیست و یکم ماه رمضان از شبکه سه سیما گفت: روی گنهکاران اسم بد و زشت نگذارید؛ خلاف قرآن و حرام است. گناهکار را نترسانید، اگر گنهکاری بازداشت شد، به دروغ نگویید که فردا صبح اعدام می‌شوی. عباد خدا را نترسانید. وحشت در دل او و خانواده‌اش نیندازید.




راوی می‌گوید: به او نزدیک شدم و یک پیرمرد با عبای پشمی را دیدم که در مقام حضرت ابراهیم نشسته بود و شنیدم که می‌گفت: من رئیس راهبان در صومعه هستم. روزی پرنده‌ای شبیه عقاب دیدم که یک قسمت از بدن یک نفر را از حلقومش را بیرون انداخت، پس قسمت دیگرش را بیرون انداخت تا وقتی که آن‌ها تبدیل به یک انسان کامل شدند. پس من از آن شخص سؤال کردم: تو چه کسی هستی؟ هیچ جوابی به من نداد. به او گفتم: تو را قسم می‌دهم به آن کسی که تو را آفرید، به من بگو تو چه کسی هستی؟


او گفت: من ابن ملجم مرادی هستم، به او گفتم تو چه گناهی نموده‌ای که به طور پیوسته تکه‌های بدنت را این پرنده پس می‌اندازد و مجدد از هم جدا کرده و فرو می‌برد؟


به من گفت: من قاتل علی بن ابی طالب هستم، و به خاطر همین خداوند این پرنده را قرار داده تا هر روز با این کار مرا عذاب نماید.


موزه آینده ، دُبی دُبی




پول بیت المال صرف مبارزه با بدحجابی : 


هزینه پیامک‌های حجاب که به صورت کلی در تاریخ ۲۶ فروردین ماه برای مردم ارسال شد، نزدیک به ۲ میلیارد تومان برآورد شده‌است.




(18) و درود بر سفیران بزرگوار نیکوکار و نویسندگان ارجمندی که حافظان اعمال مردم‌اند؛ و درود بر فرشتۀ مرگ و یارانش؛ و منکر و نکیر؛ و رومان، آزمایش‌کنندۀ مردگان قبرها؛ و درود بر طواف کنندگان بیت معمور و بر مالک و خازنان دوزخ و رضوان و خدمتگزاران بهشت.


عبدالله بن سلام می‌گوید که از پیامبر(ص) در مورد فرشته‌ای پرسیدم که پیش از نکیر و منکر به سراغ مردگان می‌رود؟ و آن‌حضرت فرمود: «اى پسر سلام! فرشته‌اى به نام رومان که رویش چون خورشید می‌درخشد، به قبر آمده و به مرده می‌گوید: کردار نیک و بد خود را با انگشت خود به‌جاى قلم و با آب دهان به‌جاى دوات بر قطعه‌ای از کفن خود به‌جاى کاغذ بنویس! وقتی نوبت به کار بد او  می‌رسد، میّت شرم می‌کند. فرشته می‌گوید: اى خطاکار! در دنیا از خدا شرم نکردى و گناه را انجام دادی و اکنون شرم دارى؟! این فرشته همه کار نیک و بد را در آن می‌نویسد و می‌گوید این نامه را مُهر کن. میّت می‌گوید مُهر ندارم. فرشته «رمان» می‌گوید: انگشت بزن و آن‌را در گردنش می‌اندازد تا روز قیامت باقی است، همان‌طور که خدای تعالی می‌فرماید: "و هر انسانى، اعمالش را بر گردنش آویخته‌ایم"[4] سپس منکر و نکیر می‌آیند».[5]


حجاب باید از سینما ، خواستگاه اشاعه فرهنگ شروع شود نه از پاساژها و مترو ... ( حجاب قابل قبول یک ایرانی ) .... خانم خمسه در زندگی پس از زندگی باید یاد بگیرن




همچنین با توجه به حضور بدون حجاب یکی از بازیگران زن ( پانته آ بهرام) و عدم اقدام درست و به موقع مدیریت سینما در کنترل برنامه و عدم هدایت فرد متخلف و قانون شکن به بیرون از فضای سینما، مدیر آن به‌علت ضعف مدیریت از سمت خود برکنار شد.

تخلفات سینمای لوتوس نیز در دست بررسی است که به‌زودی درباره آن تصمیم گیری خواهد شود.




پایگاه اطلاع رسانی «چند ثانیه» نوشت: برمبنای کدام اختیار قانونی، یک امام جمعه دستور پلمب می‌دهد؟ اگر امر امام جمعه را پیشنهاد در نظر بگیریم، پلیس اساسا بر مبنای کدام قانون و قاضی بر مبنای کدام قانون به دلیل ارائه خدمات به یک بانوی بدون روسری دستور پلمب اصناف را می‌دهد؟



آذری جهرمی ( اردیبهشت ۱۴۰۲ نماز عید فطر ) : من شانزده نفر را در این عکس شمردم که چادر مشکی بر سر نداشتند. حتی دیدم چند نفری بدون چادر و با مانتو و روسری نماز را خواندند. عده‌ای را هم دیدم بعد از نماز چادرهای‌شان را تا کردند و توی کیف‌شان گذاشتد. یاد صحبت‌های آقای انصاریان افتادم؛ «این مردم دل‌هایشان با خداست.». رهبری هم فرمودند که: «در یک جامعه سلایق، عقاید و نگاه‌های مختلف به مسائل است. مانعی ندارد در کنار هم همه زندگی کنند، کار کنند.». من مصداق همین جملات را در صفوف مقابل خودم در نماز دیدم؛ چادر سفید، چادر مشکی، مانتو و روسری. این جامعه‌ست. سلایق و عقاید مختلف کنار هم قرار می‌گیرند. 

حالا وظیفه‌ی ما چیست؟ پیامک بفرستیم؟ عکس بگیریم؟ سطل ماست بر فرق یک‌دیگر بکوبیم؟ 




اردیبهشت ۱۴۰۲ : 


تسنیم نوشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با بی‌حجابی (قانون عفاف و حجاب) رستوران‌های "زئوس" در سعادت آباد و "چیلای" در بوستان نهج البلاغه توسط ماموران پلیس امنیت پلمپ شدند.

به این دو رستوران قبلا اخطار پلمب به دلیل عدم رعایت قانون عفاف و حجاب داده شده بود، اما فیلم‌هایی که به تازگی از این دو محل در فضای مجازی منتشر شد، نشان‌دهنده عدم رعایت حجاب از سوی مشتریان و کارکنان بوده است.

چندی پیش، لیست رستوران‌هایی که متعلق به سلبریتی‌ها هستند همچنین لیست برخی از مراکز خرید و داروخانه‌هایی که قانون عفاف و حجاب را رعایت نکردند و توسط پلیس اخطار پلمپ گرفتند در خبرگزاری تسنیم منتشر شد.






ساعد نیوز: گردشگر و بلاگر روسی فعال در ایران نوشت: در خیابان‌های شهر می‌توان بلوندهای خوش‌آرام و دخترانی را دید که به‌عنوان سرپیچی از همه قوانین، روسری را روی شانه‌های خود می‌اندازند، و دخترانی را که به شدت حجاب را رعایت می‌کنند


در روایتی که از امام باقر علیه السلام نقل شده است: زنى به نزد رسول خدا صلّى اللَّه علیه و آله آمد و عرض کرد: یا رسول اللَّه حقّ مرد بر زوجه‏اش چیست؟ فرمود: آنکه او را فرمان ببرد و از نافرمانیش بپرهیزد و از مال شوهر (بدون رضاى او) چیزى به فقیر ندهد، و نیز بدون اجازه او روزه مستحبّى نگیرد، و او را از کامیابى مانع نشود هر چند بر جهاز شترى سوار باشد


دادگاهی در لاهه هلند روز جمعه به مردی که به گفته قضات این دادگاه، پدر ژنتیکی حدود 600 کودک و نوجوان در سراسر جهان  است، دستور داد از اهدای اسپرم خود خودداری کند.

به گزارش عصرایران به نقل از رویترز، در حکم دادگاه آمده است که این مرد هلندی 41 ساله که با نام "جاناتان میجر" معرفی شده است، از اهدای اسپرم به کلینیک های داخلی و خارجی منع شده است. دادگاه حکم داده در صورت سرپیچی از حکم دادگاه، برای هر بار 100 هزار یورو جریمه شود. 


اردیبهشت ۱۴۰۲ تهران-نصب فریم فلزی بین زنانه و مردانه


حمیرا در پاییز ۱۳۴۴ خورشیدی با خواندن اثر «صبرم عطا کن» به شهرت رسید. با پخش صدایش در رادیو پدر او را می شناسد و برای حفظ آبرو تمام صفحات موسیقی حمیرا را از بازار می‌خرد و در خانه انبار می‌کند و با تشر جدی حمیرا را از هرگونه فعالیت موسیقی منع می‌کند.

مدتی بعد اما با سفر اروپایی پدر ، دوبار حمیرا با حمایت مادرش آهنگی به نام «سرگردان» را می‌سازد که این‌بار با برگشت پدر او برای همیشه از خانواده طرد و از ارث محروم می‌شود.


شکار دوربین ها و عدم قانون نظارت بر پخش تصاویر بدحجابی : 


سرکارخانم باران کوثری با کلاه گیس در مراسم ختم


شقایق خانم دهقان


در ادامه چشمش به پاکت نامه‌ای افتاد که روی بالش گذاشته ‌شده ‌بود. روی پاکت نوشته شده‌بود، «به پدرم»! در این هنگام  با نگرانی و کنجکاوی پاکت را باز کرد و آن را خواند:

پدرجان!

الان که این نامه را می‌خوانید من کیلومترها از شما دورم. با استیسی، دختری که شما نمی‌شناسید و دوست من است، فرار کرده‌ام. او دختر خوبی است، من می‌خواهم با او ازدواج کنم. می‌دانم که شما او را قبول نمی‌کنید، زیرا النگوها و گوشواره‌های زیادی به خودش آویزان کرده‌است و همه جای بدنش پر از خال‌کوبی است. او چند سال از من بزرگتر است و ما با هم خوشبخت خواهیم شد.

او یک تریلی کنار جنگل دارد و با آن هیزم حمل می‌کند، بنابراین می‌تواند خرج ما را بدهد. استیسی چشمان مرا به حقیقت‌های زیادی باز کرد. 

در ضمن دعا می‌کنم علم آن‌قدر پیشرفت کند که راهی برای درمان ایدز پیدا شود، تا استیسی هم حالش بهتر شود. نگران نباش پدر، من الان ۱۵ سالم است و... من بالاخره یک روز به خانه برمی‌گردم و شما می‌توانید نوه‌های خود را ببینید.


افغانستان طالبانی :

فهیمه، مجری ۲۶ ساله تلویزیونی که در برنامه‌های خبری و سرگرمی، چهره‌ای ترگل‌ ورگل از خود نشان می‌داد، حالا برای تأمین معاش خانواده مجبور به تن‌فروشی شده است. یکی دیگر از کسانی که حالا وادار به انجام این کار شده هم از هجوم رقبای خانواده‌های متوسط به این وادی گفته است: «این کار حالا پرریسک‌تر و مخفیانه‌تر شده است… مخصوصاً که دیگر نمی‌شود به پلیس رشوه داد.»







Dummy Support 24×8 - 30×8




Dummy Support



ابعاد دامی ساپورت ۸×۲۴ و ۱۶ سنتر




ابعاد دامی ساپورت ۸×۳۰ و ۱۶ سنتر













دوست سپاه ولی امری ما را به سمت تجمع اهل دخان راهنمایی می‌کند. چند قدم دورتر از سالن افطار، در را باز کرده بودند و پشت آن چند تا میز، چند تا بسته سیگار، چند تا فندک و چند تا جاسیگاری فراهم کرده بودند. کسانی که اهل دود بودند، بی درنگ به اینجا شتافته بودند و چشم‌شان از دیدن این پذیرایی جانانه رنگی شده بود. از کسی که پلاستیک سیگارها دستش بود می‌پرسم این ماجرا مال هر سال است؟ با خنده می‌گوید بله. هرسال خودمان انواع سیگارها را تهیه می‌کنیم، می‌آوریم و خودمان هم جمع می‌کنیم. او هم تأکید می‌کند که این اتفاق فقط برای دیدار شاعران رقم می‌خورد. بعد هم به شوخی می‌گوید اگر کم و کسری دارید بگویید! یکی دو نفر هم شوخی‌شان گل می‌کنند و اسم دو تا برند مشهور را می‌برند. دوست‌مان با جدیت زیادی توضیح می‌دهد که می‌خواستم بگیرم، ولی تمام کرده بود! خب چرا از خودمان پنهان کنیم؟ شاعران سیگاری کم نیستند. همه شاعران سیگاری نیستند، ولی در یک دیدار چندساعته و چند صد نفری، طبیعی است که تعدادی از آنها سیگاری هستند و نیاز به سیگار دارند! فقط از رهبری برمی‌آید که تا این حد حواسش به شاعران باشد. وگرنه بیت رهبری کجا و سیگار کجا؟ این خرق عادت، هم نشان می‌دهد چرا شاعران تا این حد رهبری را دوست دارند، و هم نشان می‌دهد رهبری برای شاعران چه ارج و قربی قائل هستند. کنار اهل دخان سیگاری دود می‌کنیم و تا مراسم شروع نشده خودمان را به محل برگزاری جلسه می‌رسانیم.


در یک حادثه کم نظیر حتی در جامعه های غربی، یک زن بریتانیایی، با همسر و دوست پسر خود زندگی مشترکی را زیر یک سقف آغاز کرده و به گفته وی بدون هیچ مشکلی با هر دو آنها همبستر می شود.

روزنامه بریتانیایی دیلی میل در گزارشی در این باره نوشت که ماریا بوتزکی پس از جدایی از همسرش با زندگی جدیدی را با دوست پسر خود شروع کرد، اما پس از چندی بار دیگر با همسر سابقش رابطه برقرار کرد.



اصابت یا اثابت .... خدایا توبه ، باید از اول دبستان شروع کنم



شرق نوشت: محمدعلی نجفی در خلال رسیدگی به پرونده با پرداخت دیه ۱۰ میلیاردی رضایت اولیای دم را جلب کرد و از قصاص رهایی یافت.

رسیدگی به قتل میترا استاد همسر دوم محمدعلی نجفی «شهرار سابق تهران»، از ۷ خرداد سال ۹۸ در دستور کار ماموران جنایی قرار گرفت.

محمدعلی نجفی در خلال رسیدگی به پرونده با پرداخت دیه ۱۰ میلیاردی رضایت اولیای دم را جلب کرد و از قصاص رهایی یافت.

این متهم به لحاظ جنبه عمومی جرم به شش سال و نیم حبس محکوم شد که سرانجام در اواخر سال ۱۴۰۱ با عفو رهبری از زندان برای همیشه آزاد شد و پرونده او در شعبه سوم اجرای احکام دادسرای جنایی تهران بسته شد.


۲۱ دانه سیر و ۷ عدد لیمو سنگی (لیمو ترش بزرگ ) را با مخلوط کن میکس کرده و یک لیتر آب ( ۴ لیوان ) به آن اضافه کنید سپس روی شعله ملایم تا ۴۸ درجه برسانید ، سپس اجازه دهید ترکیب سرد شود . آنرا در یخچال نگهداری کنید و هر شب بعد از شام یک استکان به مدت ۲۰ شب میل نمایید
بعد از شب بیستم یک هفته وقفه بیندازید و پس از گذشت یک هفته همین پروسه را به مدت ۲۰ شب دیگر تکرار کنید اگر خواستید این درمان را دو باره انجام بدهید باید پس از یک سال اقدام نمایید .
تمام گرفتگی رگ ها در سراسر بدن بخصوص قلب باز می شود و چربی ها ی درون رگ ها می سوزد .
این درمان برای همه افراد حتی کسانی که مشکل حاد ندارند نیز توصیه می شود.
کسانی که طبق تشخیص پزشک به عمل جراحی نیاز دارند بهتر است قبل از اقدام به عمل یک بار این شیوه را امتحان کنند شاید پس از آن نیازی به عمل نباشد.



پول بیت المال صرف مبارزه با بدحجابی : 


هزینه پیامک‌های حجاب که به صورت کلی در تاریخ ۲۶ فروردین ماه برای مردم ارسال شد، نزدیک به ۲ میلیارد تومان برآورد شده‌است.


اردیبهشت ۱۴۰۲ :

ایسنا نوشت: رئیس بیمارستان کودکان علی‌اصغر (ع) با هشدار نسبت به آغاز اپیدمی روتاویروس درکودکان و افزایش مراجعات آن در این بیمارستان، در عین حال از خانواده‌ها خواست تا در صورت مشاهده علائم اسهال و استفراغ در کودکان به پزشک مراجعه کرده و از خوددرمانی پرهیز کنند.




























































موزیک_دنس_بسیار_شاد_نگار_من






















366-366=0mm

366-355=11mm

380-418=38mm



















اینچ متر در پایپینگ




لطفا در صورت مفید بودن در نظر سنجی شرکت کنید ... نظرات خیلی کم محترم هستند ولی مثل اینکه این دوستان اطلاعاتشون خیلی بالاست و دعوت میکنم در نظرات متن های گذاشته شده اصلاح کنند مواردی که می بینن


Spool : جوشکاری یا اسمبل کردن چند قطعه مثل زانویی ، لوله ، فلنج یا سه راهی بهم که در Shop انجام می شود بستگی به راحتی در حمل و نصب در سایت ممکن است شامل یک تا چند اتصال باشد.

Erection : نصب یا جوشکاری در سایت ( Field Weld ) ، نصب Valve یا کنترل ولوها یا Spacer ها

 

اینچ متر = NPS لوله به اینچ × طول لوله بر حسب متر

به همین ترتیب ، اگر یک لوله 12 اینچی به طول 50 متر برای آزمایش هیدرولیک مورد نیاز باشد ، کوانتومی کار آزمایش هیدرولیک لوله کشی 600=12×50 اینچ متر است . کلیه کارهای نصب لوله کشی ، عایق کاری و غیره به اینچ متر برای اهداف پرداخت تبدیل می شوند .


Inch Dia چیست ؟ 

در پروژه های ساخت از واحد اندازه گیری قطر اینچ برای اندازه گیری پیشرفت ساخت اسپول پایپینگ استفاده می شود.اتصال جوش سایز لوله به معادل inch dia جوشکاری تبدیل می شود . مثال ها : 

1.یک اتصال جوش لوله با قطر  8 اینچ برابر است با 8inch dia

2.دو اتصال جوش لوله با قطر 12 اینچ قطرمی شود 24inch dia


Inch Meter چیست ؟

در پروژه های ساخت  Inch Meter واحد اندازه گیری پیشرفت نصب پایپینگ یا Erection در سایت و هایدروتست است.طول لوله نصبی یا تست شده تبدیل می شود به معادل inch meter نصب یا هایدروتست. مثال ها :

1.ده متر از قطر لوله ۸ اینچی نصبی یا مورد تست برابر است با 80inch meter

2.دوازده متر از لوله با قطر 6 اینچ می شود 72inch meter







* تعهدات سازمان در قبال بیمه‌شدگان اختیاری

کمک‌هزینه ازدواج،ازکارافتادگی جزئی،غرامت دستمزد ایام بیماری و بارداری و بیمه بیکاری شامل بیمه‌شدگان اختیاری نمی‌شود؛زیرا این بیمه‌شدگان دارای کارفرما نیستند همچنین در کارگاه‌های مشمول قانون کار اشتغال ندارند و خود مستقیما خواهان ادامه بیمه به طور اختیاری هستند.





 
وقوع زمین لرزه در ایران ؟!!! سال ۱۴۰۲



تقویم کانداکتور شبکه نسیم در فروردین ۱۴۰۲ به اعداد داخل تقویم دقت کنید




تصاویری از لانا‌ دل‌ ری، خواننده و ترانه‌سرای معروف آمریکایی در حال گرفتن غذای ایرانی از رستوران تهران در لس‌آنجلس



فروردین ۱۴۰۲ و اتاق سیگارمخصوص شاعران :


دوست سپاه ولی امری ما را به سمت تجمع اهل دخان راهنمایی می‌کند. چند قدم دورتر از سالن افطار، در را باز کرده بودند و پشت آن چند تا میز، چند تا بسته سیگار، چند تا فندک و چند تا جاسیگاری فراهم کرده بودند. کسانی که اهل دود بودند، بی درنگ به اینجا شتافته بودند و چشم‌شان از دیدن این پذیرایی جانانه رنگی شده بود. از کسی که پلاستیک سیگارها دستش بود می‌پرسم این ماجرا مال هر سال است؟ با خنده می‌گوید بله. هرسال خودمان انواع سیگارها را تهیه می‌کنیم، می‌آوریم و خودمان هم جمع می‌کنیم. او هم تأکید می‌کند که این اتفاق فقط برای دیدار شاعران رقم می‌خورد. بعد هم به شوخی می‌گوید اگر کم و کسری دارید بگویید! یکی دو نفر هم شوخی‌شان گل می‌کنند و اسم دو تا برند مشهور را می‌برند. دوست‌مان با جدیت زیادی توضیح می‌دهد که می‌خواستم بگیرم، ولی تمام کرده بود! خب چرا از خودمان پنهان کنیم؟ شاعران سیگاری کم نیستند. همه شاعران سیگاری نیستند، ولی در یک دیدار چندساعته و چند صد نفری، طبیعی است که تعدادی از آنها سیگاری هستند و نیاز به سیگار دارند! فقط از رهبری برمی‌آید که تا این حد حواسش به شاعران باشد. وگرنه بیت رهبری کجا و سیگار کجا؟




پول بیت المال صرف مبارزه با بدحجابی : 


هزینه پیامک‌های حجاب که به صورت کلی در تاریخ ۲۶ فروردین ماه برای مردم ارسال شد، نزدیک به ۲ میلیارد تومان برآورد شده‌است.


اردیبهشت ۱۴۰۲ :

ایسنا نوشت: رئیس بیمارستان کودکان علی‌اصغر (ع) با هشدار نسبت به آغاز اپیدمی روتاویروس درکودکان و افزایش مراجعات آن در این بیمارستان، در عین حال از خانواده‌ها خواست تا در صورت مشاهده علائم اسهال و استفراغ در کودکان به پزشک مراجعه کرده و از خوددرمانی پرهیز کنند.


پروانه امیرافشاری که با نام هنری حمیرا شناخته می‌شود، در ۲۶ اسفند ۱۳۲۳ در شهر تهران به دنیا آمد. او از خانواده‌ای بانفوذ و سرشناس است که اصالتی آذری دارند، است. پدرش از زمین‌داران بزرگ آذربایجان و مالک ۱۵۰ قریه و روستا در منطقه شمال غرب ایران بود.


همراهی ایشان با پروژه زن-زندگی -آزادی 


حمیرا در پاییز ۱۳۴۴ خورشیدی با خواندن اثر «صبرم عطا کن» به شهرت رسید. با پخش صدایش در رادیو پدر او را می شناسد و برای حفظ آبرو تمام صفحات موسیقی حمیرا را از بازار می‌خرد و در خانه انبار می‌کند و با تشر جدی حمیرا را از هرگونه فعالیت موسیقی منع می‌کند.

مدتی بعد اما با سفر اروپایی پدر ، دوبار حمیرا با حمایت مادرش آهنگی به نام «سرگردان» را می‌سازد که این‌بار با برگشت پدر او برای همیشه از خانواده طرد و از ارث محروم می‌شود.