کلینیک فوق تخصصی دانش آموخته  لوله کشی صنعتی  ۸۳-۸۴ ( نفت و گاز ) -  مایترکاری

کلینیک فوق تخصصی دانش آموخته لوله کشی صنعتی ۸۳-۸۴ ( نفت و گاز ) - مایترکاری

سایتی نو و نخست برای ارائه راهنمای ساخت انواع شابلون پایپینگ به Fabricator ها و بالا بردن دانش ریاضی ایشان
کلینیک فوق تخصصی دانش آموخته  لوله کشی صنعتی  ۸۳-۸۴ ( نفت و گاز ) -  مایترکاری

کلینیک فوق تخصصی دانش آموخته لوله کشی صنعتی ۸۳-۸۴ ( نفت و گاز ) - مایترکاری

سایتی نو و نخست برای ارائه راهنمای ساخت انواع شابلون پایپینگ به Fabricator ها و بالا بردن دانش ریاضی ایشان

سنتر Y-PIECE دقیقا کجاست ؟





برای اندازه L1 دو گپ 5 میلیمتر در نظر گرفته شده




 









منتسب به خانم دکتر مبینا نعمت زاده ( دانشگاه تهران درخواست پذیرش مدال آور المپیک ۲۰۲۴ برای تحصیل در این دانشگاه را  پذیرفت. )


اِنّا فَتَحنا لَکَ فَتحاً مُبینا

ما براى تو فتح آشکار و نمایانى کردیم

به راستی ما برای تو پیروزی آشکاری فراهم آوردیم


جواب دندان شکن دکتر مبینا نعمت زاده به پذیرش در رشته پزشکی ... من اینم هر کسی  توانایی انجام این کار را ندارد.... رشته پزشکی طبق قانون واس ماس !!!





اواخر مرداد ۱۴۰۳
حادثه واژگونی اتوبوس ( مسافر زیاد ) - زائرین پاکستانی

این اتوبوس که از مرزهای شرقی ایران در سیستان و بلوچستان به سمت مرز چذابه خوزستان در حرکت بوده، تعداد ۵۳ نفر سرنشین داشت.

با توجه به تعداد بالای سرنشینان، تاکنون تعداد ۲۸ نفر فوتی و ۲۳ نفر مصدوم در این حادثه تایید شده است.


فعال حوزه معلولان بیان کرد: قطع مستمری چندین هزار نفر، اعتماد عمومی به نهادهای مسئول را کاهش داده و باعث ایجاد نارضایتی خواهد شد. 

مروتی تأکید کرد: در شرایط بغرنج کنونی، در حالی که انتظار می‌رود مسئولان بیشتر به فکر رفع مشکل معیشتی محرومان و مستضعفان باشند و با پرداخت مطالبات معوق معلولان و مددجویان، از تشدید بحران معیشتی جلوگیری کنند، سازمان هدفمندسازی با چراغ سبز برنامه و بودجه، با قطع مستمری ۱۳هزار نفر و خانوار تحت سرپرستی‌شان، نان شب حدود ۲۰ الی۳۰ هزار نفر را بدون دلیل و توضیحی به ناگاه آجر می‌کند و به کسی هم پاسخگو نیست!


به گزارش «تابناک»، سید حسین موسویان دیپلمات، مذاکره‌کنندهٔ ارشد هسته‌ای سابق و سفیر پیشین ایران در آلمان در کانال تلگرامی خود نوشت: امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه دفاتر موسسه گوته  آلمان در تهران بسته شد. گفته شده این اقدامی متقابل برای بستن مراکز فرهنگی و اسلامی در آلمان است.



مورگان استنلی هم دار فانی را وداع گفت

۲ روز پیش · Morgan Stanley International chairman Jonathan Bloomer is among the missing after a tornado struck a luxury yacht off the coast of Sicily on







ویژگیهای مسیح دجّال در آخرالزمان ( خروج سفیانی و مسیح دجّال [ مسیح دروغین ] حتمیست )

ای مردم! خداوند پیامبری را به رسالت مبعوث نکرد جز آنکه قومش را از دجّال ترسانید و خدای تعالی آن را تا به امروز بر شما تأخیر انداخته است و اگر امر بر شما مشتبه شد بدانید که خداوند یک چشم نیست و دجّال بر حماری که فاصله بین دو گوشش یک میل است خروج می‌کند و بیشتر پیروان او یهود و زنان و اعرابند و به همه کرانه‌های زمین جز مکّه و دو حومه آن و مدینه دو حومه آن درآید.



تا زمان ظهور دجال او در جزیره‌ای در اقیانوس هند به سر می‌برد که از آن صدای موسیقی به گوش می‌رسد. روایات دیگری وجود دارد که در کوهی در جزیره‌ای در بند است و اهریمنان به او غذا می‌رسانند.



خری که دجال کذاب در هنگام ظهور امام زمان (عج) بر آن سوار می‌شود که از هر موی آن آوایی افسون کننده برمی خیزد. تِسله {مدفوع خر} این خر در نظر مردم خرما جلوه می‌کند، مردم از پی آن می‌دوند و جمع می‌کنند و پس از خوردن درمی یابند که خرما نیست، تِسله است



سید محمد صدر  و ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید شیعه معتقدند که دجّال یک فرد نیست بلکه جریان انحرافی است.



دجّال، جنبه سمبلیک و رمزی دارد و به حقایق و واقعیاتی در آینده اشاره دارد. و در واقع یک جریان انحرافی و شیطانی است.







ضرورت خروج افاغنه از ایران




فرمانده انتظامی تهران بزرگ تاکید کرد که اتباع بیگانه ای که در داخل کشور و به خصوص تهران هستند باید مجوز داشته باشند و اگر نداشته باشند باید از کشور خارج شوند.




۴- قوانین تابعیتی کشور در مسیر جلوگیری از سوء‌استفاده و دست‌اندازی بیگانگان به تابعیت و شناسنامه ایرانی مورد بازنگری و اصلاح قرار گیرد. ۵- اجازه تعدی و ...


سهولت ورود به ایران به قدری افزایش یافته که شبکه‌های قاچاق انسان برای جذب مشتری و درآمد بیشتر اقدام به اضافه کردن پیشنهادهای شغلی و اقامتی برای مشتریان خودشان



۲ مهر ۱۴۰۲ · حسن همتی در گفت‌و‌گو با شفقنا در خصوص ضرورت ساماندهی اتباع خارجی، اظهار داشت: بنده مخالف ورود اتباع غیر مجاز به کشور هستم و این مساله بیشتر



با سلام. پارسال ی واحد از منزلم را به 3 افغانی (مجردی) اجاره دادم، امسال بهشون گفتم خالی کنید، ولی خالی نمیکنن، میخوام بدونم که از پلیس 110 میتونم برای



۶ خرداد ۱۴۰۳ · مطابق با قوانین ایران، انجام معامله خرید و فروش املاک با اتباع خارجی ممنوع محسوب می‌شود اما اجاره دادن املاک به آن‌ها، با مشکلی روبرو نیست



رئیس اتحادیه مشاوران املاک در گفتگو با «بازار»: اجاره مسکن به افغانستانی های غیر مجاز ممنوع است| چرا همه اتفاقات به حساب املاکی ها نوشته می شود! خسروی، رئیس 



۴ روز پیش · فرمانده مرزبانی فراجا گفت: اتباع بیگانه غیرمجاز باید تا پایان سال از کشور خارج شوند



۲ ساعت پیش · در بخشی از این بیانیه با تاکید بر اینکه «با توجه به تمرد عوامل شرکت خصوصی کنسرسیوم ریلی» از قوانین جمهوری اسلامی ایران و «قصد آنها برای سیر بدون



۱۲ مرداد ۱۴۰۳

طی روز‌های گذشته عوامل مرتبط با شرکت خصوصی کنسرسیوم ریلی افغانستان، دست به اقدامات غیر قانونی در حریم ریلی جمهوری اسلامی ایران زد که پس از ممانعت همکاران فنی و حفاظتی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، متاسفانه عوامل این کنسرسیوم، پرسنل راه آهن ایران را ضرب و شتم نموده و شیشه خودروی آن‌ها را نیز خرد کردند.



سردار محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در نشست خبری گفت: اتباع بیگانه که داخل کشور هستند باید دارای مجوز باشند، اگر مجوز اقامت نداشته باشند یعنی حضور غیر مجاز و کسانی که این‌ها را به کار می‌گیرند جرم مرتکب شدند و مشمول جریمه‌های سنگین توسط اداره کار می‌شوند.




۱۱ شهریور ۱۴۰۳ 


امانی با بیان اینکه پس از املاک فرسوده، حضور گسترده اتباع بیگانه یکی دیگر از مشکلات محلات تهران از جمله محله اتابک است، اظهار کرد: رئیس شورای شهر تهران دو مرتبه مکاتبه با وزیر کشور داشته و در مورد حضور اتباع در محلات توضیح دادند و این موضوع را به وزیر کشور منعکس کردند و نکته جالب این است که تعدادی از زنان اتباع گالون‌های ۲۰ لیتری بنزین دارند و سرچهارراه به موتوری‌ها بنزین می‌فروشند و این مسئله جای تعجب است.



در خصوص کار حضور اتباع بر اساس نیاز کشور صورت می‌گیرد که وزارت‌خانه‌هایی مانند کار و رفاه اجتماعی بایستی مشاغل مشخصی را برای اتباع تعیین کنند. همچنین تعداد مورد نیاز واحدهای تولیدی، خدماتی، صنعتی و معدنی باید تعیین شود و بحث‌های اسکان و آموزش و مسائل درمانی و خدماتی دیگری که وجود دارد توسط کسانی که کارفرما می‌شوند و یا شرکت‌های که اطلاعاتی را درباره اتباع در اختیار می‌گیرند و خدمات برای اقامت‌شان ارائه می‌کنند، باید تعیین تکلیف شود.


۲۳ شهریور ۱۴۰۳ 


این سازمان تروریستی ( داعش )در بیانیه‌ای در کانال تلگرامی خود اعلام کرد تروریست‌های آن در حمله‌ای در مرکز افغانستان ۱۵ شیعه را به شهادت رسانده و ۶ تن دیگر را زخمی کردند.

خبرگزاری فرانسه نیز به نقل از یک منبع در ولایت «دایکندی» گزارش داد که «این حمله ۱۴ کشته و چهار زخمی بر جای گذاشته است.»


طبق گزارش الجزیره، همچنین وبگاه خبری محلی «طلوع نیوز» به نقل از منابع گزارش داد که تعداد شهدای این حمله تروریستی به ۱۴ نفر رسیده است.








۶ ساعت پیش · او گفت: ظفرقندی از مجلسی رای اعتماد می‌خواهد که آن را مشروع نمی‌داند، او گفته که انتخابات مجلس مهندسی شده است و همه ما مشروعیت نداریم. کاش برای ...







Relevant indication در تست مایعات نافذ - ارزیابی نشانه ها و محدود پذیرش


۲۱ مرداد ۱۴۰۳

۱۳ ساعت پیش · ارتش اسرائیل تصاویر ۱۹ فرد را منتشر کرد و گفت آنان عضو حماس و جهاد اسلامی هستند که در حمله بامداد شنبه به نمازخانه مدرسه تابعین در غزه کشته


۲۲ مرداد ۱۴۰۳

۱۷ ساعت پیش · احتمال حمله ایران به اسرائیل تا 48 ساعت آینده · بیانیه انگلیس ، فرانسه و آلمان : ایران خویشتنداری کند · گمانه زنی الجزیره درباره نحوه پاسخ ایران و ...



سفر خارجی ممنوع!

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت: بر پایه ارزیابی‌های اطلاعاتی سفر کلیه اعضای نیروهای مسلح اسرائیل به خارج از کشور ممنوع شد. 




ارزیابی نشانه ها ( Evaluation )


صرفاً، نشانه هایی که بعد اصلی ( major dimension )  آن بیش از ۱.۵ میلیمتر باشد، نشانه مربوط  (indication Relevant ) در نظر گرفته میشود.

-نشانه خطی ( Linear indication ) نشانه ای است که طولش بیش از سه برابر عرضش باشد.

-نشانه گرد ( Rounded indication ) نشانه ای است که طولش مساوی یا کوچکتر از سه برابر عرضش باشد.

-نشانه های مشکوک یا پرسش برانگیز باید برای بررسی مربوط یا نامربوط بودنشان، حتما دوباره تست گردند.

 



محدوده پذیرش ( Acceptance criteria )


حتما باید این محدوده پذیرش های استاندارد ذکر شده در زیر 

بکار گرفته شوند، مگر اینکه محدودیات استانداردی دیگری  بدلیل استفاده از مواد خاص یا کاربردهای خاص ذکر شده در (ASME Sec VIII – Div. 1) استاندارد از قسمت این محدوده پذیرش دیگری را اجبار کرده باشد.


کلیه سطوح مورد آزمایش باید عاری باشند از:

-هر گونه نشانه خطی مرتبط (relevant)

-هر گونه نشانه گرد بزرگتر از ۵ میلیمتر؛

-چهار یا بیشتر نشانه گرد مرتبط (Relevant ) دریک خط، به گونه ای که فاصله لب به لب آنها از هم از یک و نیم میلیمتر بیشتر نباشد.












اوت 2024 : مرداد ۱۴۰۳


















این وضعیت در حالی است که حضور مهاجران افغان در کشور پس از به قدرت رسیدن طالبان بیش از گذشته شده است. این موضوع باعث شده است که با توجه به وضعیت نامساعد اقتصاد 


مرداد ۱۴۰۳






پس از جنایت رژیم صهیونیستی در غزه در اتفاق ناگوار مدرسه التابعین نیروهای امدادی هر 70 کیلو گرم از بدن اجساد را بدلیل نامشخص بودن افراد یک شهید در نظر گرفتند.




مرداد ۱۴۰۳ و اوج گرما ( حادثه شهربازی شخصی )


خوشبختانه با عنایت خداوند وتلاش کادر درمان عسل حالش بهتر شد اگرچه شرایط او چندان برای ترخیص مساعد نبود اما گرمای بیش از حد اتاق های بستری بیمارستان مدنی کرج شرایط را برای عسل دشوار کرده بود بنابراین تصمیم گرفتیم او را از بیمارستان به خانه ببریم .

در بیمارستان اتاق های بخش های درمانی کولر ها خاموش است و بیشتر مردم با پنکه های شخصی به داد بیماران خود رسیده اند و این مسله خیلی تعجب برانگیز است .









«یَا رَبِّ ارْحَمْ ضَعْفَ بَدَنِی وَ رِقَّةَ جِلْدِی وَ دِقَّةَ عَظْمی»