کلینیک فوق تخصصی دانش آموخته  لوله کشی صنعتی  ۸۳-۸۴ ( نفت و گاز ) -  مایترکاری

کلینیک فوق تخصصی دانش آموخته لوله کشی صنعتی ۸۳-۸۴ ( نفت و گاز ) - مایترکاری

سایتی نو و نخست برای ارائه راهنمای ساخت انواع شابلون پایپینگ به Fabricator ها و بالا بردن دانش ریاضی ایشان
کلینیک فوق تخصصی دانش آموخته  لوله کشی صنعتی  ۸۳-۸۴ ( نفت و گاز ) -  مایترکاری

کلینیک فوق تخصصی دانش آموخته لوله کشی صنعتی ۸۳-۸۴ ( نفت و گاز ) - مایترکاری

سایتی نو و نخست برای ارائه راهنمای ساخت انواع شابلون پایپینگ به Fabricator ها و بالا بردن دانش ریاضی ایشان

شلوارک 32 اینچ




اندازه ها در قطعه هدر شلوارک ( 60 درجه ) با قطر 812.8 منهای ضخامت 12.7 میلیمتر با تقسیمات ۱۲ در این دایره







تیر ۱۴۰۱ : 



به گزارش فارس کمپین «برخورد با هتک حرمت امام جعفر صادق (ع) در سالن عروسی در اراک» در سامانه فارس من ثبت شد.
 مخاطبان کمپینی با عنوان «برخورد با هتک حرمت امام جعفر صادق (ع) در سالن عروسی غیرمجاز اراک» در سامانه «فارس من» ثبت کردند.
متن کمپین به شرح زیر است:
در زمین‌های کشاورزی اراک منطقه کرهرود یک تالار باغ به صورت غیرمجاز ساخته شده است که حکم تخریب آن در سال ۹۳ صادر شد، ولی به دلایل نامعلوم تاکنون اجرا نشد.
در شب شهادت امام جعفرصادق (ع ) در این مکان، مراسم عروسی با سر و صدای زیاد و پخش آهنگ‌های مبتذل برگزار شد، که باعث ناراحتی قشر مذهبی منطقه شده است.
به گزارش فارس با توجه به جریحه‌دار شدن احساسات دوستداران اهل بیت(ع)در این منطقه، امضاکنندگان این کمپین خواستار اجرای حکم تخریب این تالار باغ که مرکز فساد در این ناحیه است، هستند.



فساد فساد فساد و مسئولین خواب !!! ۴۴ سال از انقلاب میگذرد ولی هنوز فساد وجود دارد ... به قول دادستان کشور ، مسئولین قضائی نمی توانند فانوس بدست گرفته و بچرخند در کجا فساد لانه کرده یا سر باز خواهد زد.


مرداد 1401 : 


«اِنَّ رِبِّکَ لَبِالمِرصاد»

به استحضار ملّت شریف ایران می‌رساند:

شبکه‌ای از عوامل سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی که برای انجام عملیات تروریستی به کشور اعزام شده بودند، پیش از هر اقدام خرابکارانه‌ای توسط سربازان گمنام امام زمان(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) شناسایی و کلیّه‌ی عناصر عملیاتی بازداشت شدند.

اعضای این شبکه که از طریق یکی از کشورهای همسایه با عوامل سازمان جاسوسی - تروریستی موساد در ارتباط بوده و از اقلیم کردستان وارد کشور شده بودند، با بهره‌گیری از به‌روزترین تجهیزاتِ عملیاتی و ارتباطی و قوی‌ترین مواد انفجاری، قصد انجام اقدامات خرابکارانه و عملیات تروریستی بی‌سابقه‌ای در برخی نقاط حسّاس و اهدافِ از پیش تعیین شده را داشتند که با عنایات الهی و عملیات چند مرحله‌ای و پیش‌دستانه‌ی مجاهدان گمنام ایران اسلامی جملگیِ آنها به دام افتاده، تسلیحات، مواد انفجاری، تجهیزات فنّی و ارتباطی آنها نیز به طور کامل کشف و ضبط شد.


ضربه به این شبکه در نتیجه یکی از پیچیده‌ترین عملیات‌های دستگاه اطلاعاتی ایران در روز گذشته وزارت اطلاعات اعلام کرد: شبکه‌ای از عوامل موساد که برای انجام عملیات تروریستی به کشور اعزام شده بودند، بازداشت شدند.و خارج از کشور محقق شده است.

شبکه فوق از ماهها قبل با هدایت سرپل سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی از طریق اقلیم کردستان عراق وارد ایران شدند و ضمن شناسایی یکی از مراکز حساس کشور در استان اصفهان، قصد داشتند نسبت به انفجار آن اقدام کنند.عناصر عملیاتی این شبکه، ماه‌ها برای اجرای این عملیات در یکی از کشورهای آفریقایی تحت آموزش بوده‌ و چندین نوبت نیز عملیات مورد نظر را به صورت شبیه‌سازی شده اجرا کردند.

این تیم عملیاتی پیش از ورود به ایران تحت نظارت و رصد دقیق سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات بودند.دستگیری اعضای عملیاتی این شبکه پیچیده در حالی انجام شد که حتی مواد منفجره شدیدالانفجار نیز از سوی این گروه در محل مورد نظر کار گذاشته شده و تنها چند ساعت به اجرای مرحله نهایی عملیات تروریستی آنها زمان باقی بود.


مرداد 1401


مداح اهل‌بیت وقار رسول به دلیل برنامه‌ریزی برای اجرای سرود ‎سلام فرمانده در کشور آذربایجان از چهار روز پیش به دست نیروهای امنیتی ربوده شده و تا به امروز خبری از ایشان در دست نیست.

‏ گزارشات حاکی از آن است که در مناطق تالش نشین آذربایجان ماموران پلیس در مراسمات عروسی کشیک می‌دهند تا مانع اجرا سرود سلام فرمانده بشوند.

سرود سلام فرمانده از شمال تا جنوب، از شرق تا غرب جمهوری آذربایجان در حال اجراست و این موجب آشفتگی رژیم صهیونیستی شده است.



مرداد ۱۴۰۱ 


اگر راست می‌گویند بروند به دختران و پسران الهیه و ولنجک و... گیر بدهند؟ تو این مناطق یا اصلا گشتی نیست یا اگر هست، خیلی خیلی کم به مردم گیر می‌دهند. چرا؟ چون می‌دانند تمام آقازاده‌ها و از ما بهتران در این محله‌ها زندگی می‌کنند.


















اندازه کمان ها در قسمت بریده شده قطعه ای از زانوئی با زاویه ۲۲ درجه (Elbow Cut Out)



لطفا در نظر سنجی شرکت کنید


لینک زیر اپلیکیشن اندروید برای محاسبه اندازه های شابلون دامی ساپورت ، مایتر لوله ، زانوئی چند تکه از لوله ، برش ار زانوئی با زاویه دلخواه ، شلوارک و حداقل ضخامت فلنج تست ارائه گردیده بصورت فقط اشتراک ۳ ماهه و مبلغ معین و مناسب اشخاصی است که همیشه با مایترکاری سرو کار دارند و نه  بصورت مقطعی و آزمایشی .


pip_001 






Elbow 32" 90LR t9.525

Cut Out 

22 Degree

24 Division (Dia-t)












تبلیغ منافی عفت ( بستنی دو مینو ) 










https://dailyfootball.tv/113977/dancing-in-tehran-metro/













بلافاصله خدام آستان به سراغ این افراد ( صوفی ) رفته و آن‌ها را به بیرون هدایت می‌کنند. ممنوعیت خواندن با صدای بلند در حرم سبب جلوگیری خادمان از اقدام این افراد شد که تصاویر دوربین‌های مدار‌بسته حرم این موضوع را تأیید می‌کند


حتی خود امام رضا هم راضی نیست از افرادی که با صدای بلند موجبات آزار و اذیت دیگران را فراهم ساخته یا آلودگی صوتی ایجاد می نُمایند ( هر چند در داخل صحن مطهر در حالت عادی هم سرو صدا وجود دارد ) چون حق الناس است و صوفیان بر این امر واقف نبودند ... البته به ملت فیلم بگیر همیشه در صحنه خودمون هم توجه نمائید چیزی که در زمان قدیم وجود نداشت.





پخش زنده جام جهانی  : 


به‌تازگی فهرستی از ۱۰۱ کشور دنیا در چند سایت آسیایی و اروپایی منتشر شده که حق‌ پخش قانونی بازی‌های جام‌ جهانی را خریداری کرده و از طریق بعضا یک تا سه شبکه مختلف، این بازی‌ها را برای علاقه‌مندان پخش می‌کنند.

قسمت خبرساز ماجرا این است که در این بین اسمی از ایران دیده نمی‌شود! در فهرست منتشرشده، اسم یکی از شبکه‌های تلویزیونی افغانستان هم دیده می‌شود که حق‌ پخش را دارد ولی اسم شبکه سه و ورزش ایران دیده نمی‌شود.

افغانستان در شرایطی برای پخش زنده بازی‌های جام جهانی اقدام کرده که اخیرا خبری مبنی بر نارضایتی طالبان از پخش بازی‌های جام جهانی در این کشور منتشر و ادعا شده که آنها این بازی‌ها را مصداق لهو و لعب می‌دانند.


به نظر شما مملکت داریم ؟ چقدر رانت چقدر نفوذ؟؟ مطلب زیر را بخوانید ...


<<بسمه تعالی>>

کانون تسهیل صدور مجوز کسب و کار یکی از مترقی‌ترین قوانین مصوب مجلس یازدهم و دستاوردی بزرگ در راستای تأمین منافع مردم است، همان طور که حمایت از حقوق ملت و مقابله با انحصارها همواره مورد تأکید حضرت آیت‌الله محسنی‌اژه‌ای ریاست محترم دستگاه قضا قرار داشته یکی از محورهای اصلی قانون مذکور نیز القاء انحصارات حقوقی و افزیش سطح دسترسی عموم جامعه به خدمات حقوقی قرار گرفته است. اقدام شایسته مرکز وکلا و کارشناسان رسمی مشاوران خانواده قوه قضائیه در اجرای پیش از موعد داوطلبانه قانون تسهیل صدور مجوز کسب و کار در آزمون فوق‌العاده کارآموزی وکالت نیز می‌توانست گام نهایی در تحقق منافع مردم باشد، اما متأسفانه شیرینی این اقدام با تعویق چند باره زمان اعلام نتایج به تلخی مبدل شده و موجی از نگرانی را در بین داوطبان این آزمون ایجاد کرده است.

ما نمایندگان مجلس یازدهم ضمن محکوم کردن این اقدام بار دیگر بر لزوم اجرای دقیق قانون تاکید کرده و مجریان را از هر گونه تفسیر به رای بر حذر می‌داریم، لذا با توجه به مرّ ماده ۵ قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار و مشروح مذاکرات صحن علنی مجلس شورای اسلامی، پذیرفته شدگان آزمون کارآموزی وکالت باید بر مبنای نمرات تراز طی مراحل مقتضی به مراجع صدور مجوز مربوطه معرفی گردند.


آورده مسکن ملی تیر ۱۴۰۱


بر این اساس طبق اعلام شرکت عمران شهر جدید پرند متقاضیان باید طی ۸ مرحله ۳۲۰ میلیون تومان آورده خود را واریز کنند. به عبارت دیگر متقاضیان باید هر مرحله ۴۰ میلیون تومان به حساب مسدود شده خود نزد بانک مسکن واریز کنند. طبق اعلام شرکت عمران پرند، مبلغ آورده متقاضیان "علی‌الحساب" است، یعنی احتمال افزایش آن در آینده وجود دارد.

 رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی هفته گذشته در حاشیه آغاز عملیات اجرایی ۱۵ هزار و ۴۸۰ واحد نهضت ملی مسکن در چیتگر با اشاره به اینکه تاکنون ۷۰ درصد زمین ۴ میلیون مسکن نهضت ملی شناسایی شده است، گفته بود: امروز یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد نهضت مسکن ملی آماده بارگذاری است.

اول ۲۰۰ میلیون اعلام شد ولی با تورم ۵۷ درصدی به ۳۲۰ میلیون افزایش یافت


200,000,000+60%=320,000,000


یعنی حقوق کارگر صفر نسبت به سال قبل ۵۷ درصد بهش اضافه و تعیین شده ، حضرات انقلابی وزارت 60 درصد به ۲۰۰ میلیونی تخمینی سال 1400 که خودشون اعلام کرده بودن اضافه نُمودند  ... خودتون قضاوت کنید نه رهبری به فکره و نه آیت الله رئیسی !!!



متن سؤال و جواب منتشرشده به این شرح است:

سؤال: سال‌های قبل جهت انجام فریضه حج ثبت‌نام کردم. آیا جایز است از تشرف انصراف داده و کل هزینه حج را جهت خرید جهیزیه فقرا هزینه نمایم؟

جواب: اگر مستطیع هستید، بر شما واجب است که به حج مشرف شوید؛ هرچند بسیار شایسته است به‌مقدار توان، برای جهیزیه فقرا نیز کمک کنید.


تیر ۱۴۰۱ و سرزمین وحی


بانوی زائر مینابی هنگام اعزام به سرزمین وحی هیچ گونه بیماری زمینه ای نداشت و بعد از ورود به شهر مقدس مکه هم از حال عمومی و جسمانی خوبی برخوردار بود، اعمال عمره را به درستی انجام داد، چندین جلسه هم در مسجد الحرام حضور داشت، طواف مستحبی را هم انجام داد، روز (شنبه چهارم تیر ۱۴۰۱) در حلقه قرآن هتل محل اسکان زائران قشمی بود که هنگام شرکت در نماز جماعت بانوان در حالت رکوع در اثر حمله قلبی متاسفانه جان به جان آفرین تسلیم کرد.



قاچاقچیان انسان و بی پولی سفارت سریلانکا در ایران واقعا جالبه


قاچاقچیان انسان، مهاجران جویای کار سریلانکایی را به بهانه رساندن به اروپا به ایران آورده و پس از گرفتن تقریبا تمامی پول و مدارک، آنها را در مناطق مرزی ایران و ترکیه رها کردند. این مهاجران حالا دیگر مال‌باخته، نه راه پس داشتند و نه راه پیش، بنابراین راهی تهران شدند تا با مراجعه به سفارت کشورشان راهی برای رهایی پیدا کنند، غافل از اینکه سفارت سریلانکا در تهران به دلیل مشکلات عدیده اقتصادی، توانایی ارائه کمک مالی به این در راه ماندگان را ندارد.





اسرائیل در پشت حمله به صنایع فولاد ایران؟

گزارش تازه نیویورک تایمز با استناد به اظهارات مقام‌های آمریکایی و اسرائیلی در حالی منتشر شده است که اوایل خرداد امسال روزنامه "یدیعوت آحارونوت" نوشت نهادهای اطلاعاتی این کشور از انتشار گزارش روزنامه نیویورک تایمز مبنی بر اینکه اسرائیل در مورد ترور حسن صیاد خدایی به آمریکا اطلاع‌رسانی کرده، رنجیده و خشمگین هستند. ده روز پیش نیز شبکه تلویزیونی خبری سی‌ان‌ان گزارش داد که اسرائیل همزمان با گسترش عملیات خود علیه صنایع و افراد مرتبط با برنامه‌های هسته‌ای، موشکی و پهپادی ایران، برخلاف روال معمول دولت آمریکا را در "بی‌خبری گذاشته است."

خَیِّر: اسکان زوج های جوان


تخریب خانه شماعی زاده در ۹ تیر 1401


بهمن بابازاده خبرنگار موسیقی در توئیتر نوشت: خانه ‎حسن شماعی زاده در تهران ‎تخریب شد. به او گفته شده که دادگاه این حُکم را بدلیل شغل کثیف خوانندگی در قبل از انقلاب به فرزندانش اعلام کرده است. حسن شماعی‌زاده خواننده مقیم لس‌آنجلس می‌گوید همسرش این خانه را با ارث پدری برای فرزندانش ساخته بود، و نسبت به مصادره و تخریب خانه اعتراض کرده است. شماعی‌زاده می‌گوید که این خانه موقعی مصادره شد که فرزندان او «صغیر» بوده‌اند و به این بهانه که درآمد کار او در به زعم نهادهای اسلامی «حرام» است. او اما می‌گوید که هنگام ساخت خانه او از این کار بازنشسته شده بود.



بخش امنیتی - استخباراتی حشدالشعبی نیز اعلام کرد که در گوشی همراه ضرغام ویدیوهایی یافته است که دست داشتن او در این جنایت تکان دهنده را نشان می‌دهد و همچنین اعتراف کرده که قبرهای جمعی از شهدا وجود دارد که هنوز کشف نشده است.

اواسط ژوئن ۲۰۱۴ (خرداد ۹۳) عراق شاهد یکی از فجیع‌ترین جنایت‌ها در تاریخ معاصر بود؛ یک هزار و ۷۰۰ جوان از اهالی استان‌های شیعه نشین جنوب و مرکز عراق در کاخ‌های صدام، دیکتاتور پیشین حاکم بر عراق در شهر تکریت واقع در شمال بغداد، سربریده یا به صورت جمعی تیرباران شدند.






۱۱ تیر ۱۴۰۱ : به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، براساس اخبار رسیده، حجت الاسلام سید محسن اخوان در ساعات ابتدایی امروز برای اقامه نماز جماعت صبح به مسجد بقیة الله(عج) خیابان برازنده اصفهان مراجعه می کند که در هنگام بازگشت، راکب موتورسیکلتی با اسلحه به سمت او شلیک کرد که البته خوشبختانه آسیب جدی به این روحانی نرسید.


خادمین حرم مطهر رضوی از مشهد به تهران عازم شدند تا با همکاری دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان تهران همزمان با اول ذیحجه و در سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) در ساعت ۸ شب به وقت عاشقی در جشن ازدواج آنان حضور یافته به طوری که تمامی مهمانان و حاضرین از این ماجرا غافلگیر شدند و دامادی که اشک شوقی به پهنای صورت می‌ریخت زیر لب از امام رئوف بابت قبولی این دعوت و آمدن خدام تشکر می‌کرد.

سفیران امام رضا(ع) این محفل را مزین به ذکر صلوات خاصه کردند و دو انگشتر عقیق یمنی، یک جلد قرآن کریم و ...


هشت سال داشت که برای برداشتن آب از آب‌ بند غرق شد. این حکایت یکی از ده‌ها کودکی است که در اصطبل و گاوداری زندگی می‌کنند. نه آب دارند نه برق. جایی که تا مرکز شهر اصفهان کمتر از ۱۰ دقیقه فاصله دارد. اینجا ارزان‌ترین سرپناهی است که پیدا کرده‌اند. اما همین اصطبل و گاوداری هم ۱۰ تا ۱۵ میلیون رهن می‌خواهد و ۱٫۵ تا دو میلیون تومان اجاره.....


ظهور شر خر ها در جمهوری اسلامی تیر ۱۴۰۱ ... حاصل شغل های کاذب در تورم و گرانی ... به گوش باشید و به هوش و مطلع کنید قوه قضائیه را.



محمدرضا خباز گفت: کمر مردم زیر بار تورم، این فشارهای اقتصادی و گرانی ها شکسته است اما مجلس سکوت کرده و با سکوتش دارد عملکرد نامناسب دولت را تأیید می کند. از این مجلس اصلا نباید انتظار استیضاح داشت چون توان، قدرت و استقلال لازم برای این کار را ندارد.