کلینیک فوق تخصصی دانش آموخته  لوله کشی صنعتی  ۸۳-۸۴ ( نفت و گاز ) -  مایترکاری

کلینیک فوق تخصصی دانش آموخته لوله کشی صنعتی ۸۳-۸۴ ( نفت و گاز ) - مایترکاری

سایتی نو و نخست برای ارائه راهنمای ساخت انواع شابلون پایپینگ به Fabricator ها و بالا بردن دانش ریاضی ایشان
کلینیک فوق تخصصی دانش آموخته  لوله کشی صنعتی  ۸۳-۸۴ ( نفت و گاز ) -  مایترکاری

کلینیک فوق تخصصی دانش آموخته لوله کشی صنعتی ۸۳-۸۴ ( نفت و گاز ) - مایترکاری

سایتی نو و نخست برای ارائه راهنمای ساخت انواع شابلون پایپینگ به Fabricator ها و بالا بردن دانش ریاضی ایشان

شابلون کانال گرد به مستطیل و بالعکس






لحظه هدف قرار گرفتن جنگنده میگ ۲۹ اوکراینی از نگاه لنست ( پهپاد روسیه )



R : طول وتر یا یال کانال است ، یک مخروط در نظر بگیرید مثلا در تصویر زیر قطر بزرگ  ۱۰۰ ، قطر کوچک ۷۵ و  ارتفاع هم ۷۵ میل داده شده ... طبق معلومات R را می توانید محاسبه نمائید.


البته در شکل زیر انتظار می رفت اعداد طولی یک سمت (بصورت طول و  عرضی) با سمت دیگر قرینه باشد ولی اینطورنشده.





در تصویر زیر ( کانال مستطیل به گرد) روش بدست آوردن صحیح طول ها یا True Lengths نمایش داده شده است.(خطوط مورب فیروزه ای رنگ)











عوارض جانبی تزریق عوارض آمپول نوروبیون(احتمالا منظور دوز بالاست) نوروبیون ایرانی را با احتیاط مصرف کنید !!!

مانند سایر داروها و محصولات ، اثرات جانبی تزریق نوروبیون نیز نشان داده شده است. در همین حین، واکنش و حساسیت بیش از حد به ویتامین B۱ یا B۱۲ ، مانند تعریق ، تاکی کاردوا (ضربان قلب سریع) و واکنش های پوستی همراه با خارش و کهیر ممکن است رخ دهد.

در موارد منفرد و فردی ، حالت شوک نیز پس از درمان با تزریق ویتامین B۱ یا B۱۲ مشاهده شده است. مشکلات دستگاه گوارش ، مانند حالت تهوع ، اسهال استفراغ یا درد شکم نیز ممکن است رخ دهد.
موارد آکنه فردی پس از تزریق دوز بالای ویتامین B۱۲ گزارش شده است.
واکنش در محل تزریق ممکن است رخ دهد.
در صورت بروز چنین علائم یا سایر اثرات ناخواسته ای که فکر می کنید به این دارو تعلق دارد، بلافاصله با پزشک یا داروساز خود تماس بگیرید.







افغانستان دوم1193535شهریور ۱۴۰۲



۲۷ شهریور ۱۴۰۲ :

انتشار موزیک ویدئوی «حضرت متین» دلیل اصلی بازداشت این خواننده عنوان شده است. نهاد‌های قضایی و انتظامی هنوز هیچ توضیحی درباره این بازداشت منتشر نکرده اند.»

احتمالا بعلت ذکر حضرتِ



شهریور ۱۴۰۲


مهیا؛ دختر ۱۲ ساله اواسط شهریور ماه جاری در شهرستانی که سال ۱۳۹۷ با زمین لرزه ۶.۴ ریشتری لرزید و بیش از ۵۰۰ نفر کشته داد(سرپل ذهاب)، توسط پدرش یا با دستور او با «اسلحه شکاری» کشته شده است.

مهیا زمان زلزله ۷ ساله بود. حتما اگر می‌دانست در ۱۲ سالگی به چنین سرنوشتی دچار می‌شود، آرزو می‌کرد همان روزی که زلزله سرپل ذهاب را لرزاند او نیز مثل صد‌ها نفر دیگر کشته می‌شد نه اینکه پنج سال بعد به دست پدرش کشته شود...



دهه آخر شهریور ۱۴۰۲:

ورود تیم النصر عربستان به ایران و برد۲ بر صفرآنها

 اگر دختر مدیرعامل پرسپولیس، حق دارد که با رونالدو عکس بگیرد، آیا بقیه علاقمندان به رونالدو آدم نیستند و عشق و علاقه در سینه ندارند؟ خون دختر مدیرعامل پرسپولیس رنگین تر است یا فقط به خاطر رانت بابایی، توانسته در ۲۰سانتیمتری رونالدو قرار بگیرد و عکس یادگاری بگیرد و به بقیه دختران و پسران این سرزمین فخر فروشی کند که بله، باباجانم مدیرعامل پرسپولیس بود و من کنار رونالدو عکس گرفتم! البته نویسنده زیادی شلوغ کرده چون مسئله فخر فروشی نیست بالاخره بواسطه جایگاه باباجان حضور پیدا کردن و عکس گرفتن




۲۹ شهریور ۱۴۰۲ : 

انسان هایی که خودشون رو دست پزشک های دولتی می سپرن : 

آرش میر احمدی بازیگر ۵۲ ساله تلویزیون که با بیماری سرطان پانکراس مبارزه می‌کرد، هفته گذشته در پی یک عارضه جدی کبدی در بیمارستان فیروزگر بستری شد و مورد عمل جراحی قرار گرفت.

همسر او، به خبرنگار ایرنا گفته بود که متاسفانه در آخرین شیمی درمانی دکتر متوجه سطح زردی بسیار بالای او شد و دستور داد فورا بستری شود.

اگر کسی پول داشته باشه یا  بیمه تکمیلی عالی بهترین پزشک ها در بهترین بیمارستان ها بهترین درمان ها رو ارائه میدن ، چند ین بار این مسئله ی کار نکردن پزشک های حرفه ای با بیمارستان های دولتی به آقای خامنه ای گوشزد شد یا خصوصی کردن این بیمارستا نها و فراگیری بیمه تکمیلی خوب و ارزان برای تمام ایرانی ها ولی کو گوش شنوا  ، فقط باید بگم واقعا متاسفم برای بی پولیمون خوشبحال پولدارا!!!  البته جان ناقابل ما ایرانی ها چه قابلی دارد در برابر نداشتن امنیتمون .. مهم امنیت است که داریم.

و متاسفم برای بازیگرها و کارگردانان توانمندی که نتونستند دستشو بگیرند و حداقل در یک بیمارستان درجه یک ..... بگذریم ، خدایش بیامرزد و جایش انشالله در بهشت و سر سفر اهل بیت 













حاجعلی رزم‌آرا (۱۰ فروردین ۱۲۸۰ تهران – ۱۶ اسفند ۱۳۲۹ تهران) نظامی ایرانی با درجهٔ سپهبدی و نخست‌وزیر ایران بود. رزم‌آرا در ۱۶ اسفند سال ۱۳۲۹ توسط یکی از اعضای گروه فداییان اسلام به نام خلیل طهماسبی در محوطهٔ مسجد شاه تهران ترور شد.



هورمون پاراتیروئید به طور شبانه از غده کوچکی پشت غده تیروئید ترشح می‌شود که وظیفه آن افزایش کلسیم خون است؛ بدین ترتیب مواد معدنی استخوان نیز همراه با کلسیم طی همین فرآیند جدا می‌شود (سونامی استخوان)؛ در نهایت کمبود کلسیم و املاح معدنی در استخوان یکی از علل مهم پوکی استخوان است.
  عضو انجمن متخصصین زنان ایران تصریح کرد: وقتی قرص ویتامین D با دوز هزار واحد یا طبق تجویز پزشک هر شب به طور ثابت مصرف می‌شود جلوی تأثیر بد هورمون پاراتیروئید روی استخوان‌های بدن را می‌گیرد.


What is all-or-nothing thinking? All-or-nothing thinking is a cognitive distortion often linked to negative thinking, anxiety, and low mood. A cognitive distortion is a pattern of thoughts that most often is not based on facts. It may make you see your world more negatively than it really is.




در وصف ظهور حضرت مهدی : 


آرى اگر صبر کنید و پرهیزگارى نمایید و با همین جوش [و خروش] بر شما بتازند همانگاه پروردگارتان شما را با پنج هزار فرشته نشاندار یارى خواهد کرد 



خداوند شما را در جاهای زیادی یاری کرد (و بر دشمن پیروز شدید)؛ و در روز حنین (نیز یاری نمود)؛ در آن هنگام که فزونی جمعیتتان شما را مغرور ساخت، ولی (این فزونی جمعیت) هیچ به دردتان نخورد و زمین با همه وسعتش بر شما تنگ شده؛ سپس پشت (به دشمن) کرده، فرار نمودید• سپس خداوند «سکینه» خود را بر پیامبرش و بر مؤمنان نازل کرد؛ و لشکرهایی فرستاد که شما نمی‌دیدید؛ و کافران را مجازات کرد؛ و این است جزای کافران».



سکینه الهی در ماجرای هجرت پیامبر از مکه هنگام پناه بردن به غاری در اطراف شهر، بر قلب پیامبر فرود آمده ولشکریان غیبی خدا به یاری او برخاستند و بدین وسیله، سرانجام، کلمه ایمان بر کلمه کفر پیروز شد


به خدا سوگند سیصد و چند تن از مردان نزد او می‌آیند، که با آنان پنجاه زن نیز هست


شمشیری که نزد حضرت مهدی (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) است، نزدیکی زمان قیام، با قدرت الهی به سخن درآمده، حضرت را از وقت ظهور آگاه می‌سازد. ( تمام سلاح های مخرب از کار خواهند افتاد و پیکار فقط با شمشیر خواهد بود ) + امدادهای غیبی ( ملائکه به راهبری جبرائیل ) البته محدود در جائی که عرصه بر مبارزان تنگ شود ... یارانی که قلب آهنین دارند ، هیچ تردیدی در آنها راه نخواهد یافت و این عده فقط طالب شهادتند . بر کفار اگر بتازند به مثابه آن است که کوهی را جابجا کنند .مانند کوه استوارند



در بیشتر روایات، شمار یاران امام مهدی(عج) ۳۱۳ نفر بیان شده و آمده است که آنان ناگهانی و معجزه‌آسا از دور و نزدیک در یک شب یا صبح‌گاه در مکه معظمه ( گرد کعبه )  گرد می‌آیند و به او می‌پیوندند( به یک چشم برهم زدنی البته !!! و پیمان !!! می بندند که از هر گونه گناهی بپرهیزند ) . از جمله ایشان، حضرت مسیح ( بعنوان وزیر ) و برخی از اصحاب پیامبر(ص) و ائمه(ع) همچون سلمان فارسی و مالک اشتر نخعی هستند. زنان نیز در میان یاران امام دوازدهم حضور دارند( پرستاری و مداوای زخمیان ).










دکتر مرادی رئیس هیأت‌مدیره و سرپرست بانک آینده با تأکید بر اینکه بانک آینده هیچ‌گونه سرمایه‌گذاری در امر املاک و مستغلات انجام نداده و چنین موضوعی نیز در دستور کار بانک قرار ندارد، افزود: تمامی این پروژه‌ها بر اثر ادغام نهادهای مالی به بانک آینده رسیده است.
سرپرست بانک آینده گفت: بانک آینده از ادغام 15 نهاد مالی تشکیل شده و در نهایت سه مجموعه بانک تات، موسسات اعتباری صالحین و آتی هسته اولیه این بانک را تشکیل دادند بنابراین اموال تملیکی و دارایی‌های ثابت این نهادها به بانک آینده منتقل شد. 




unilateralist

unilateralism


امروز برخلاف گذشته هر چه سردمداران بزرگ‌ترین قدرت دنیا بر طبل یک‌جانبه‌گرایی بکوبند موجب می‌شود تا افکار عمومی بین‌الملل در مقابل آن‌ها موضع بیشتری بگیرند. برای همین یک‌جانبه‌گرایی با بنیاد و ماهیت حقوق بین‌الملل حتی ماهیت دیپلماسی در تعارض است.




۸مهر ۱۳۵۹ ( صدام تلاش برای ساخت بمب اتم توسط فرانسوی ها ) فانتوم‌های ایرانی با حمله به نیروگاه‌های اتمی اوسیراک در نزدیکی بغداد، بدنه اصلی رآکتور، ساختمان‌ها و تجهیزات و محوطه این مجموعه را با ۱۲ بمب ام-کا ۸۲ به آتش کشیدند. لیدر این حمله نیز کسی نبود جز سرهنگ دوم خلبان محمدحسین قهستانی یکی از با سابقه‌ترین خلبانان جنگی ایران




مهر ۱۴۰۲ :

مرگ بر دموکرات-مرگ بر کومله


طی روزهای اخیر از جلسه دفاع دانشجویی با نام «لیلا – حسین‌زاده» که به عنوان دانشجوی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران معرفی می‌شد، ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد، در این ویدئوی کوتاه که در یک کادر بسته گرفته شده، نوع پوشش و همچنین تمجید وی از برخی مؤسسان گروهک‌ها و فرقه‌های تجزیه‌طلب منقرض‌شده، مشاهده شد، پیرامون این موضوع نیز برایمان صحبت کنید.

 توضیح و موضع رسمی دانشگاه تهران طی اطلاعیه‌ای منتشر شد، اکثریت قاطع از اعضای هیأت علمی دانشکده علوم اجتماعی نیز بیانیه‌ای در محکومیت این اشتباه فاحش صادر کردند. گذشته از اینکه برگزاری جلسه دفاع برای فرد محروم از تحصیل، موضوعیتی نداشته است؛ اما نوع مواجهه اساتیدی که در آن جلسه حضور داشته‌اند به هیچ وجه متناسب با ارزش‌های ملی، دینی و دانشگاهی نبوده است.






پدر روح الله زم در که پسرش به جرم جاسوسی و اختلال در نظام مقدس اعدام شد ( شرکت در مراسم ختم آتیلا پسیانی مهر ۱۴۰۲)






ماده ۱۴- ایجاد نقاط امنویرایش

‌ماده ۱۴- دولت‌های متعاهد در زمان صلح و دولت‌های متخاصم پس از شروع جنگ می‌توانند در خاک خود و در صورت لزوم در اراضی اشغالی، نواحی و نقاط‌ بهداری و امنیت ایجاد کرده و تشکیلات آن را طوری بدهند که زخمداران و بیماران و معلولین و پیران و اطفال کمتر از ۱۵ سال و زنان‌ باردار و مادران اطفال‌ کمتر از ۷ سال را از اثرات جنگ پناه دهند... ‌از دولت‌های حامی و کمیتهٔ بین‌المللی صلیب سرخ دعوت می‌شود که برای تسهیل ایجاد و شناسائی نقاط و نواحی مزبور وساطت و کمک نمایند.
























































کاهنده



هتل آپارتمان رایگان با معرفی نامه مرکز قلب تهران برای شهرستانیها

کمپین مبارزه با اسرائیل >>>>>>>220618

long time no see you

مهر ۱۴۰۲ خطاب به ایران

۹:۰۰ شلیک ۵ هزار موشک به سمت مواضع دشمن صهیونیستی

محمد الضیف، فرمانه گل گردان‌های القسام: ما تصمیم گرفته ایم جنایات رژیم صهیونیستی را متوقف کنیم. زمان ارتکاب جنایت از سوی این رژیم بدون مجازات به پایان رسیده است. در نخستین دور از حملات عملیات طوفان الاقصی دست کم ۵ هزار موشک، مواضع دشمن صهیونیستی را هدف قرار داد.

ای برادران ما در نیروهای مقاومت لبنان، سوریه، عراق و ایران امروز روزی است که جبهه های درگیری حماسه می آفریند. ای برادران ما در الجزایر، مراکش، اردن، مصر و دیگر کشورهای عربی به پا خواسته و به این درخواست لبیک بگویید.


مهر ۱۴۰۲ ، مترو شهدا:

علی مجتهدزاده، وکیل دادگستری، در مطلبی با عنوان «بازداشت خبرنگار شرق و بن‌بست روایت‌های رسمی» درباره ماجرای عجیب بیهوش شدن دختر دانش‌آموز (آرمیتا گراوند) در مترو و بازداشت یک خبرنگار زن نوشت: حتی اگر بپذیریم که روایت رسمی در این خصوص سراسر درست و بی‌نقص بوده، اما به نظر می‌رسد باید به بخش زیادی از افکار عمومی برای احساس بی‌اعتمادی به این روایت و عدم پذیرش آن حق داد. مراجع رسمی قبل از آنکه به دنبال ربط دادن بی‌اعتمادی عمومی به عملیات روانی دشمنان و مخالفان باشند باید به این بیندیشند که چرا جامعه نباید در چنین موقعیتی از خود بپرسد «اگر مشکلی در کار نبوده دلیل بازداشت یک خبرنگار و ممانعت از تهیه گزارش در این رابطه چیست؟»

طبق فیلم پخش شده از مترو (ورود به قطار) درپی افت فشار و برخورد پشت سرش به خط جایگاه یا لبه سکو به کما رفت.نتیجه اخلاقی حتما شکلات بهمراه داشته باشید یا در صورت احساس بی حالی اطرافیان خود را مطلع سازید.به امید بهبود ایشان دعا فراموش نشود .... در پیشینه پزشکی ایشان فقط افت فشار قید شده بدون درج حادثه افت فشار همراه با ضربه به پشت سر!!!


مهلا دوست صمیمی آرمیتا: به یک ثانیه نکشید که آرمیتا به پشت افتاد و سرش به سکو خورد.
















شهریور ۱۴۰۲


مرحومه مهسا امینی وفات در پلیس منکرات تهران بزرگ تحت فشارهای عصبی وارد بر مغز با توجه به عدم خروج کامل تومور مغزی در بیمارستان میلاد در کودکی ... مهسا (ژینا) امینی (۳۰ شهریور ۱۳۷۹ – ۲۵ شهریور ۱۴۰۱) شهروند ۲۱ سالهٔ ایرانی بود که در ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ پس از دستگیری از سوی گشت ارشاد در تهران....






کمپین اعزام به فلسطین توسطحزب الله220618



هتل آپارتمان رایگان مرکز قلب تهران 





همان فیش های به ظاهر بی ضرری که هنگام خرید دریافت می کنید، شما را در معرض BPA یا همان بیسفنول A قرار می دهند که یک اخلالگر قوی غدد درون ریز است و می تواند هورمون ها را تحت تأثیر قرار دهد. میزان BPA فیش های خریدی که معمولاً در فروشگاه ها دریافت می کنیم، ۲۵۰ تا هزار برابر بیشتر از میزان BPA موجود در غذاهای کنسروی است.

بدن می تواند این ماده ی شیمیایی خطرناک را از طریق پوست جذب کند که پس از ورود به بدن می تواند سلامت باروری و دستگاه غدد درون ریز بدن را تحت ثأثیر قرار دهد، امری که ممکن است منجر به رشد موهای ناخواسته شود. BPA در محصولات مختلف از جمله بطری های آب، دستمال سفره و دستمال توالت هم وجود دارد اما تولیدکنندگان زیادی هم هستند که آن را از محصول خود حذف می کنند که این امر با عبارت BPA-free (فاقد BPA) بر روی محصول ذکر می شود.



ورزش نکردن ، خوردن قهوه ، خوردن ماهی زیاد و اضطراب باعث رشد موهای زائد می شود



در این جوابیه آمده است: نمازخانه مرکز قلب تهران پس از فریضه نماز در اختیار همراهان بیمار جهت استراحت قرار دارد. برای بسیاری از همراهان بیماران مراجعه کننده از شهرستان هتل آپارتمان رایگان تهیه و با معرفی نامه مرکز قلب در اختیار آنها قرار می‌گیرد. برای همه همراهان در اتاق بیمارکاناپه تختخوابشو برای استفاده مهیا می‌باشد.

روابط عمومی مرکز قلب تهران تصریح کرد: متاسفانه بسیاری از سایت‌های دیگر به نقل از روزنامه اینترنتی فراز این خبر کذب را منتشر نمودند.( آب پاشی به همراهان بیمار)


زمان جان دادن : 

رو به قبله کردن فرد و خواندن شهادتین 

شخصی که در سکرات موت قرار دارد، به قدری در سرگردانی و تحیر است که چه بسا اسم خود را نیز به یا نمی آورد. او در یک حالت گیجی و تحیر تام است. لذا در روایات متعدد گفته شده که به او کمک بدهید. شهادتین را به این صورت به او تلقین کنید، در کنار او نشسته و آرام آرام نه با داد و بیداد و دعوا و اینطور چیزها که بیشتر او را اذیت کند به او تلقین کنید که بگوید: «لااله الا الله، محمدا رسول الله، علیا ولی الله» پیامبر اکرم(ص) فرمود: این کار را بکنید و حرف های پراکنده دیگر نزنید و سپس فرمود: اگر به این صورت تلقین کنید آن کسی که بر زبان او این کلمات باشد و با اینها از دنیا برود داخل بهشت می شود. البته معلوم است که از روی اعتقاد این کلمات را می گوید و طوطی وار بیان نمی کند.



فرار یک زندانی ۲۳ شهریور ۱۴۰۲

گفته می‌شود؛ علیرضا شهمیری روز دوشنبه 6 شهریور 1402 برای مداوای دندان به دندان‌پزشکی اعزام می‌شود و با فریب مأمور همراهش موفق به فرار می‌شود.

او از متهمان اقتصادی است که سال 1392 به ‌اتهام اخلال عمده و کلان در نظام اقتصادی از طریق قاچاق ارز بازداشت شد. او همچنین به پرداخت 500 میلیارد تومان جریمه نقدی هم محکوم شده بود.


سِیرِ افول




متخصصان تغذیه انگلیس بر این باورند که عصاره قلم گاو، گوسفند و مرغ مملو از آمینواسید، کلسیم و کلاژن است که برای سلامتی بدن، کاهش درد مفاصل، جوان‌سازی پوست، ناخن و مو بسیار موثر است.



شهریور ۱۴۰۲ :

بر اساس این گزارش هوشیاری مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه کمالشهر بار دیگر داغ سنگین بر دل بدخواهان این مردم‌ نهاد و توطئه خرابکارانه در نماز جمعه‌ ۲۴ شهریور ماه با تدابیر آگاهانه واشراف کامل اطلاعاتی دستگاه امنیتی و ستاد نماز جمعه خنثی شد.

در این عملیات فردی که با خود یک عدد ساک حاوی مواد منفجره دست ساز به همراه داشت، دستگیر و جهت ادامه تحقیقات وبررسی های دقیق تر تحویل نیروهای امنیتی شد



نحوه برخورد با گروه خرابکار، اوباش و شایعه پراکنان :

به هر حال قرآن می‌گوید: اگر اینها به اعمال زشت و ننگین خود ادامه دهند دستور حمله عمومى و یورش به آنها را صادر خواهیم کرد، تا با یک حرکت مردمى مؤمنان، همه را از مدینه ریشه کن سازیم، و آنها نتوانند دیگر در این شهر بمانند. هنگامى که از این شهر رانده شدند و از تحت حمایت حکومت اسلامی طرد گشتند هر کجا یافته شوند گرفته خواهند شد و به قتل خواهند رسید!


دهه دوم مهر۱۴۰۲:

کانال تلگرامی دولت بهار، رسانه جریان احمدی نژاد در پستی مدعی شد: افرادی که خود را عوامل اطلاعاتی و امنیتی معرفی می کردند، امروز با حضور در فرودگاه امام خمینی (ره) ضمن ضبط گذرنامه دکتر احمدی نژاد و ادعای ممنوع الخروج بودن ایشان، از سفر خادم ملت ایران به گواتمالا ممانعت به عمل آوردند.

احمدی نژاد در پاسخ به دعوت رسمی دولت و دانشگاه گواتمالا عازم این کشور بود تا در سمپوزیوم علمی و پژوهشی درباره مدیریت جامع منابع آب در جهان شرکت کند.

یک ادعا : مهر ۱۴۰۲

سال ۱۴۰۱ :

به نوشته سازمان هواپیمایی، با دستور مقام‌های این سازمان، مسافران به سالن ترانزیت منتقل شدند تا خلبانان جدید برای ادامه پرواز به شیراز اعزام شوند و در نهایت، با اعزام خلبانان جدید، مسافران پرواز در ساعت 16 به وقت محلی، به شهر دوبی پرواز کردند.اکنون منابع امنیتی اسرائیل اعلام کرده‌اند سرباز زن این کشور می‌ترسیده است فاش شود که او در ارتش اسرائیل کار می‌کند.بنا بر گزارش‌ها، در مدتی که او در ایران بوده، سرویس امنیت خارجی اسرائیل، موساد، برای آگاهی از امنیت او، با این سرباز در تماس بوده است.



26 مهرماه ۱۴۰۲


مهر ۱۴۰۲ کرمان

شراره های آتش  مهر ۱۴۰۲


قاتل کارگردان ۸۵  ساله مشهور(  مرحوم مهرجویی )-مهر ۱۴۰۲

روایت اسکندر از شب فاجعه

* اسکندر اینطور روایت می‌کند:

«ما رفتیم از در آشپزخانه وارد شدیم؛ خانم در آشپزخانه و پشت به در نشسته بود و مشغول کشیدن سیگار بود. آرام در را باز کردیم و وارد شدیم . آقای مهرجویی هم روی مبل داشت تلویزیون نگاه می‌کرد.

خانم با دیدن ما ترسید و به سمت اتاق خواب فرار کرد. سعی کرد در را ببندد اما با زور وارد اتاق شدیم. با پارچه و شلواری که همانجا بود دست و دهن خانم را بستیم.»

* داوود می‌گوید من سر خانم را نگه‌ داشتم و اسکندر دو ضربه کشویی چپ و راست محکم و عمیق به ناحیه جلوی گردن همسر مرحومه وارد کرد. و همان دو ضربه تقریبا کار را تمام کرده بود. ضربات آنقدر شدید بوده که دست داوود که سر و گردن مقتوله را نگه‌داشته بود،‌ مجروح می‌شود.

متهم اصلی پرونده که انگیزه خود را کینه از آقای مهرجویی اعلام کرده است او مدعی است از وقتی جارو برقی خانه اش را دزدیدم او از من شکایت کرد وهر چه به او التماس کردم که مرا ببخشد این کار را نکرد بعد از آزادی برگشتم تا پولی را که او به من بدهکار بود بابت کار در باغش بگیرم او منکر شد بعد از آن بود که کینه ام از او بیشتر شد و بعد بابرادر ودو دوستمان نقشه قتل آنها را کشیدیم.

سردار هداوند درباره اقامت غیر مجاز این متهمان در ایران گفت :  این متهمان به‌صورت غیر مجاز ۱۰ سال در ایران اقامت داشتند.



















اپلیکیشن گسترش مخروط ناقص و انشعاب استوانه



دیده‌بان ایران: حسین روازاده معروف به حکیم روازاده با حکم معاونت درمان وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی کشور از طبابت محروم شد

محرومیت روازاده از طبابت با استقبال جامعه پزشکی در شبکه‌های اجتماعی روبرو شده است.



«شابلون انشعاب استوانه از مخروط ناقص» را در بازار اندروید ببین:


http://cafebazaar.ir/app/?id=com.phoenix.pipetocone&ref=share



شهریور ۱۴۰۲ : 

مقیمی رئیس دانشگاه تهران گفت: من کاملا مطلع هستم که از ادامه همکاری برخی از این افراد ( اساتید ) به علت مشکلات اخلاقی و داشتن شاکی ممانعت به عمل آمده است، ولی در رسانه‌ها مدعی می‌شوند که قطع همکاری آنها به علت مسائل سیاسی بوده است.


احتمالا یا بددهنی کردند یا تجاوز یا ضد انقلاب چیزی گفتن 


شهریور ۱۴۰۲  : 

علی شریفی‌زارچی، استاد اخراج شده از دانشگاه شریف در صفحه شخصی‌اش در توئیتر خبرموفقیت جهانی‌اش را منتشر کرد.

او نوشت: امروز در رقابت با ۲ نامزد دیگر از ایتالیا و سوییس با رای اکثریت ۸۷ کشور حاضر برای یک دوره ۳ ساله به عنوان عضو کمیته علمی بین‌المللی المپیاد جهانی کامپیوتر انتخاب و سپس با رای اعضای کمیته، به عنوان رییس کمیته انتخاب شدم.



حتما در پر کردن اعداد داخل باکس ها ، طبق نقشه تائید شده AFC دقت کنید تا اندازه های اشتباه دریافت نکنید!!!




اپلیکیشن انشعاب از مخروط :

-گسترش مخروط ناقص در صفحه نتایج

-نقاط ارتفاعی شابلون انشعاب سیلندر از مخروط ناقص در ۳ حالت (  در ستون Y ) :


اندازه نقطه صفر بالاترین اندازه است که در سنتر صفر بالا قرار میگیرد و روی لوله گونیا شده عقب نشینی می کنید ، سپس یک دایره دور لوله بعنوان خط مبنا کشیده و بقیه اندازه ها را روی سنترهای مجاور می زنید . نقاط را بهم متصل می کنید ، هر چقدر تعداد نقاط بیشتر باشد وقت کمتری از شما گرفته خواهد شد ( حداقل  16 نقطه و بستگی به طول قطر تا 400 نقطه )


--نصب بصورت افقی

باکس E که اندازه از انتهای لوله تا مرکز مخروط است می تواند خالی رها شود.

در صورتیکه استوانه شما قرار است در این حالت ( مرکز استوانه با خط قائده در یکراستاست ) نصب شود باکس زاویه را پر نکنید

--نصب بصورت مایل

باکس E که اندازه از انتهای لوله تا مرکز مخروط است می تواند خالی رها شود.

در صورتیکه استوانه بصورت مایل بر روی یال مخروط قرار میگیرد باکس زاویه را پر کنید که می تواند از ۵ تا ۸۵ درجه باشد ... تاگل B برای زمانیست که در نقشه زاویه A مشخص نشده و فقط زاویه پشت استوانه تا یال مخروط ذکر شده

--نصب بصورت عمود بر مخروط

باکس h که اندازه از انتهای استوانه تا قائده مخروط است می تواند خالی رها شود.




نمونه استوانه مایل :





لاجوردی در پاسخ به این که چرا افراد، پس از اعتراف اعدام می‌شوند گفته بود:

«کسانی که همکاری می‌کنند برای وضعیت پرونده آن دنیایشان است و تأثیر و تخفیفی در مجازات این دنیای آن‌ها داده نخواهد شد».



Amir al-Mu'minin (a.s.) said: Whoever recites a hundred verses of the Qur'an, from any part of it, and then says "Ya Allah" seven times, if he prays for a rock to be removed from its place, God willing, it will be removed.


طبق روایتی، هنگامی که امام حسین(علیه‌السّلام) عازم عراق بود، ‌ام سلمه به او گفت: به عراق نرو؛ من از رسول خدا شنیدم که می‌فرمود: فرزندم حسین در عراق کشته میشود. ‌ام سلمه افزود: نزد من خاکی است که پیامبر(صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلّم) آن را درون شیشه‌ای به من داده است. امام حسین (علیه‌السّلام) فرمود: سوگند به خدا، من کشته خواهم شد. اگر به عراق هم نروم، مرا خواهند کشت. سپس فرمود: اگر خواستی قبر خود و محل کشته شدن اصحابم را به تو نشان می‌دهم. آن گاه دست خود را به صورت‌ ام سلمه کشید. خداوند شعاع دید چشم او را گستراند و او همه اینها را دید. امام، خاکی از آنجا گرفت و در شیشه‌ای دیگر به او سپرد و فرمود: هر وقت این خاک آغشته به خون شد، بدان که من کشته شده‌ام. بعدازظهر عاشورا وقتی‌ ام سلمه به دو مشت خاکی که پیامبر و امام حسین(علیه‌السّلام) به او داده بودند نگریست، مشاهده کرد که آغشته به خون شده‌اند. آنگاه فریاد برآورد


۴ شهریور ۱۴۰۲ و اقتخاری دیگر برای تیم پزشکی مسئول و ایثارگر :

مریم سرخوش: تاریکی هنوز به تیغ آفتاب نرسیده بود که جوانی ۲۸ ساله، نیمه‌جان به بیمارستان فیروزآبادی در شهرری رسید. تمامی عروق گردن و نای او به‌دلیل آسیب با جسم برنده و سخت قطع شده و نفس‌هایش به شماره افتاده بود. لحظه‌های پذیرش در اورژانس هم سخت‌تر از همیشه می‌گذشت. کسانی که آن لحظه در اورژانس حضور داشتند، حسرت‌بار نگاهش می‌کردند؛ یک نفر آه ‌کشید و گفت «خدا به جوانی‌اش رحم کند!»... خدا رحم کرد و آن جوان ۲۸ ساله برای نخستین‌بار تحت عملی قرار گرفت که هم جانش را نجات داد و هم افتخاری جدید برای پزشکان ایرانی رقم زد. شاید اگر آن شب این جوان به بیمارستان فیروزآبادی نمی‌رسید یا تیم اورژانس بیمارستان مداخله بهنگام برای جلوگیری از خونریزی و خونرسانی بموقع انجام نمی‌داد یا یک تیم کامل پزشکی، ساعت ۴ صبح دسته‌جمعی خودشان را به بالین این بیمار نمی‌رساندند و تصمیم بموقع برای جراحی نمی‌گرفتند، نه خبری از این افتخار بود و نه خانواده‌ای بار دیگر فرزندشان را به آغوش می‌کشیدند. اما بسیاری از رسانه‌ها تقریبا در آخرین روز هفته گذشته خبر این شاهکار پزشکان ایرانی را منتشر کردند؛ اینکه نخستین جراحی «پیوند سر» محقق شده، پیوندی که تاکنون تنها ۳ بار در دنیا، انجام شده است.












سوره مزّمّل‌

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ‌

به نام خداوند بخشنده مهربان‌

یا أَیُّهَا الْمُزَّمِّلُ «1» قُمِ اللَّیْلَ إِلَّا قَلِیلًا «2» نِصْفَهُ أَوِ انْقُصْ مِنْهُ قَلِیلًا «3» أَوْ زِدْ عَلَیْهِ وَ رَتِّلِ الْقُرْآنَ تَرْتِیلًا «4» إِنَّا سَنُلْقِی عَلَیْکَ قَوْلًا ثَقِیلًا «5»

اى جامه به خود پیچیده ( متزّمّل :منظور رسول اکرم ) . شب را جز اندکى، به پا خیز. نصف آن، یا اندکى از آن کم کن یا بر آن بیفزاى و قرآن را با تأنّى و شمرده بخوان. همانا ما سخنى سنگین و گرانمایه بر تو القا خواهیم کرد.










گرداب مغناطیسی ( چرخش فوق العاده اجسام )


نیک هاچینگز (Nick Hutchings) کاوشگر مواد معدنی در برنامه مستند «اسرار مثلث برمودا» توضیح داد: «برمودا اساسا یک کوه دریایی است، یک آتشفشان زیر آب. ۳۰ میلیون سال پیش، بالاتر از سطح دریا بود. اکنون فرسایش یافته و نوک یک آتشفشان برای ما باقی مانده است. ما چند نمونه مغزه (core sample) داریم که در آنها مگنتیت وجود دارد. این مغناطیسی ترین ماده طبیعی روی زمین است.»

آقای هاچگینز سپس در این برنامه آزمایشی را با استفاده از مقداری از این سنگ و یک قطب نما انجام داد. وقتی که سنگ روی یک سطح صاف قرار داده شد و قطب نما بالای آن حرکت کرد، عقربه قطب نما دیوانه‌وار شروع به حرکت کرد. دلیل این اتفاق این بود که سنگ حاوی ماده معدنی مگنتیت بود. او گفت: «حالا می‌توانید تصور کنید که دریانوردانی که از برمودا عبور کرده‌اند چه چیزی را از سر گذرانده‌اند.»



We are a team with a great spirit




شهریور ۱۴۰۲