کلینیک فوق تخصصی دانش آموخته  لوله کشی صنعتی  ۸۳-۸۴ ( نفت و گاز ) -  مایترکاری

کلینیک فوق تخصصی دانش آموخته لوله کشی صنعتی ۸۳-۸۴ ( نفت و گاز ) - مایترکاری

سایتی نو و نخست برای ارائه راهنمای ساخت انواع شابلون پایپینگ به Fabricator ها و بالا بردن دانش ریاضی ایشان
کلینیک فوق تخصصی دانش آموخته  لوله کشی صنعتی  ۸۳-۸۴ ( نفت و گاز ) -  مایترکاری

کلینیک فوق تخصصی دانش آموخته لوله کشی صنعتی ۸۳-۸۴ ( نفت و گاز ) - مایترکاری

سایتی نو و نخست برای ارائه راهنمای ساخت انواع شابلون پایپینگ به Fabricator ها و بالا بردن دانش ریاضی ایشان

اپلیکیشن دامی ساپورت نوع TOP یا قرارگیری در شعاع بیرونی زانویی



۱۴۰۲/۲ : وی با بیان اینکه نیازمند بازگشت به تعادل جمعیتی هستیم گفت: سن امید به زندگی در ایران هم اکنون به ۷۴ سال  و نرخ باسوادی هم به ۸۷,۶  دهم درصد رسیده که این سرمایه انسانی به رشد کیفی جمعیت کمک می‌کند.



ابلاغ سال ۹۱ به دانشگاه ها : خودشون جمعیت و تنظیم خانواده و ابزار جلوگیری رو تدریس می کردند ولی الان به ... افتادن ، نان به نرخ روز خوردن همینه و قبل سال ۹۱ آخوندها همچنان خواب بودند و تازه از خواب غفلت بیدار شدند .. امان از دکتر مرندی با سیاست جلوگیری از جمعیتش  

محمد‌حسین یادگاری با اعلام خبر حذف درس تنظیم خانواده در دانشگاه‌ها به مهر گفت: وزارتخانه‌های بهداشت و علوم حذف درس تنظیم خانواده را به دانشگاه‌های خود ابلاغ کرده‌اند. او اظهار کرد: براساس مصوبه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی مقرر شده است که دیگر برنامه تنظیم خانواده نداشته باشیم، چون در د‌هه‌های آینده با نیروهای مسن روبه‌رو شده و روی افزایش جمعیت متمرکز می‌شویم.



سیدعلیرضا مرندی، گفت: در آن زمان پاکتی محرمانه مبنی بر اینکه سیاست کنترل جمعیت، سیاست جمهوری اسلامی است به تصویب هیات دولت رسیده بود. وی ادامه داد: تنها علتی که نمی‌شد آن را علنی کرد شایبه این بود که >>>سیاست کنترل جمعیت با اعتقادات مذهبی ما تناقض داشته باشد <<<





محاسبات این نوع دامی با پرداخت وجه سالیانه اندک در بازار قرار داده شد




dummyleg


لایحه جدید قوه قضائیه به مجلس ( خرداد ۱۴۰۲ ) که موجبات مخالفت چادری ها را فراهم کرد :

هیچ‌کس حق ندارد تحت عنوان امر به معروف و یا نهی از منکر نسبت به بانوانی که حجاب شرعی را رعایت نکرده اند مرتکب اعمال مجرمانه از قبیل توهین، افتراء، تهدید و یا ضرب و جرح و یا نقض حریم خصوصی آنان شوند و در صورت اقدام به مجازات مقرر در قانون محکوم خواهد شد»




خرداد ۱۴۰۲ : تخریب مزار خانم مهسا امینی بصورت جزئی



۲ خرداد ۱۴۰۲ : در مترو کسی بلندنشد مجبورشد تکیه گاه معلول بشه





















شب بخیر!!!



سازمان ثبت احوال کشور اعلام کرد که مطابق قانون اگر فردی محل سکونتش تغییر کند باید ظرف مدت ۲۰ روز پس از جا به جایی، آخرین نشانی خود را به سازمان ثبت احوال کشور اعلام کند.

به گزارش ایسنا، برای این تغییر نشانی نیاز نیست که به سازمان ثبت احوال مراجعه کنید بلکه می توانید با مراجعه به سایت سازمان ثبت احوال کشور و سامانه سهیم به نشانی sahim.sabeteahval.ir ، به صورت رایگان آدرس جدید محل سکونت خود را ثبت کنید.



احمد شاه قاجار، آخرین شاه سلسله قاجار نهم اسفند ۱۳۰۸ درست ۴ سال و ۴ ماه پس از خلع قاجاریه از سلطنت ایران در ۳۲ سالگی در پاریس و در تبعید درگذشت. وی دچار اضافه وزن و بیماری کلیوی بود. احمدشاه را در تیرماه ۱۲۸۸ در ۱۲ سالگی برجای پدرش نشانده بودند. او در سال ۱۳۰۲ سه سال پس از کودتای رضا خان، از سلطنت خلع شده بود. احمد شاه به اراده خود به اروپا رفت، اما دیگر به او اجازه بازگشت داده نشد.







۲۵ اردبیهشت ۱۴۰۲ از بم تا خاش :

ربودن دو زن برای فراری یک زندانی به خارج از مرز



در مقابلِ فریاد آزادی و شعارهای رنگارنگِ به اصطلاح، حمایتی از زنان که متاسفانه رنگ و بوی برهنه گرایی می دهد و  این روزها در رسانه های خارجی بسیار به چشم می آید، پلیسِ جوان ما در عمل اثبات کرد که جان شهروندان و به ویژه زنان در جامعه اسلامی در اولویت است؛ بی هیچ شعار،بهانه و چشمداشتی.

پلیس در دل شب از جان خود گذشت تا دو زن گروگان گرفته را نجات دهد، این است تفاوت میان حرف و عمل و ارزش و ضد ارزش.



۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ :

خبرگزاری مهر نوشت : به دنبال وصول گزارشات مردمی مبنی‌بر مزاحمت و اختلاط تعداد زیادی دختر و پسر جوان در ویلایی در اطراف شهر رودهن، موضوع سریعاً مورد پیگیری مأموران پلیس قرار گرفت.

در این پارتی شرکت کنندگان با مصرف مشروبات الکلی مشغول رقص و پایکوبی و حرمت شکنی بودند که مأموران پلیس جهت دستگیری وارد عمل شده و در مجموع حدود ۲۵ نفر دختر و پسر را دستگیر کردند.

متأسفانه حرمت شکنان به صورت نیمه عریان در استخر ویلایی در حال مصرف مشروبات، مصرف مواد مخدر و اعمال منافی عفت ( تجاوز ؟!!! )  بودند که موجب جریحه‌دار شدن اذهان و افکار عمومی شده بود.



عشق پسر ۱۳ ساله و همکلاسی ۱۲ساله‌اش در انگلستان باعث شد آنها خیلی زود با هم ازدواج کنند، آنها که توانسته‌اند عنوان جوان‌ترین پدر و مادرهای انگلیسی را به دست آورند برای اولین‌بار همدیگر را در دبستان ملاقات کردند و تصمیم به ازدواج با هم گرفتند. نزدیکان این زوج کوچک می‌گویند که آنها علاقه بسیار زیادی به هم دارند و اکنون فرزندشان را با کمک مادرانشان بزرگ می‌کنند.



Soheila azizi



سیر به دلیل خواصی که دارد عنوان یکی از بهترین مواد غذایی در رژیم غذایی را به خود اختصاص داده است.این ماده غذایی یکی از مکمل های خوب برای تسکین و در مان انواع بیماری ها، اختلالات متابولیکی و مشکلات دستگاه تنفسی محسوب می شود.در واقع سیر سرشار از آنتی اکسیدان ها و ترکیبات ضدالتهابی است در نتیجه یکی از بهترین ها برای سلامت قلب و عروق می باشد.

مصرف منظم سیر باعث افزایش نرمی و انعطاف پذیری رگها می شود، مازاد چربی خون را دفع کرده و فشار خون را تنظیم می کند. این ماده غذایی جریان خون به سمت سلولهای بدن را بهبود داده و به پیشگیری از پیری زودهنگام کمک می کند. سیر خواص ضدباکتریایی و ضدعفونی کنندگی دارد تاجایی که حتی به میزان آنتی بیوتیک ها موثر عمل می کند. این ماده غذایی ادرارآور طبیعی است که با احتباس آب در بدن و التهاب بافت ها مقابله می کند. علاوه براین متخصصان به این نتیجه رسیده اند وزن افرادی که به طور منظم سیر مصرف می کنند کمتر از افرادی است که سیر نمی خورند.



هاریش کومار، یک متخصص تغذیه هندی : من به هیچ عنوان به افراد توصیه نمی‌کنم که از ترکیب شیرموز استفاده کنند، زیرا این ترکیب برای بدن مضر است. حتی اگر می‌خواهید شیر و موز را به صورت جداگانه مصرف کنید، باید این نکته را به یاد داشته باشید که اول شیر را مصرف کرده و پس از ۲۰ دقیقه موز را بخورید.

او افزود: حقیقت این است که ترکیب شیرموز باعث به تاخیر افتادن روند گوارش شده و اختلالات خواب را درپی خواهد داشت.














اپلیکیشن محاسبه شابلون دامی ساپورت




abondend poor



لطفا نظرسنجی فراموش نشود


اپلیکیشن محاسبه ابعاد نقاط شابلون دامی ساپورت نوع مرکز به مرکز با در نظر گرفتن یک ضخامت از لوله برای زانویی با شعاع های 90LR ، 90SR و 903D ساخته شده .هر چند نرم افزارهای طراحی مثل  اتوکد یا سالید ورکز و ... دقیقتر هستند ولی همیشه در دسترس یا تخصص همه افراد نیست.این App بصورت اشتراک سالیانه ارائه شده. در اینApp اعداددر ستون Y نقاط ارتفاعی و Cut Back لوله شماست که از سنتر ۰ با نظر به گونیا بودن دقیق لوله عقب نشینی می کنید.دقت کنید طول لوله از بالاترین نقطه برخورد تا نشیمنگاه طبق نقشه توسط خود شما مشخص می گردد و این App صرفا طول نقاط برای زدن شابلون را نمایش می دهد نه طول کلی لوله طبق نقشه ساخت !!!

در پایان شایان ذکر است استفاده از یک ضخامت برای زدن شابلون از پاراگراف Miter bend و فرمول آن در کد B31.3 اقتباس گردیده در صورتیکه نمی خواهید ضخامت را لحاظ کنید باکس ضخامت را خالی بگذارید و چنانچه می خواهید دو ضخامت در محاسبات دخیل باشند ضخامت ورودی را دوبرابر بدهید. تمام استدلال ما در این وبلاگ تماما مبتنی بر استاندارد Asme است. 


محاسبه شابلون دامی ساپورت نوع مرکز 



در این App جدول ضخامت لوله و همچنین سنتر البو ضمیمه شده که می توانید استفاده کنید.زمان انتخاب سایز زانو  ( البته در خرید اشتراکی : نمایش کلیه سایزها در زانو ) سایزهای لیست شده در لوله محدود است ( طبق عرف در پروژه ها سایز لوله دامی معمولا نصف سایز زانو یا کمی کمتر است مثلا برای زانوی ۲۴ اینچ هیچوقت از لوله ۶ اینچ استفاده نمی شود !!!



برای استفاده از تمامی سایزها می توانید اشتراک سالیانه را خریداری نمائید . در صورت نصب نشدن روی گوشیهای اندروید ، مدل گوشی و نسخه اندروید را در نظرات در صفحه نصب بازار بیان کنید تا بررسی گردد.








عضو انجمن متخصصین زنان ایران تصریح کرد: وقتی قرص ویتامین D با دوز هزار واحد یا طبق تجویز پزشک هر شب به طور ثابت مصرف می‌شود جلوی تأثیر بد هورمون پاراتیروئید روی استخوان‌های بدن را می‌گیرد.

مشیری تاکید کرد: مصرف انواع داروی تقویتی، مکمل یا ویتامین‌ها مانند شمشیر دو لبه است، ولی اگر درست و در جایگاه خود استفاده شود اثرات سودمندی خواهند داشت؛ مصرف زیاد و یا کمبود آن در بدن آسیب‌های جبران ناپذیر مربوط به خود دارد.

وی در پایان یادآور شد: ویتامین D باید به مقدار مناسب، هر شب مصرف شود تا جلوی تأثیر "سو" هورمون پاراتیروئید بر روی استخوان‌ها گرفته شود.



ملوکسیکام ( البته کسانیکه ناراحتی معده ندارند ) برای افرادی تجویز میشود که دچار مشکلاتی مانند تورم و درد ناشی از التهاب و آرتروز روماتیسمی، آرتروز استخوانی و التهاب های مفصلی و دردهای ناشی از آسیب بافتی هستند.


شعار انگلیسی ها در عدم برگزاری تاج گذاری شاهزاده چالز : ( پرداخت از جیب مردم )

Not My King



آزمایش پروستات

Prostate Specific Antigen (PSA)

1- این تست به چه نام‌های دیگری شناخته می‌شود؟

Total PSA

2- هدف از انجام تست چیست؟

PSA یک پروتئینی است که در درجه اول به ‌وسیله سلول‌های پروستات ساخته می‌شود. پروستات غده کوچکی است که پیشاب راه (urethra) را در مردان احاطه و مایع تشکیل دهنده منی را تولید می‌کند.


بد حجابان در مراسم درگذشت حسام محمودی ۳۷ ساله ( علت سکته در منزل ) ، اردیبهشت ۱۴۰۲



وی گفت: وقتی کارگران ایرانی به دلیل پایین بودن حقوق و دستمزد از فعالیت تولیدی خارج می‌شوند، کارفرما به سمت کارگران مهاجر افغانستانی روی می‌آورد تا خلأ نیروی کار را جبران کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تأکید کرد: دولت و نمایندگان کارگری واهمه دارند مبادا با افزایش بیشتر حقوق کارگران، کارفرما مجبور به تعدیل نیرو شود. در اصل می‌توان با انجام اصلاحات اقتصادی، کاهش تورم و حمایت دولت از واحدهای تولیدی حقوق کارگران را متناسب با تورم افزایش داد و هم اینکه تعدیل نیرو صورت نگیرد.


تغذیه‌ی قبل از بارداری در طب سنتی

طب سنتی نیز به برنامه‌ی تغذیه‌ آقایان قبل از بارداری پرداخته است و تاکید شده است که مصرف سردیجات را کاهش دهند و در عوض از زیتون و روغن آن، نخود آب و آبگوشت و جوشانده‌ی کاسنی برای افزایش طبع گرم در بدن و درنتیجه افزایش باروری استفاده کنند.














شهید الداغی مدافع حجاب و عفاف زنان بی حجاب


مشخصه تیزی در دانشگاه ها هم وجود داره دانشگاه جای تحصیله یا تیزی کشیدن


مهدی عرفاتی فعال رسانه ای در یاداشتی در صفحه اینستاگرامش نوشت: شهید حمیدرضا الداغی هم‌دانشگاهی من بود. اواخر دههٔ هفتاد. من ارتباطات میخوندم و حمید حسابداری(اگر اشتباه نکنم). من بچه مذهبی دانشگاه بودم و اون بچه خوشتیپ دانشگاه. ظاهراً هیچ صنمی باهم نداشتیم. ماجرای آشنایی ما برمیگشت به جنجال و نزاعی که سرِ مسابقات فوتبال دانشگاه به راه افتاد. وسط بازی تیم ما، مدافع حریف یه خطای ناجور روی من کرد. من بلند شدم و اعتراض کردم. بازیکن حریف فحاشی کرد و من یه لحظه خون به مغزم نرسید و درگیر شدم. در کسری از ثانیه، ۷-۸ نفر ریختن رو سر من و کأنه با قاتل پدرشون طرف هستن… زیر مشت و لگد و فحاشی‌ها، حمید رو دیدم که به هواخواهی من وارد معرکه شده و داره یکی پس از دیگری رو می‌نوازه…

تا جایی که یادمه ورزشکار بود و حتی توی مسابقات رزمی هم اسم و رسمی داشت. دعوا که تموم شد متوجه شدم هر دوی ما رو با تیزی نشون کردن؛ من گوش راستم و حمید گوش چپ...