کلینیک فوق تخصصی دانش آموخته  لوله کشی صنعتی  ۸۳-۸۴ ( نفت و گاز ) -  مایترکاری

کلینیک فوق تخصصی دانش آموخته لوله کشی صنعتی ۸۳-۸۴ ( نفت و گاز ) - مایترکاری

سایتی نو و نخست برای ارائه راهنمای ساخت انواع شابلون پایپینگ به Fabricator ها و بالا بردن دانش ریاضی ایشان
کلینیک فوق تخصصی دانش آموخته  لوله کشی صنعتی  ۸۳-۸۴ ( نفت و گاز ) -  مایترکاری

کلینیک فوق تخصصی دانش آموخته لوله کشی صنعتی ۸۳-۸۴ ( نفت و گاز ) - مایترکاری

سایتی نو و نخست برای ارائه راهنمای ساخت انواع شابلون پایپینگ به Fabricator ها و بالا بردن دانش ریاضی ایشان

مهسا امینی مقتول به بی تدبیری پلیس تهران بزرگ در ۲۵ شهریور ۱۴۰۱


بد حجابی مال ایران نیست مال اونور آبِ . ایران که باشی باید تابع طبق قوانین کشور خودت باشی ... نمونه زیر سال ۲۰۱۱ کوالالامپور یکی از اعضای دولت احمدی نژاد

https://roozno.com/



مرگ مغزی در وزرا


خبرگزاری فارس با انتشار گزارشی از اعتراضات مردمی در پی مرگ مهسا امینی ، فوتبالیست سابق و سرشناس تیم ملی فوتبال ایران را به عنوان یکی از رهبران ضدانقلاب معرفی کرد!


استاندار تهران تصریح کرد: ما حساب افراد غافل را از آشوبگران جدا می‌کنیم، اما در این میان با سلبریتی‌هایی که در آتش اغتشاشات دمیدند، برخورد می‌کنیم.



لیدرهای اغتشاشات شهریور ۱۴۰۱


حجاب قابل قبول رو یاد بگیرید ، کد در تصویر زیر شلوار لی لباس باز همراه با تصویر حاج قاسم سلیمانی ( در راهپیمایی ۳ مهر ۱۴۰۱ به مقصد میدان انقلاب ، هتک حرمت به قرآن و آسیب به اموال و برداشتن چادر از سر یک خانم چادری )



حواستون به پوشش دختراتون باشه ( پوشیدن ساپورت یا مانتو جلو باز مصداق جرمه حتی اگر با شال بلند بپوشانند ) مخصوصا شهرستانیا که به تهران سفر می کنید. .. ( البته طبق تصویر بالا مثل اینکه پوشیدن شلوار لی گشاد در انقلاب و گرفتن تصویر ژنرال حاج قاسم به مثابه بدحجابی نیست ، بلکه مهر تائیدی بر اعتقاد به جمهوری اسلامی با هر نوع پوششی است. )



به گزارش تابناک، روابط عمومی سپاه استان البرز اعلام کرد: تعدادی از مخلان امنیت و آشوبگر با لباس مبدل و پوشش زنانه همراه با کوکتل مولوتف در منطقه رجایی شهر کرج شناسایی و دستگیر شدند.

اطلاعات سپاه استان البرز از خانواده ها و والدین خواست تا مراقب فرزندان خود باشند تا طعمه شیطنت این اراذل و اوباش آموزش دیده قرار نگیرند.



نماینده مجلس: هنوز که چیزی درمورد مهسا امینی ثابت نشده؛ دلیل این همه سر و صدا کردن چیست؟ / وجود گشت ارشاد، مطالبه مردمی است / برخی با برنامه‌ریزی می‌خواهند هنجارشکنی کنند؛ طبیعی است که ما این افراد را بازداشت خواهیم کرد / ما این همه شهید ندادیم که برخی ارزش‌های ما را بی‌ارزش نشان دهند


غلامحسین کرباسچی - مدیر مسئول روزنامه هم میهن در مناظره با عبدالله گنجی، مدیر مسئول روزنامه همشهری در شبکه خبر گفت: اگر بخواهیم رکن اصلی قانون را اجرا کنیم باید از همین در استودیو که در آن حضور داریم شروع کنند به گرفتن خانم ها. پس وقتی میبینیم که یک قانون در یک زمانی تصویب شده که در حال حاضر یک اکثریت قاطعی از جامعه به آن عمل نمی کنند؛ باید این قانون مورد تجدید نظر قرار بگیرد.



قرار بود استاد راهنما در پلیس امنیت تهران  بزرگ حاضرشود تا نوع پوشش رو به بانوان گرفتار ، همچنین خانم مهسا امینی تعلیم دهد ولی از بد ماجرا در بحث و کشمکش  با پلیس خانم ( نوع پوشش من چه اشکالی دارد )  ناگهان سکته کرده و نقش بر زمین می گردد ، ایشان علیرغم علائم حیاتی به نزدیکترین بیمارستان که کسری نام دارد منتقل شده و بعد از چند بار احیاء ۳ روز بعد تسلیم خواست پروردگار می شود .... مسخرست واقعا در مملکتی که پیشرفت نانو تکنولوژی دارد... بهتر است که نوع پوشش اسلامی و حد و حدودش را در خانواده ، مدرسه و دانشگاه بیاموزند و سفت و سخت بگیرند و نیز  مجازاتش را ، حتی در راهپیمایی ۲۲ بهمن به بانوان بگویند خانم اینجا جامعه اسلامیست لطفا فوکولتون رو بدید داخل یا مانتوی اِپُل داربلند به زور تنشون کنند.( در هر حال کار حکومت است )  .... به گفته پلیس ساپورت به تن داشته 




او که از خطه کردستان ( سقز )  به پایتخت برای تفریح آمده بود در بزرگراه حقانی ( در مترو ) دستگیر و برای ارشاد به اتهام بدحجابی و پوشش نامناسب ( شلوار نامناسب یا ساپورت ) که الله اعلم به پلیس امنیت در وزرا منتقل می شود و در بحث با یک خانم کماندو که پوشش من چه اشکالی دارد سکته توامان قلبی و مغزی  می کند ، روحش شاد.


نیما سهرابی، چهره سرشناس و خنداننده برتر برنامه خندوانه که در بیمارستان امام خمینی(ره) ارومیه فعالیت می‌کند، در یک پیام در صفحه شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد فیلم منصوب به وداع با پیکر مهسا امینی در بیمارستان کسری صحت ندارد و این فیلم در واقع مربوط به وداع با یک بیمار اهدا کننده اعضا در بیمارستان امام خمینی(ره) است.








تصویر زیر شرحی است که توسط ضد انقلاب در صفحه ویکی پدیا بارگزاری شده ، ضرب و جرح که البتع دوربین ها خود گویای ماجرابود لذا قابل ویرایش نیست چون توسط ضد انقلاب و عناصر خودفروخته هدایت میشود.هر چند در بی اعتنایی به اعتراض خانم مهسا امینی پلیس مبرا نیست و تقصیر دارد همانطور که آقای سید علی خامنه ای گفته است امر به معروف و نهی از منکر مراتبی دارد ... بگو و بگذر









تصویر زیر حرف حساب رو زده تو راهپیمایی ۲۲ بهمن هم وجود داره اگه ما حزب اللهیا یکم عقل داشته باشیم !!! و البته سکوت حاکم حکومت ایشان چندین روز بعد متوجه ماجرا میوفتن غیر از امنیت ملی که سریع ایشان را مطلع می کنند.



تصویر زیر رو هر کی نقاشی کرده کاملا مشخصه پلیس رو در مقام خون آشام تصور کرده.








فارس نوشت : در سی تی اسکن مغزی علایمی مبنی بر هیدروسفال بودن (عارضه قبلی) گزارش شده است. وی در پنج سالگی هم تومور مغزی عمل کرده و مبتلا به بیماری صرع و دیابت نوع یک بوده است.


با این تفاسیر خانم مهسا امینی سابقه بیماری داشته و مستعد به تشدید شدن که پلیس ناآگاهانه مسبب فوت ایشان شد  ... روحش شاد


آخر قصه احتمالا : 

جبهه های کفر و فرقه رجوی : فوت در اثر ضرب و جرح پلیس و سکته در اثر فشار و شکنجه .

جبهه اسلام : ( تبرئه پلیس ) پلیس به وظیفش عمل کرده و ایشان بدنبال سابقه بیماری و فشار بخود خودش مسبب فوت خودش بوده... نتیجه پرداخت دیه اونم بخاطر جریحه دار شدن عموم جامعه و دیدار فرمانده انتظامی و دولتیان برای تسلّی خاطر پدر-مادر-دائی و برادر ایشان.




اطلاعیه بیمارستان کسری : 

در این  اطلاعیه آمده است که مهسا امینی در ساعت ۲۰:۲۲ سه‌شنبه ۲۲ شهریور «بدون علائم حیاتی و در وضعیت مرگ مغزی» به بیمارستان کسری ارجاع شده است و به رغم احیای قلبی دوباره در روز جمعه دچار ایست قلبی شده و درگذشته است.



کل فی فلک برعکسشم بکنید باز همون میشه 


۲۶ شهریور ۱۴۰۱ ، مدیرکل پزشکی قانونی تهران گفت: با توجه به انجام آزمایش‌های متعدد از پیکر مهسا امینی، علت مرگ تا سه هفته آینده اعلام خواهد شد.


متن نوشته فاطمه هاشمی رفسنجانی به شرح زیر است:

خبر کوتاه، ولی تا عمق جان هر انسان آزاده‌ای را می‌سوزاند.

مهسا امینی، دختر جوان ۲۲ ساله که به جرم بدحجابی دستگیر و برای ارشاد و توجیه! به مقر پلیس انتقال داده شده بود، پشت درب‌های بسته و در میان بهت خانواده، دچار عارضه شد و به کما رفت.

حقیقتاً، جا دارد در نظامی که ادعای حاکمیت اسلام را دارد، انسان از این غصّه، دق کند.


خزعلی در حساب کاربری خود در توئیتر اظهار داشت: در گفتگوی مستقیم با والدین مرحومه ‎مهسا امینی، ضمن عرض تسلیت بابت غم از دست دادن فرزند عزیزشان، اطمینان دادم که با جدیت پیگیر روشن شدن تمامی ابعاد این موضوع هستیم.


به گزارش جماران؛ رئیس‌جمهور در تماس تلفنی با خانواده مرحومه مهسا امینی، ضمن ابراز همدردی با این خانواده و طلب صبر و اجر برای آنان در این مصیبت، گفت: من در جریان سفر ازبکستان از این واقعه مطلع شدم که بلافاصله به همکارانم دستور دادم تا بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دهند و مطمئن باشید این موضوع را از دستگاه‌های مسئول مطالبه خواهم کرد تا ابعاد آن روشن شود و هیچ حقی ضایع نشود.

رئیس‌جمهور در این تماس تلفنی که امروز ظهر برقرار شد، با تأکید بر اینکه همه دختران ایران را همچون فرزندان خود می‌داند، افزود: دختر شما همچون دختر خود من است و احساس من این است که این حادثه برای یکی از عزیزان خود من پیش آمده است. اینجانب را در مصیبت خود شریک، و همدرد غم و اندوهتان بدانید.

در این تماس تلفنی، خانواده مرحومه امینی ضمن تشکر از دستور فوری رئیس‌جمهور برای رسیدگی به حادثه و همچنین تماس و ابراز همدردی ایشان، خواستار پیگیری مسئله تا روشن شدن ابعاد موضوع شدند.



قابل توجه مسئولین باصطلاح مسئول و فاطی کماندوی مورد بحث : 


مژگان افتخاری و امجد امینی، کنار گودال، روی تل خاک نشسته و فریاد می‌زدند. امجد نیمه‌هوشیار بود که او را به درمانگاه بردند. او طاقت مرگ ژینا را نداشت که «دخترم خود زندگی بود، مرگ به او نمی‌آید خانم». و مژگان دست‌ها را می‌برد زیر خاک، می‌پاشید به بالا و می‌گفت: «ژینا بلند شو، ببین این مردم برای تو آمده‌اند. تو تک‌دختر من بودی، دختر من نمی‌ترسید، تو چرا ترسیدی؟ گل پرپر ما رفت… ژینا فدایت شوم. ما کنار تختت نفس به نفست می‌دادیم، تو الان اینجا چه می‌کنی؟» ......... ترس عامل مرگ ، دختران ایران نباید بترسند.



بالا دسته گل مسئولین و نمونش در پائین : 


ایرانخودرو با فشار دولتیا اتوبوس هاش رو فرستاده بود مرز ( ایران و عراق در اربعین ) برای رسوندن مردم فرضا به تهران و خیلیا سوار نشدن و گفتن VIP می خواهیم خب یکم فکر کنن با این اتوبوس های داغون و شرکت واحدی کی ۱۴ ساعت حاضره بشینه و به مقصد برسه ( قرار نیست هر مسئولی فکر اشتباه بکنه زیر دستی ها اطاعت کنن ) یکم فکر هم باید باشه که متاسفانه ندارند وقتی مغزت پیر باشه جوونم که باشی همین میشه.


زارعی‌کوشا جمعه شب در حساب توییتری خود نوشت: در تماس با پدر محترم و صبور دخترمان مهسا امینی (ژینا) ضمن تسلیت به ایشان و مادر داغدارش، بر پیگیری جدی و بررسی دقیق علت حادثه و برخورد با هر گونه قصور و تقصیر احتمالی حسب دستور رئیس جمهور محترم تاکید کردم.


میراحمدی: من در این مورد از عزیزان مسئول مربوطه سوال کردم و حتی خودم فیلم را به طور کامل مشاهده کردم؛ تقطیع شدن این فیلم به این خاطر است که این فیلم یک مقدار طولانی است و بخش‌هایی که این افراد می‌گویند تقطیع شده، بخشهای غیر مهم است. بخش‌های اساسی فیلم منتشر شده است و هیچ صحنه مهمی به غیر از آن چیزی که اطلاع رسانی شده، در فیلم کامل وجود ندارد که این افراد ادعای تقطیع شده بودن آن را مطرح می‌کنند......... 

جالبه فرمودند صحنه مهمی وجود نداره ولی بحث فاطی کماندو با خانم مهسا امینی در اینکه این حجاب چه اشکالی داره وجود داره یعنی بچه ۱۵ ساله هم فهمیده که بحث و مشاجره بوده و سید علی خامنه ای همچنان خواب و غافل از این موضوع مهم که دستمایه ی رسانه های ایرانی معاند شده ،  در ویکی پدیا خانم مهسا امینی رو سرچ کنید نوشتند قتل بعلت شکنجه و ضرب و جرح 



نمونه ای از ادب و رفتار بعضی سربازان خانم امام زمان و منتسب به رهبری : 

به گزارش تابناک به نقل از اعتماد، هر کدام از شاهدان عینی روایت متفاوتی از ماجرا دارند، یکی از آن‌ها دختر کم‌سن و سال دستفروشی است که از همسرش جدا شده و برای گذران زندگی هر روز در محله صادقیه تهران لواشک می‌فروشد. تیپ اسپورت معمولی دارد و به قول خودش وقت ندارد به تیپ و لباس فکر کند هر روز یک لباسی تنش می‌کند تا بیاید اینجا بنشیند و لواشک‌های دست‌سازش را بفروشد.

حدود دو ماه پیش از دست ماموران گشت ارشاد فرار کرده است و در این میان مشتی هم به صورتش خورده و پای یکی از چشم‌هایش بادمجان سیاهی کاشته شده است.

برای معالجه به پزشک مراجعه کرده و با احتمال خونریزی گرفتار هزینه‌های عکس و دارو هم شده و حالا می‌گوید که خدا رو شکر مشکل خاصی برایش پیش نیامده و چند روز بعد کبودی هم برطرف شده است.



فرماندهی انتظامی تهران در نخستین واکنش به این اتفاق گفته مهسا امینی به طورناگهانی دچار عارضه قلبی شده و بلافاصله به بیمارستان انتقال یافته است. این سخنان اما با اظهارات «کیارش امینی»‌، برادر مهسا در تضاد است. کیارش گفته: «پشت در ساختمان پلیس امنیت اخلاقی ایستاده بودم. ناگهان صدای جیغ و داد بلند شد. همه در ساختمان را می‌کوبیدیم. از در بالا رفتیم. اما در را باز نکردند. پنج دقیقه بعد یک آمبولانس از ساختمان خارج شد..... صحبت بنده به پلیس : آقای پلیس وقتی شخصی رو بازداشت می کنید و قصد ارشادش رو دارید و همراه خانوادست اجازه بدید با خانوادش داخل ساختمان بشند که اگر اتفاقی هم افتاد شاهد ماجرا باشند 



وکلاپرس- کمیسیون حقوق بشر کانون وکلای مرکز در واکنش به درگذشت مهسا امینی در بیانیه ای خواستار تشکیل کمیته حقیقت یاب، بازبینی دوربین ها، اخذ شهادت راویان عینی شد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی کانون وکلای دادگستری مرکز کمیسیون حقوق بشر این کانون با ابراز تاسف عمیق نسبت به درگذشت شهروند “مهسا امینی” در جریان برخورد گشت ارشاد با وی، ضمن درخواست تعقیب و مجازات ماموران و امرین خاطی، خواستار بازنگری و تغییر رویه نیروی انتظامی نسبت به طرح “گشت‌ ارشاد” شد.


دوشنبه و توضیحات پلیس : 


فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: روز سه شنبه هفته گذشته این خانم به همراه سه خانم و ۲ آقای دیگر در پارک طالقانی در حال گشت و گذار بودند، همکارانم به آن سه خانم دیگر تذکر دادند، رعایت کردند اما این خانم مراعات نکرد.

وی افزود: همکارانم این خانم را به مقر انتظامی هدایت کردند و به خانواده وی اعلام کردند که لباس مناسب بیاورید و بعد از برگزاری کلاس آموزشی وی را در اختیار خانواده اش قرار خواهیم داد....... ......................البته بنظر بنده ( نویسنده بلاگ ) در کل تهران خانم های بدحجاب با این پوششی که سردار گفتند زیاده ولی دلیل نمیشه که پلیس تدبیر نداشته باشد.



رحیمی گفت: این نفرات از جمله خانم امینی به کلاس آمدند، تا استاد به کلاس بیاید و مراحل و مقدمات برگزاری این کلاس انجام شود، خانم امینی از جای خود بلند شده و از همکارم سوال کرد که وضعیت من چه ایرادی دارد؟ همکار بنده نیز به وی اعلام کرد که وضعیت لباس و شلوار شما ایراد دارد که پس از این موضوع حال مهسا بهم‌ می خورد و پس از این واقعه تیم پزشکی مستقر در محل به بالین وی حاضر شده و اقدامات احیا را آغاز می‌کنند.


مهر: سردار رحیمی گفت: خانم امینی از همکار ما سوال کرده که وضع ظاهری او چه مشکلی دارد و همکار ما به او می‌گوید شلوار یا ساپورتی که پایش بوده است دارای ایراد بوده و زمانی که مانتویش باز می‌شود مشکل دارد و بر همین اساس باید تعویض شود

وی گفت: ۹۰ درصد کسانی که توسط گشت ارشاد، ارشاد می‌شوند فقط به آنها تذکر داده می‌شود ، ۹ درصد داخل ون تذکر گرفته و یک درصد به مقر منتقل می‌شوند.

وی افزود: تهمت‌های ناجوانمردانه ای به پلیس زده شده و ما واگذار به زمان پل صراط می‌کنیم مگر می‌شود امنیت جامعه را تعطیل کرد؟



متن :  «این تنها سکانسی از یک فیلم نیست، واقعیتی است که در نبود «رواداری» و «عاطفه انسانی» هر روز بیشتر از روز گذشته محتمل‌ می‌شود…
چند ماه پیش تصویر آن مادر روبروی خودروی گشت ارشاد که به التماس، بیماری دخترش را فریاد می‌زد و امروز پیکر بی‌جان «مهسا امینی» بر تخت بیمارستان…
چند مهسای دیگر می‌بایست جان عزیز خود را از دست بدهند تا از تعصباتِ بی‌پشتوانه‌ی خود دست بردارید و به مدار «مدارا و مدنیت» بازگردید؟
فقط یک لحظه خود را در قامت پدر و مادری تصور کنید که فرزند زیبا و نازنین‌شان را اینطور در خاک می‌کنند.
آیا هنوز وقت آن نشده که صدای مصلحانه و دردمندانه‌ی آنان را که به آینده ایران و فرزندان این سرزمین می‌اندیشند، بشنوید؟»


پدر مهسا امینی گفت: رئیس جمهور ظهر طی تماسی مرگ ژینا را به ما تسلیت گفت، انتظار ما این است که ابعاد مختلف این مسئله را به صورت شفاف هرچه زودتر روشن کنند و موضوع را پیگیری و اجازه ندهند خون دخترم پایمال شود.

امجد امینی، پدر مهسا امینی ،  در توصیف این واقعه گفت: برای مسافرت در تهران بودیم به همراه برادرش وقتی در اول مترو پیاده می شود، از سوی ماموران گشت ارشاد مورد تذکر و او را سوار ماشین می کنند.

امینی افزود: براساس آنچه از سوی حاضرین در ماشین به ما منتقل شده در ماشین هم چندین بار به ماموران گفته بود که من بچه شهرستان هستم جایی را بلد نیستم، اجازه ندادند پیاده شود.

وی اظهار کرد: بعد از اینکه به پاسگاه برده شده چه اتفاقاتی افتاده است را نمی دانیم فیلمی که به ما نشان دادند تقطیع شده بود آنچه نشانمان دادند را قبول ندارم.

پدر مهسا امینی از عدم حضور به موقع اورژانس انتقاد کرد و گفت: براساس تصاویری که نشانمان دادند نیروهای اورژانس در ابتدای ورود به صحنه انگونه که باید سرعت عمل از خود نشان ندادند و به دور خود می چرخیدند.

وی افزود: عدم سرعت در رساندن دخترم به بیمارستان موجب شد بعد از اینکه دچار ایست قلبی شده ایست مغزی بکند، از همه بدتر اینکه به همراه دخترم کسی را نفرستاده بودند تا جایکه پرستارها می گفتند نمی دانستیم باید با چه کسی تماس بگیریم پرستاران می‌گفتند  نه شماره تماسی، نه همراهی تا اینکه پسر کوچکم که 17 سال دارد او را در بیمارستان پیدا کرد و تازه آن وقت بود که ما فهمیدیم.


به گفته یورونیوز : محمد علی کامفیروزی، وکیل دادگستری در توییتی نوشت: «موکلم ملیکا قراگوزلو (که دو ماه پیش ویدئویی چند ثانیه‌ای بدون روسری در صفحه مجازی شخصی‌اش منتشر کرده بود) با رأی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران به تحمل سه سال و هشت ماه حبس ( حکم بی حجابی  - قانون مجازات اسلامی ) و دو سال منع عضویت در گروه و دستجات سیاسی و اجتماعی حتی در شبکه های اجتماعی و خروج از کشور محکوم شد.


در قانون اسلامی : 

بدحجابی به معنای نداشتن پوشش مناسب است. به عبارت دیگر شال یا روسری و مانند آن استفاده شده اما به طور کامل پوشانده نشده و یا لباس نامناسب ( ساپورت تنگ ) است به گونه ای که پستی بلندی های بدن نمایان است و مواردی از این قبیل که بد حجابی نامیده می ‌شوند. بی حجابی مثل برداشتن روسری در انظار عمومی یا عریان کردن بدن !!!



به گزارش همشهری آنلاین، رضا طاهریان رزیدنت سال آخر رادیولوژی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: امروز موفق شدم به سی‌تی‌اسکن‌های مهسا امینی دسترسی پیدا کنم و به عنوان یک رزیدنت سال آخر رادیولوژی و پس از مشورت با یکی از اساتید و یکی از همکاران نوروسرجن ریپورت این سی‌تی‌اسکن رو خدمت شما می‌گم.

پست من در دفاع از شواهدی است که در سی‌تی‌اسکن ایشان دیده می‌شود نه دفاع یا حمله به کسی یا حکومتی و... در ضمن حفظ اسرار بیماران جزو اخلاقیات پزشکی است ولی از آنجایی که فوت خانم امینی به یک قضیه ملی و برجسته تبدیل شده و موجب ناراحتی و سردرگمی مردم شده است، بنده برای دفاع از حقیقت بر این اصل پا می‌گذارم.

به‌طور خلاصه و برای همکاران غیر پزشک: هیچ شواهدی از ضربه به سر و خونریزی در سی‌تی‌اسکن سر یافت نمی‌شود. شواهد جراحی قبلی در سر دیده می‌شود. برای همکاران پزشک باید بگویم شواهد کرانیوتومی فرونتوتمپورال قبلی همراه با اتروفی مختصر عضلانی و تغییرات بافت نرم در محل جراحی بیمار مشهود است. اتروفی مختصر لوب فرونتال راست همراه با دیلاتاسیون مختصر ثانویه در شاخ فرونتال بطن جانبی راست مشهود است. ناحیه کلسیفیکاسون کورس سوپرا سلار دیده می‌شود. شکستگی استخوانی و شواهد ای‌سی‌اچ دیده نمی‌شود. در سی‌تی‌اسکن ریه شواهد کانتیوژن پست سی‌پی‌آر و پنومونی اسپیراسیونی مشهود است. لوله تراشه در محل مناسب دیده می‌شود.

در مشورت با یکی از همکاران نوروسرجن احتمال داده می‌شود که بیمار پیشتر تحت جراحی کرانیوفارنژیوم قرار گرفته و بخشی از تومور در ناحیه سوپراسلار باقی مانده است. نوع کرانیوتومی با جراحی انجام شده جهت دسترسی به ناحیه سوپرا سلار از طریق فیشر سیلوین مطابقت دارد.









جو بایدن در این رابطه گفت: امروز ما در کنار شهروندان و زنان شجاع ایران می‌ایستیم که اکنون در حال تظاهرات برای تضمین حقوق اولیه خود هستند.



تسنیم نوشت: شب گذشته چهارشنبه ۳۰ شهریور ماه، هیچ فردی در تهران بر اثر شلیک گلوله یا با سلاح سرد فوت نکرده است.

گفتنی است که بعد از فوت مهسا امینی، در تهران و صد‌ها شهر دیگر تجمعات اعتراضی برگزار شده بود.

صداوسیما امروز اعلام کرده بود که در جریان این تجمعات ۱۷ نفر کشته شدند.



۳۱ شهریور ۱۴۰۱ و خبر بی بی سی به بهانه مرحومه خانم مهسا امینی :


درحالی که حکومت ایران با خاموشی گسترده اینترنتی سعی در جلوگیری از انتشار خبرهای مربوط به اعتراضات را دارد، تظاهرات علیه جان باختن مهسا امینی تا ساعات دیر وقت پنجشنبه شب ادامه داشته است.

همزمان در عصر روز پنجشنبه رهبران آمریکا و کانادا به تحولات ایران واکنش نشان داده اند.

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، در توییتی از معترضان ایرانی حمایت کرد: «صدای شجاعانه مردم ایران در سراسر جهان شنیده شده است. کنگره آمریکا در سوگواری برای مرگ وحشتناک مهسا امینی به آنها می پیوندد. تهران باید به خشونت و کارزار نظام مند بدرفتاری با زنان و دختران پایان دهد. #مهساـامینی»


البته هنوز اینها فکر میکنند که ایشون بخاطر ضرب و شتم فوت کردند ولی دکترها بر این باورند که تومور مغزی ایشان کامل برداشته نشده ( مشکل دکتر معالج ) و در بحث با فاطی کماندوی پلیس و استرس حاکم بر مقر پلیس باعث کُنش دوباره این زخم شده نهایتا منتج به بستن شریان ها و نتیجتا سکته کاری شده.امید است که پلیس اقدامات کلینیکی را قبل از ارشاد احیا کند با کمک روانپزشکان و دکترهای فوق تخصص داخلی مجرب نه اینترن و رزیدنت.



نماینده مردم تهران در مجلس افزود: طبق این گزارش خانم امینی در سن ۸ سالگی جراحی داشتند که تشخیص ایشان غده خوش‌خیم در هیپوفیز بوده که در بیمارستان میلاد جراحی شدند. علایمی مانند اختلال بینایی و سر درد داشتند. این عمل جراحی از ناحیه گیج‌گاه صورت گرفته که بعد از جراحی علائم دیابت بی‌مزه، تیروئید و کاهش کورتیزول داشتند که با درمان‌های هورمونی تحت درمان بودند. جراح ایشان آقای دکتر شیروانی بودند که با صداوسیما هم مصاحبه کردند. آقای دکتر شیروانی نائب رئیس جامعه جراحان مغز و اعصاب هستند که شرح جراحی را ایشان از صداوسیما اعلام کردند.

الهیان افزود: جای تعجب دارد که چرا پدر ایشان در مصاحبه‌ها اعلام کردند که دخترم سابقه بیماری نداشته است. طبق گزارشی که فرماندهی کل انتظامی ارائه کرد خانم امینی در پاساژی در شهر سقز فعال بوده؛ ظاهرا در یک فروشگاه پوشاکی ایشان فعالت می‌کردند؛ که در چند ماه گذشته به دلیل زمینه‌های بیماری که داشتند چندبار از حال رفتند.







رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تغییرات در مرزهای کشورهای منطقه را تحمل نخواهیم کرد و به کشورهای آذربایجان و ارمنستان توصیه داریم مشکلات خود را از طریق گفتگو حل کنند و تغییر مرزها با جنگ را بر نمی‌تابیم و ساکت نمی‌نشینیم.


ایران کاردار سوئد را احضار کرد

وزارت خارجه ایران روز جمعه در اعتراض به حمله مخالفان جمهوری اسلامی به سفارت ایران در استکهلم کاردار سوئد را احضار کرد.

احضار کاردار سوئد در غیاب سفیر این کشور در تهران صورت گرفت. گروهی از ایرانیان خارج از کشور طی روزهای گذشته تجمعاتی اعتراض‌آمیز در مقابل سفارتخانه‌های ایران در کشورهای اروپایی برگزار کردند. این تجمعات همزمان با اعتراض‌ها در ایران به بازداشت مهسا امینی و جان باختن او پس از دستگیری برپا شد. 






محمد رستمی، فرمانده پلیس امنیت اخلاقی اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات ایران، سالار آبنوش جانشین فرماندهی بسیج،قاسم رضایی، فرمانده انتظامی نیروهای انتظامی ایران، منوچهر امان اللهی، فرمانده نیروی زمینی ارتش استانچهارمحال و بختیاری و کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، افرادی هستند که روز پنج شنبه31 شهریور توسط دولت امریکا تحریم شده‌اند.



از ساعت ۱۶ روز جمعه  اول مهرماه : اینترنت موبایل (همراه اول و ایرانسل) در تمام تهران قطع و صرفا دسترسی به سایت‌های داخلی ممکن بود 

گزارش حاکی است مشاهدات و تجربه شخصی کاربران نشان می‌دهد که از ، ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ اینترنت در تهران و دیگر شهرها دچار قطعی و اختلالات زیادی است..... وزارت کشور مدعی شد بخاطر امنیت مردم این تصمیم گرفته شده ( اوضاع نابسامان اینستاگرام و تلگرام در اغتشاشات به بهانه مرحومه مهسا امینی و به هدف براندازی حکومت سید علی ) 




وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: «بازیگران زنی که کشف حجاب کردند، به این انتخاب جدید رسیدند که تابع قوانین نباشند. ما در حوزه فرهنگ و هنر در خدمت عزیزانی هستیم که ملزم به قانون هستند.» شبنم فرشادجو، پگاه آهنگرانی، کتایون ریاحی، مریم بوبانی و شیوا ابراهیمی از جمله بازیگرانی هستند که در روزهای اخیر کشف حجاب کرده‌اند.


صحبت های آ مرتضایی درباره دخترخاله اش:

iran-cousin-says


یورونیوز

راجر واترز: مهسا امینی هیچ ربطی به خدای آیت‌الله‌ها نداشت و باید زنده می‌ماند




روش شناسایی اغتشاشگران در دست اقدام : فیلتر کردن  ، فرستادن نیروهای شخصی نظامی با تیپ معترضان به داخل جمعیت ( آقا : تراشیدن ریش - روغن زدن به مو و فشن شدن ، خانم : بصورت بد حجاب )  و شناسائی فریب خوردگان و عامل منافقین 



آفتاب نیوز : کتایون ریاحی که با یک رسانه ایرانی خارج از کشور صحبت می‌کرد گفت که حجاب هیچگاه پوشش مورد تایید و انتخاب او نبوده است که حالا بخواهند از کشف حجاب او بگویند.

کتایون ریاحی گفت پوشش حجاب را بدون میل باطنی و اجبارا استفاده می‌کرده و حالا در همدلی و اعتراض به فوت مهسا امینی تصمیم گرفته آن را کنار بگذارد.





وکیل مدافع خانواده مهسا امینی گفت: والدین مهسا امینی از عاملان دستگیری مهسا از زمان رسیدن او به پلیس امنیت اخلاقی و سپس جریان تحقیقات و صحبت کردن با او، شکایت کردند.

صالح نیکبخت در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: من به همراه علی رضایی دیگر همکارم وکالت اولیای دم پرونده مهسا امینی را برعهده گرفتیم. روز دوشنبه ( ۴ مهر ۱۴۰۱ ) یکی از ما (آقای رضایی) در دادسرای جنایی حضور یافت و توضیحاتی را به آقای شهریاری ریاست دادسرای جنایی داد و پس از آن بازپرس ویژه پرونده از وکیل پرونده و پدر و برادر و دختر خاله مهسا امینی تحقیق کردند


طلبکار شدن یک بسیجی از دروغ خانواده مرحومه امینی که باعث دامن زدن به اغتشاشات شد هر چند بی بی سی در کلیپ هایی مدعی شد که هدف براندازی نظام اسلامی است.


مردم جامعه حق دارند که با این سوال مواجه شوند که چرا یک شخص جوان بدون ضربه مغزی جان باخته است؟ این سوال برای پزشکان نیز به وجود آمده بود اما بررسی سی تی اسکن و پرونده بیمار نشان می دهد مهسا امینی در بیمارستان میلاد جراحی مغز انجام داده است و همه تصاویر نشان می دهد باز کردن جمجمه بیمار از سمت راست مغز برای خارج کردن تومور جراحی انجام شده است و آثار جراحی روی جمجمه مشهود است؛ همچنین قسمتی از تومور نیز در مغز بیمار باقی مانده است.



۶ مهر ۱۴۰۱ : قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه ساعاتی پیش با موشک های نقطه زن و پهپادهای انهدامی، چندین مقر تروریست های تجزیه‌طلب را در شمال اقلیم عراق مورد هدف قرار داد.



علیرضا قزوه، مدیرکل دفتر موسیقی صدا و سیما با انتشار یک پست در توییتر، دستمزد نجومی و آخرین دریافتی مهران مدیری برای برنامه دورهمی را پس از خداحافظی این مجری از تلویزیون در پی مرگ مهسا امینی را اعلام کرد.

بر اساس گفته قزوه، مهران مدیری تنها یک روز پیش از صحبت‌های نالانش در واکنش به فوت مهسا امینی مبنی بر عدم پخش برنامه دورهمی، ۳۰ میلیارد تومان از صداوسیما دستمزد دریافت کرده است.


فرمانده سپاه خراسان جنوبی: در بررسی اولیه «اغتشاشگران»، سن همه دختران و پسران ۱۷ تا ۲۱ سال بوده/ نتوانستیم مسائل نسل‌های گذشته را به آن‌ها منتقل کنیم




۱۲ مهر ۱۴۰۱ : بیانیه خانواده مرحومه مهسا امینی 


اینک با توجه به تحقیقات و مشورت های صورت گرفته و با اعتماد به صداقت ، شرافت و دانش استادان بزرگوار آقایان دکتر سیدعلی طباطبایی ، دکتر کاظم عباسیون ، دکتر هوشنگ معین، دکتر علی مشکینی، دکتر موسی تقی‌پور، دکتر محمد فرجی راد ، دکتر خسرو پارسا ، دکتر بابک زمانی، دکتر غلامرضا بهادرخان و دکتر رضا باقری ،از ریاست محترم دادسرای جنایی استان تهران مصرانه می‌خواهیم که دستور تشکیل جلسه کمیسیون پزشکی قانونی با دعوت از حداقل ۵ نفر از اساتید معرفی شده فوق در رشته مغز و اعصاب به همراه دکتر سیف‌الله عبدی متخصص قلب و دکتر محمد صنعتی روانپزشک را صادر فرمایند.

بدیهی است بدون دعوت و حضور پزشکان عالیقدر و معتمد ، در جلسات کمیسیون بمنظور بررسی علت مرگ فرزندمان، به جهت نوع برخوردهای اولیه پزشکی قانونی که جزییات آن به اطلاع ریاست محترم دادسرای جنایی رسیده است، اعلام می‌داریم که «به هیچ وجه» نظریه پزشکی قانونی مورد تایید ما نخواهد بود.


سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور طی سخنانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت : امروز میخواهم سندی که تابحال منتشره نشده را اعلام کنم که در ۱ شهریورماه ۱۳۹۵ پدر مهسا امینی با مدیرکل تأمین اجتماعی استان کردستان مکاتبه‌ای داشته و او کارمند این سازمان بوده است و در این نامه به او ابلاغ شده بود که در استان کردستان خدمت کند و او می‌گوید دختر من مریض است و باید همیشه تحت مراقبت باشد و هر ماه برای کنترل وضعیت جسمانی به تبریز مراجعه کند و با توجه به اینکه آشنایی در سنندج ندارم و خانواده‌ام برای نگهداری دخترم به سنندج بیایند، این نکات را اعلام کرده و با این درخواست موافقت شده است. از ابتدا انکار می‌شد ( توسط پدر ) که مرحومه امینی هیچ مشکلی نداشته ولی این سند وجود دارد.



سید علی : در این حوادث بیش از همه به سازمان انتظامی کشور و به بسیج و به ملت ایران ظلم شد. 




ده حیوان در تصویر زیر : 



جعده دختر أشعث و ام فروه خواهر ابوبکر، همسر حسن بن علی امام دوم شیعیان دوازده‌امامی که او را مسموم کرد و به قتل رساند. معاویه پسر ابوسفیان زهری را برای جعده دخترِ اشعث بن قیس ( خوارج ) ، فرستاد و به او وعده داد که اگر شوهرت، حسن پسر علی را به قتل برسانی، یکصد هزار درهم به تو اجرت خواهم داد و همچنین به همسری پسرم یزید درمی‌آورم.



بنابر روایاتی "هند" وقتى که سر بریده امام حسین(ع) را دید گفت: این سر بریده کیست، یزید گفت سر بریده حسین بن على (ع) است هند بسیار گریه کرد و گفت سوگند به خدا من دیگر همسر تو نیستم و تو همسر من نخواهى بود تو در جواب بازخواست فاطمه (س) چه خواهى گفت، یزید گفت تو چه رابطه با فاطمه (س) دارى؟ هند جواب داد من به وسیله پدر و شوهر و فرزندان فاطمه (س) هدایت و شفا یافتم؛ هند در حالى که گریه مى کرد از کاخ خارج شد.



فائزه علوی

مونیکا بلوچی




در ستاد انتخاباتی  《 ای در صف اول 》چرا خبری از گشت امنیت اخلاقی نبود ؟ درست اسلام مبناش بر اساس سیاسته غیر از دیانت ...  ( تصویر زیر ) 

















نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد