کلینیک فوق تخصصی دانش آموخته  لوله کشی صنعتی  ۸۳-۸۴ ( نفت و گاز ) -  مایترکاری

کلینیک فوق تخصصی دانش آموخته لوله کشی صنعتی ۸۳-۸۴ ( نفت و گاز ) - مایترکاری

سایتی نو و نخست برای ارائه راهنمای ساخت انواع شابلون پایپینگ به Fabricator ها و بالا بردن دانش ریاضی ایشان
کلینیک فوق تخصصی دانش آموخته  لوله کشی صنعتی  ۸۳-۸۴ ( نفت و گاز ) -  مایترکاری

کلینیک فوق تخصصی دانش آموخته لوله کشی صنعتی ۸۳-۸۴ ( نفت و گاز ) - مایترکاری

سایتی نو و نخست برای ارائه راهنمای ساخت انواع شابلون پایپینگ به Fabricator ها و بالا بردن دانش ریاضی ایشان

Dummy Support 24×8 - 30×8




Dummy Support



ابعاد دامی ساپورت ۸×۲۴ و ۱۶ سنتر




ابعاد دامی ساپورت ۸×۳۰ و ۱۶ سنتر













دوست سپاه ولی امری ما را به سمت تجمع اهل دخان راهنمایی می‌کند. چند قدم دورتر از سالن افطار، در را باز کرده بودند و پشت آن چند تا میز، چند تا بسته سیگار، چند تا فندک و چند تا جاسیگاری فراهم کرده بودند. کسانی که اهل دود بودند، بی درنگ به اینجا شتافته بودند و چشم‌شان از دیدن این پذیرایی جانانه رنگی شده بود. از کسی که پلاستیک سیگارها دستش بود می‌پرسم این ماجرا مال هر سال است؟ با خنده می‌گوید بله. هرسال خودمان انواع سیگارها را تهیه می‌کنیم، می‌آوریم و خودمان هم جمع می‌کنیم. او هم تأکید می‌کند که این اتفاق فقط برای دیدار شاعران رقم می‌خورد. بعد هم به شوخی می‌گوید اگر کم و کسری دارید بگویید! یکی دو نفر هم شوخی‌شان گل می‌کنند و اسم دو تا برند مشهور را می‌برند. دوست‌مان با جدیت زیادی توضیح می‌دهد که می‌خواستم بگیرم، ولی تمام کرده بود! خب چرا از خودمان پنهان کنیم؟ شاعران سیگاری کم نیستند. همه شاعران سیگاری نیستند، ولی در یک دیدار چندساعته و چند صد نفری، طبیعی است که تعدادی از آنها سیگاری هستند و نیاز به سیگار دارند! فقط از رهبری برمی‌آید که تا این حد حواسش به شاعران باشد. وگرنه بیت رهبری کجا و سیگار کجا؟ این خرق عادت، هم نشان می‌دهد چرا شاعران تا این حد رهبری را دوست دارند، و هم نشان می‌دهد رهبری برای شاعران چه ارج و قربی قائل هستند. کنار اهل دخان سیگاری دود می‌کنیم و تا مراسم شروع نشده خودمان را به محل برگزاری جلسه می‌رسانیم.


در یک حادثه کم نظیر حتی در جامعه های غربی، یک زن بریتانیایی، با همسر و دوست پسر خود زندگی مشترکی را زیر یک سقف آغاز کرده و به گفته وی بدون هیچ مشکلی با هر دو آنها همبستر می شود.

روزنامه بریتانیایی دیلی میل در گزارشی در این باره نوشت که ماریا بوتزکی پس از جدایی از همسرش با زندگی جدیدی را با دوست پسر خود شروع کرد، اما پس از چندی بار دیگر با همسر سابقش رابطه برقرار کرد.



اصابت یا اثابت .... خدایا توبه ، باید از اول دبستان شروع کنم



شرق نوشت: محمدعلی نجفی در خلال رسیدگی به پرونده با پرداخت دیه ۱۰ میلیاردی رضایت اولیای دم را جلب کرد و از قصاص رهایی یافت.

رسیدگی به قتل میترا استاد همسر دوم محمدعلی نجفی «شهرار سابق تهران»، از ۷ خرداد سال ۹۸ در دستور کار ماموران جنایی قرار گرفت.

محمدعلی نجفی در خلال رسیدگی به پرونده با پرداخت دیه ۱۰ میلیاردی رضایت اولیای دم را جلب کرد و از قصاص رهایی یافت.

این متهم به لحاظ جنبه عمومی جرم به شش سال و نیم حبس محکوم شد که سرانجام در اواخر سال ۱۴۰۱ با عفو رهبری از زندان برای همیشه آزاد شد و پرونده او در شعبه سوم اجرای احکام دادسرای جنایی تهران بسته شد.


۲۱ دانه سیر و ۷ عدد لیمو سنگی (لیمو ترش بزرگ ) را با مخلوط کن میکس کرده و یک لیتر آب ( ۴ لیوان ) به آن اضافه کنید سپس روی شعله ملایم تا ۴۸ درجه برسانید ، سپس اجازه دهید ترکیب سرد شود . آنرا در یخچال نگهداری کنید و هر شب بعد از شام یک استکان به مدت ۲۰ شب میل نمایید
بعد از شب بیستم یک هفته وقفه بیندازید و پس از گذشت یک هفته همین پروسه را به مدت ۲۰ شب دیگر تکرار کنید اگر خواستید این درمان را دو باره انجام بدهید باید پس از یک سال اقدام نمایید .
تمام گرفتگی رگ ها در سراسر بدن بخصوص قلب باز می شود و چربی ها ی درون رگ ها می سوزد .
این درمان برای همه افراد حتی کسانی که مشکل حاد ندارند نیز توصیه می شود.
کسانی که طبق تشخیص پزشک به عمل جراحی نیاز دارند بهتر است قبل از اقدام به عمل یک بار این شیوه را امتحان کنند شاید پس از آن نیازی به عمل نباشد.



پول بیت المال صرف مبارزه با بدحجابی : 


هزینه پیامک‌های حجاب که به صورت کلی در تاریخ ۲۶ فروردین ماه برای مردم ارسال شد، نزدیک به ۲ میلیارد تومان برآورد شده‌است.


اردیبهشت ۱۴۰۲ :

ایسنا نوشت: رئیس بیمارستان کودکان علی‌اصغر (ع) با هشدار نسبت به آغاز اپیدمی روتاویروس درکودکان و افزایش مراجعات آن در این بیمارستان، در عین حال از خانواده‌ها خواست تا در صورت مشاهده علائم اسهال و استفراغ در کودکان به پزشک مراجعه کرده و از خوددرمانی پرهیز کنند.




























































موزیک_دنس_بسیار_شاد_نگار_من






















366-366=0mm

366-355=11mm

380-418=38mm



















نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد