کلینیک فوق تخصصی دانش آموخته  لوله کشی صنعتی  ۸۳-۸۴ ( نفت و گاز ) -  مایترکاری

کلینیک فوق تخصصی دانش آموخته لوله کشی صنعتی ۸۳-۸۴ ( نفت و گاز ) - مایترکاری

سایتی نو و نخست برای ارائه راهنمای ساخت انواع شابلون پایپینگ به Fabricator ها و بالا بردن دانش ریاضی ایشان
کلینیک فوق تخصصی دانش آموخته  لوله کشی صنعتی  ۸۳-۸۴ ( نفت و گاز ) -  مایترکاری

کلینیک فوق تخصصی دانش آموخته لوله کشی صنعتی ۸۳-۸۴ ( نفت و گاز ) - مایترکاری

سایتی نو و نخست برای ارائه راهنمای ساخت انواع شابلون پایپینگ به Fabricator ها و بالا بردن دانش ریاضی ایشان

محاسبه اندازه جهت قرار گیری نازل روی مخرن و تلورانس


TO BE OR NOT TO BE

TO HAVE OR NOT TO HAVE




Good for you 

رائفی پور به حضرت قالیباف: چرا پسرتان (اسحاق) به دنبال اقامت کانادا است؟ /میزان سرمایه گذاری فرزندتان در کانادا و هزینه های دریافت اقامت دائم را اعلام کنید




ASME Code SEC VIII DIV1 تلورانس یا رواداری جهات ( قرار  گیری ) نازل ها و ضمائم را مشخص نکرده است ، لذا لازم است به handbook مخازن تحت فشار مراجعه نمود. تقریبا ۱ درجه منفی یا مثبت است .بررسی جهت  با استفاده از  نوار اندازه گیری مثل متر ( measuring tape ) به راحتی قابل محاسبه است .

بعنوان مثال ما می خواهیم جهت نازل N3 را بررسی کنیم.

N3 طبق نقشه یا Drawing در ۱۲۰ درجه قرار گرفته . کارخانه این نقطه را در مخزن با یک ماکر مشخص نموده و ما می خواهیم محل را بررسی کنیم تا اگر درست است مجوز برش را بدهیم


قطر مخزن : ۹۷.۸۷۵ اینچ

طول محیط پوسته خارجی برابر است با عدد پی در قطر داده شده که می شود ۳۰۷.۳۲۷۵ اینچ ، عدد بدست آمده برای ۳۶۰ درجست لذا هر درجه می شود ۰.۸۵۳۶ اینچ 

نازل N3 در موقعیت ۱۲۰ درجه قرار گرفته بنابراین اگر ما از یک متر استفاده کنیم و صفر آنرا در نقطه مرجع Vessel قرار دهیم و متر را می کشیم تا جایی که مرکز یا سنتر نازل در ۱۲۰ درجه که همان ۱۰۲.۴۴۲۵ اینچ است قرار بگیرد.

عدد ۱۰۲.۴۴۲۵ هدف ماست و تلورانس نیز ۱ درجه بنابراین اگر اندازه در محدوده زیر قرار بگیرد درست است : 

۱۰۲.۴۴۲۵-۰.۸۵۳۶=۱۰۱.۵۸۸۹

۱۰۲.۴۴۲۵+۰۸۵۳۶=۱۰۳.۲۹۶۱








182 سیب را بین 3 نفر به نسبت های یک چهارم،دو سوم،سه پنجم تقسیم کردیم،به هریک چند سیب میرسد؟


۱-جمع نسبت ها

۲- عدد ۱۸۲ تقسیم بر جواب ۱

۳-عدد حاصل از مرحله ۲ را به ترتیب در ۱/۴ و ۲/۳ و ۳/۵ ضرب می کنیم 

جمع اعداد بدست آمده باید ۱۸۲ شود






بهمن ۱۴۰۲ 

وزارت دادگستری آمریکا روز دوشنبه ٢٣ بهمن از اجرای حکم قطعی توقیف هواپیمای باربری بوئینگ ۷۴۷ که قبلا تحت مالکیت شرکت هواپیمایی ماهان‌ایر بود، خبر داد. طبق بیانیه وزارت دادگستری آمریکا، دولت آرژانتین روز یکشنبه ٢٢ بهمن پیرو حکم قطعی توقیف هواپیمای مزبور صادره در روز ١٣ اردیبهشت سال ۱۴۰۲ توسط دادگاه واشنگتن، نگهداری فیزیکی از آن را به ایالات متحده محول کرد و این هواپیما اکنون به جنوب ایالت فلوریدا رسیده است.


۲۲ بهمن ۱۴۰۲ 



کدخبر : 12570   
سایت سرگرمی روز :

یکی از روش ها برای پاکسازی بدن و به خصوص درمان کبد چرب، نوشیدن آب فاتر است. آب فاتر خواص فوق العاده و بی نظیری دارد که در ادامه خواهیم گفت.

همه ما میدانیم که برای داشتن پوستی سالم و سرحال، پاکسازی بدن و به خصوص کبد نوشیدن آب کافی در روز لازم است. اما اگر آب فاتر را جایگزین آب سرد کنید، میتوانید جلوی بروز بسیاری از مشکلات را بگیرید و سلامت بدن خود را تضمین کنید. حتی میتوانید به جای آب تصفیه از آب فاتر استفاده کنید. در ادامه توضیح خواهیم داد که آب فاتر چیست و چه خاصیتی دارد.

آب فاتر چیست؟

نوشیدن آب کافی می تواند از سلامت پوست ، عضلات و مفاصل حمایت کند. آب به سلولهای بدن کمک می کند تا مواد مغذی را جذب کرده و با عفونت ها مقابله کنند. آب فاتر، آب جوشانده سرد یا ولرم شده است که در طب سنتی و اسلامی کاربرد بالایی دارد و می تواند با قرار گیری در سبک زندگی روزانه و البته حذف آب سرد به سلامت بدن شما کمک کند؛ چرا که آب سرد برای هضم شدن از گرمای بدن استفاده می کند و جدا از این پیشنهاد این است که مصرف آب سرد را برای سلامت خودتان کم کنید یا کنار بگذرید.


بهمن ۱۴۰۲ 

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام اداره کل استاندارد استان تهران، محمدحسین طاهری ضمن توصیه به شهروندان نسبت به استفاده از نوشیدنی‌ها و آبمیوه‌های دارای نشان استاندارد معتبر گفت: بازرسان استاندارد در جریان بازرسی از واحدهای تولید استان، سه هزار بطری نوشیدنی فاقد نشان استاندارد یک واحد تولیدی در محدوده صفادشت را شناسایی و توقیف کردند.

وی توضیح داد: شهروندان می‌توانند هنگام خرید نوشیدنی‌ها، شماره ۱۰ رقمی ذیل نشان استاندارد را به سامانه ۱۰۰۰۱۵۱۷ پیامک کرده و از صحت و اعتبار نشان استاندارد آن اطمینان حاصل کنند.


بهمن ۱۴۰۲ 

کوروش کمپانی که وعده آیفون ۲۰ میلیونی را داده بود فرار کرد. ( با وعده حذف واسطه .. قیمت کنونی در بازار بالای ۳۵ میلیون تومان ) ... دفتر بصورت مجازی ارائه خدمت می کرده و از حضور افراد بدون هماهنگی جلوگیری می نمودند.وقتی نظارت بر شبکه های اجتماعی نباشه و ملت دنبال مرده خوری باشن وضع همینه

بای بای ایرانی !!!

پس از فرار مدیر کمپانی پانزی کوروش کمپانی، دفتر موبایل موسوی که به شیوه‌ای مشابه گوشی آیفون می‌فروشد و از قضا اسپانسر باشگاه استقلال تهران نیز شده، با هجوم مردم مواجه شد. گروهی از مردم در شبکه‌های اجتماعی این مجموعه نسبت به عدم تحویل موبایل‌هایشان همچون کوروش کمپانی در موعد مقرر اعتراض کردند که حالا با توجه به فرار کوروش کمپانی، نگرانی گروهی از خریداران منجر به هجوم‌شان به دفتر این شرکت برای مطالبه گوشی‌های موبایل‌شان شده است.


به گزارش همشهری آنلاین، شریفیان گفت: در حال حاضر همه انگشت اتهامشان به سمت سلبریتی‌ها و تبلیغات چی‌ها دراز شده است. دولت تماس گرفته که باید برگردم و پول‌ها را به این افراد برگردانم. آیا پدیده شاندیز که بار‌ها صداوسیما تبلیغاتش را کرد، صداوسیما پول مردم را پس داد؟ ما در برابر امثال مدیرعامل چای دبش سر سوزنی هم شبیهشان نیستیم.
او گفت: تعداد سلبریتی‌هایی که تبلیغ کوروش کمپانی را کرده اند حدود ۴۰۰، ۵۰۰ نفر بوده اند و رقم‌هایی دریافتی برای تبلیغ از یک میلیون تومان بوده تا ۱۵، ۲۰ میلیون تومان! به عنوان مثال بازیکن تیم ملی ۲۰ میلیون تومان گرفته و تبلیغ کرده است. چون ما یک دوستی قدیمی با هم داشتیم. ولی به کسی اصلا ۲۰۰، ۳۰۰ میلیون تومان پولی نداده ایم.


خانم الهام حمیدی ، بازیگر برجسته کشورمان، ضمن عذرخواهی بابت اتفاقات اخیر، پیرامون کمپانی کلاهبردار کوروش کمپانی، اعلام داشت پول دریافتی از کمپانی که به خاطر تبلیغات گرفته بود را به شماره حسابی که مراجع قضایی اعلام داشت، واریز کرد.
کد خبر: ۲۲۹۲۱۷   تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۰۱



استاد گلزار 



30 بهمن ۱۴۰۲ 

از چپ شدن واگن مترو صادقیه در تست گرم تا کشف سویه جدید کرونا در ایران 

رئیس انستیتو پاستور ایران ( دکتر مینو محرز ) ، ساعتی پیش از شناسایی اولین نمونه ابتلا به سویه جدید ویروس کرونا موسوم به JN۱ خبر داد.


اسفند ۱۴۰۲ : رسید بانکی جعلی در قم

معاون دادستان قم در امور فضای مجازی در خصوص این کلاهبرداری گفت: مالباختگان با درج آگهی کالاهای خود در سایت دیوار شروع به گفت‌ وگو با متهم برای فروش کالای خود می کردند و پس از توافق در مورد قیمت و نحوه پرداخت، با دریافت تصویر رسید بانکی از متهم که با ربات تلگرامی ساخته شده کالا را به وسیله تاکسی اینترنتی برای متهمان ارسال نموده و پس از گذشت ساعت‌ها از عدم واریز مبلغ و بی پاسخ ماندن تماس‌ها، متوجه کلاهبرداری می‌شدند.







مبصر در سال ۱۳۴۱ بادرجه سرلشکری به معاونت کل شهربانی کل کشور منصوب شد و در سال ۱۳۴۳ به ریاست شهربانی انتخاب شد و تا سال ۱۳۴۹ در این سمت باقی ماند. او به دلیل اقدام به بستن دیسکو کی کلاب و تراشیدن سر پسر اشرف پهلوی و عده ای از درباریان به دستور شاه در مبارزه با گروه‌های هیپی از مقام خود برکنار شد.




در آیات 4 و 5 سوره اسراء خداوند می‌فرماید «و در کتاب به فرزندان اسرائیل خبر دادیم که‏ قطعاً دو بار در زمین فساد خواهید کرد، و قطعاً به سرکشی بسیار بزرگی برخواهید خاست‏؛ پس آنگاه که وعده نخستین آن دو فرا رسد، بندگانی از خود را که سخت نیرومندند بر شما می‏‌گماریم‏ تا میان خانه‏‌ها به جستجو درآیند و این تهدید تحقّق‏‌یافتنی است‏



مهمترین ویژگی درمان ماست و زردچوبه ویژگی کاهش دهنده وزن است. به این ترتیب برای کسانی که می خواهند لاغر شوند بسیار عالی است.

از جمله فواید ماست و زردچوبه این است که برای درد مفاصل مفید است. ترکیب ماست و زردچوبه از سلامت استخوان ها حمایت می کند.

این ترکیب به تنظیم سیستم گوارش شما نیز کمک می کند. به کاهش مشکلات شما مانند یبوست، نفخ و گاز نیز کمک می کند.








































نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد