کلینیک فوق تخصصی دانش آموخته  لوله کشی صنعتی  ۸۳-۸۴ ( نفت و گاز ) -  مایترکاری

کلینیک فوق تخصصی دانش آموخته لوله کشی صنعتی ۸۳-۸۴ ( نفت و گاز ) - مایترکاری

سایتی نو و نخست برای ارائه راهنمای ساخت انواع شابلون پایپینگ به Fabricator ها و بالا بردن دانش ریاضی ایشان
کلینیک فوق تخصصی دانش آموخته  لوله کشی صنعتی  ۸۳-۸۴ ( نفت و گاز ) -  مایترکاری

کلینیک فوق تخصصی دانش آموخته لوله کشی صنعتی ۸۳-۸۴ ( نفت و گاز ) - مایترکاری

سایتی نو و نخست برای ارائه راهنمای ساخت انواع شابلون پایپینگ به Fabricator ها و بالا بردن دانش ریاضی ایشان

فروردین ۱۴۰۳ : خودکشی پزشک متخصص قلب خانم دکتر بخشی / وفات مشکوک خانم سارا تبریزی


اسکافُلد اول جایگاه مسئولین و آقازاده هاشون عید فطر ۱۴۰۳



Humans are always changing


منصور ارضی در مناجات دیشب مسجد ارک به شدت از علیرضا پناهیان انتقاد کرد. ( فروردین ۱۴۰۳ )

به گزارش «انتخاب»، ارضی گفت: آی کسی که بالای منبر می گویی پیامبر گوشت تلخ بوده، بیچاره خواهی شد، عاقبت به خیر هم نمی شوید.





رواج ناهنجاری به نام Blind Date  ( قرار ناشناس ) در ایران : قرار ملاقات مرد و زنی که همدیگر را نمی شناسند (معمولا از سوی خویشان یا دوستان ترتیب داده می شود)، قرار ملاقات میان زن ومردی که همدیگر را نمی شناسند.







"قلم" همان وسیله ‏ای است که خداوند با آن تعلیم کرد. پس هشدار که قلم را به خواهش‏ هایمان نیالاییم و بی‏حرمتش نسازیم



پروردگار گناهان زنانیکه زایمان می کنند و درد فرزندآوری را به جان می خرند می بخشاید به راستی که تنها او بخشایشگر است.



hamsan.tebyan   همسان گزینی اسلامی



عصر ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ ( حدود ۷ نفر کشته )

بر اساس گزارش خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ پاسدار محمد رضا زاهدی از فرماندهان ارشد نیروی قدس سپاه پاسداران در حمله جنگنده های اسرائیل به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق به شهادت رسید.





هفت نفر از شهدای حمله اسرائیل به سفارت ایران ، نیرو‌های سپاه، سه نفر سوری و یک نفر دیگر لبنانی بودند.


آنها احتمالا به دنبال یک هدف دردناک و منزوی هستند که منجر به تشدید تنش منطقه‌ای نمی‌شود، اما تلفات بی‌رحمانه‌ای خواهد داشت. بمباران سفارت اسراییل در آرژانتین در سال 1992 پس از ترور عباس موسوی دبیرکل حزب الله (که قبل از حسن نصرالله بود) مثال مناسبی از تاریخ است.



۱۴ فروردین ۱۴۰۳ دو نفر از تروریست‌های وابسته به گروه تکفیری داعش خراسان که قصد ورود به حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) را داشتند، دستگیر شدند.



جمهوری اسلامی دزدپرور 

مدیرکل زندان‌های استان تهران می‌گوید محمدرضا رحیمی معاون اول دولت دهم از زندان آزاد شده است.

مصطفی محبی در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: آقای رحیمی 28 اسفند سال 96 با پذیرش آزادی مشروط از زندان آزاد شد.



خانه از پای بست ویران است 


لیست سیاه وزارتخانه




زندگی‌نامه پرستو بخشی متولد ۱۳۶۸ در تهران بود که پدر و مادر خود را چندی پیش از مرگش از دست داده بود و با یکسال تأخیر به طرح اجباری پزشکان اعزام شد.



محمدرضا اسدی عضو هیئت مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ در واکنش به این خودکشی در ایکس (توییتر) نوشت: شاید تنها با پیگیری علل خودکشی مرحوم خانم دکتر پرستو بخشی بتوان جلوی دومینوی فاجعه‌بار خودکشی پزشکان و دستیاران که با بی‌توجهی یا سوءمدیریت برخی مسوولان، نظام سلامت کشور را با تهدید جدی مواجه کرده، گرفت تا مانع خودکشی بعدی شد. قطعاً عوامل انسانی دخیل در این امر قابل شناسایی و مجازات هستند.















فانا: علی سلحشور سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام پزشکی ایران در پی درگذشت دکتر پرستو بخشی متخصص بیماری‌های قلب و عروق در بیمارستان نورآباد دلفان در مطلبی با عنوان "این حجم از افسردگی میان جوان پزشکان بی‌سابقه است!" در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: خانم دکتر بخشی پس از دو ترومای بزرگ (از دست دادن پدر و مادر ) و با یک سال تاخیر طرح خود را آغاز کردند. وزارت بهداشت کمکی به جابجایی محل طرح ایشان نکردند (ایشان در لیست سیاه وزارتخانه بودند).





طبق مدارک موجود، خانم سارا تبریزی در تاریخ ۱۸ دی سال ۱۴۰۲ به اتهام استفاده از اسناد و گذرنامه جعلی برای خروج از کشور، بازداشت و پس از طی مراحل تحقیقات پرونده در تاریخ ۲۵ دی گذشته با قرار وثیقه از زندان آزاد می‌شود و از آن تاریخ تا زمان فوتش (دو ماه و ۱۰ روز بعد) مجددا به زندان بازنگشته و تنها برای وی حکم حبس تعلیقی صادر شده بوده است. (حکم حبس تعلیقی به این معنا بوده که تا ۲ سال اجرا نشده و چنانچه نام‌برده ظرف ۲ سال بعد از صدور حکم مرتکب جرم دیگری نمیشد، این حکم منتقی تلقی می‌شود)

بر اساس این گزارش حدود ساعت ۹ و ۴۵ دقیقه صبح روز ۵ فروردین ۱۴۰۳، پدر نام‌برده طی تماس با کلانتری نزدیک محل سکونتشان در شهرستان شهریار استان تهران اعلام می‌کند دخترش از خواب بیدار نمی‌شود و ظاهرا فوت شده است.












الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ ﴿۱۵۶﴾
انصاریان: همان کسانی که چون بلا و آسیبی به آنان رسد گویند: ما مملوک خداییم و یقیناً به سوی او بازمی گردیم.



آیه ۱۷۷ و ۱۷۸ سوره بقره


نیکى (تنها) این نیست که (به هنگام نماز) روى خود را به سوى مشرق یا مغرب بگردانید، بلکه نیکوکار کسى است که به خدا و روز قیامت و فرشتگان و کتاب آسمانى و پیامبران ایمان آورده و مال (خود) را با علاقه‌اى که به آن دارد به خویشاوندان و یتیمان و بیچارگان و در راه‌ماندگان و سائلان و در (راه آزادى) بردگان بدهد، و نماز را برپاى دارد و زکات را بپردازد، و آنان که چون پیمان بندند، به عهد خود وفا کنند و آنان که در (برابر) سختى‌ها، محرومیّت‌ها، بیمارى‌ها و در میدان جنگ، استقامت به خرج مى‌دهند، اینها کسانى هستند که راست گفتند (و گفتار و رفتار و اعتقادشان هماهنگ است) و اینان همان پرهیزکارانند.



اى کسانى که ایمان آورده‌اید! (قانون) قصاص در مورد کشتگان، بر شما (چنین) مقرّر گردیده است: آزاد در برابر آزاد و برده در برابر برده و زن در برابر زن، پس اگر کسى از ناحیه برادر (دینى) خود (یعنى صاحب خون و ولىّ مقتول) مورد عفو قرار گیرد. (یا قصاص او به خون‌بهاتبدیل شود) باید شیوه‌اى پسندیده پیش گیرد و به نیکى (دیه را به ولى مقتول) بپردازد، این حکم تخفیف و رحمتى است از ناحیه پروردگارتان، پس براى کسى که بعد از این (از حکم خدا) تجاوز کند، عذاب درناکى دارد.



علامه طباطبایی می‌نویسد این آیه ( سوره فلق ) و آیه ۱۰۲ سوره بقره نشان می‌دهند قرآن واقعیت‌داشتن سحر و جادو را تصدیق کرده است.

ساحر دست به کارهایى مى‌زند، ولى تمام تأثیر و تأثرات زیر نظر خداست. مى‌توان از طریق پناه بردن به خداوند و استعاذه و توکّل و دعا و صدقه از توطئه‌ها نجات یافت. «وَ ما هُمْ بِضارِّینَ»

ساحران شاید به پول و شهرتى برسند، ولى در قیامت بهره‌اى ندارند. «ما لَهُ فِی الْآخِرَةِ مِنْ خَلاقٍ»



متولد سال ۱۲۶۷ شمسی بود و نامش «میرزا احمد عابد نهاوندی» بود و چون با مردم به زبان شعر و اندرز سخن می‌گفت و اهل‌دل بود به «حاج مرشد» مشهور بود و چون یکی از قدیمی‌ترین چلوکبابی‌های تهران را داشت به «مرشد چلویی» مشهور بود و شاعر هم بود و تخلصش «ساعی» بود و شعرش این بود که: «کو آن کسی که کار برای خدا کند؟/ بر جای بی‌وفایی مردم وفا کند/ هر چند خلق سنگ ملامت بر او زنند/ بر جای سنگ نیمه‌ شب‌ها دعا کند».


درباره خودکشی

اما ممکن است فرد در اثر خشم شدید یا حمله عصبی یا ترس ناگهانی و... دست به خودکشی بزند، ولی به سرعت پشیمان شود، ولی دیگر کار از کار گذشته و عنان کنترل از دست خارج شده باشد و او بمیرد. در این جا اولا واقعا فرد قصد خود کشی نداشته، بلکه جاهلانه و خارج از اختیار و انتخاب مرتکب عملی شده ؛ثانیا از آن هم پشیمان شده و توبه کرده ، چنین فردی به خواست خدا آمرزیده شده ،از دنیا رفته و در آخرت مورد مواخذه نیست و به خواست خدا از رحمت بیکران خدا بهره مند خواهد بود.


شهریور ۱۳۲۰ دریادار غلامعلی بایندر فرمانده نیروی دریایی جنوب، در بازگشت از آبادان با گلوله‌های ناو انگلیسی روبرو شد. ناوچه‌های غافلگیر شده غرق شدند و گروهی از افسران و ناوی‌ها کشته شدند.

بایندر، همراه با سروان ولی مکری نژاد ، برای چاره‌اندیشی و آماده‌باش به ستاد نیروی دریایی جنوب، به سوی خرمشهر به راه افتادند ولی پیش از آن که به خرمشهر برسند، با آتش ناگهانی مسلسل‌های انگلیسی کشته شدند.


خداى متعال در آیه 22 سوره اعراف مى فرماید: «همین که آدم و همسرش از آن درخت ممنوع چشیدند، بلافاصله لباس هایشان از تنشان فرو ریخت و اندامشان آشکار گشت». از این آیه به خوبى استفاده مى شود که آنها قبل از ارتکاب این خلاف، برهنه نبودند بلکه پوششى داشتند که نشانه اى براى شخصیت آدم و حوا و احترام آنها محسوب مى شده که با نافرمانى از اندامشان فرو ریخته است. 




1403/1/18 ( حمله تروریستی به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت چند تن از مستشاران )

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از حضور حماسی و دشمن شکن ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس و آئین های تشییع و خاکسپاری شهدای جنایت اسرائیل دمشق قدردانی و تاکید کرد که پاسخ به مطالبه ملی برای مجازات پشیمان کننده دشمن اسرائیل به فضل الهی تحقق خواهد یافت.


سردار آبنوش، مشاور رئیس سازمان بسیج در واکنش به درخواست‌ها برای پاسخ نظامی مستقیم به اسرائیل در واکنش به حمله به کنسولگری، با اشاره به اینکه از ما سوال می‌کنند که چرا انتقام سخت نمی‌گیرید؟ می گوید: می‌خواهید ما یک موشک بزنیم اسرائیل، بعد اونها هم یک موشک بزنند وسط نماز جمعه!



گفته می‌شود تمامی این دختران که باید دارای قد بلند و زیبا باشند شخصا توسط مقام‌های عالی رتبه کره شمالی انتخاب می‌شوند.

این دختران از داخل مدرسه بیرون آورده می‌شوند و از خانواده‌هایشان دور می‌شوند و باید به نیازهای رهبری کره شمالی رسیدگی کنند.

یکی از استادان دانشگاه در توکیو و آشنا به امور کره شمالی گفته است که یکی از دلایلی که رهبری کره شمالی استفاده از دختران را متوقف کرد این بود که وی به دختران اعتماد نداشت. زنانی که در خدمت پدرش بودند اسرار زیادی را می‌دانستند و به آنها گفته شده بود اگر می‌خواهند نزد خانواده‌هایشان بازگردند، باید قول دهند که این اسرار را فاش نکنند.








عملیات اُپرا (به عبری: מבצע אופרה ) که با نام عملیات بابِل نیز شناخته می‌شود، نام عملیاتی نظامی است که در ۱۷ خرداد ۱۳۶۰ خورشیدی برابر با ۷ ژوئن ۱۹۸۱ میلادی و در جریان جنگ ایران و عراق، توسط نیروی هوایی اسرائیل علیه تأسیسات اتمی عراق به نام اوسیراک صورت گرفت.


در حقیقت عراق تلاش داشت از این نیروگاه برگ برنده‌ای برای خود مهیا کند، ولی در واقعیت این آمریکا بود که با بهانه نابودی این نیروگاه ( اوسیراک )  با لشکرکشی به عراق در ژانویه ۱۹۹۱ به اهداف خود دست یافت.


«کسی که غیبت مسلمانی را کند، وضو و روزه­اش باطل می­شود و در روز قیامت بدبوتر از مردار به محشر حاضر می­شود، به گونه­ای که اهل محشر از آن بو آزرده می­شوند و اگر پیش از توبه بمیرد، در حالی مرده که حرام الهی را حلال دانسته است».

امام صادق(ع)فرمود: «غیبت، اعمال نیک انسان را نابود می­کند، همان گونه که آتش، هیزم را می­خورد».

رسول خدا(ص)فرمود: «هر کس از مرد یا زن مسلمانی غیبت کند، خداوند تا چهل شبانه­روز، نماز و روزه­اش را نپذیرد، مگر اینکه غیبت شونده او را ببخشد».



عصر ایران
۲۱ فروردین ۱۴۰۳
کد ۹۵۷۳۶۲
انتشار: ۰۹:۰۲ - ۲۱-۰۱-۱۴۰۳
خودکشی پرستار ۳۲ساله کرمانشاهی / دبیرکل خانه پرستار: از چند ماه پیش، دیگر قراردادِ این پرستار تمدید نشده بود؛ بعد از آن هم مدتی بیکار ماند
دبیرکل خانه پرستار ادامه داد: ما آمار دقیقی در رابطه با خودکشی پرستاران نداریم، چراکه خودکشی از نظر فرهنگی در جامعه ما مذموم است و خانواده‎‌ها تمایلی به گزارش خودکشی ندارند. از طرفی، چون در صورتِ محرز شدنِ خودکشی برای بازماندگان، مستمری برقرار نمی‌شود، در نتیجه بسیاری تمایلی به بیان علتِ مرگِ عضو خانواده خود ندارند.
یکشنبه، ۱۹ فروردین ماه، برخی از رسانه‌ها از مرگِ خودخواسته‌ی یک جوانِ ۳۲ساله خبر دادند. نامش «ساسان» بود و تا چند ماه پیش به عنوانِ پرستارِ طرحیِ بیمارستانِ امام خمینیِ کرمانشاه، در بخشِ مسمومیت، یعنی همان بخشی که با «خودکشی» در ارتباط است، کار می‌کرد.
 
به گزارش ایلنا، او چند روز پیش، در همان بیمارستان و در یکی از تختهای همان بخش، جان سپرد. دوستان و همکارانش گفته‌اند که «ساسان بعد از عدم تمدیدِ قراردادش و به دلیلِ فشارهای روحی به زندگی خود پایان داده است.» 


حمله تروریستی به ۲ خودروی انتظامی توسط جیش‌الظلم ( ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ )

این دو خودرو در حال انتقال عامل اصلی شهادت شهید "شیبک" از سیب و سوران به مهرستان بودند که در مسیر برگشت به سیب و سوران مورد حمله عناصر گروهک جیش الظلم قرار گرفتند.























۲۴ فروردین ۱۴۰۳

عالی‌ترین دادگاه کیفری آرژانتین بار دیگر با تکرار ادعاها ایران و حزب‌الله را عامل بمب‌گذاری در «مرکز همیاری یهودیان» (آمیا) در آرژانتین در سال ۱۹۹۴ معرفی کرده است.
 
به گزارش تسنیم، علی‌رغم آن که جمهوری اسلامی ایران بارها «انفجار مرکز همیاری یهودیان» (آمیا) در بوئنوس آیرس را محکوم کرده عالی‌ترین دادگاه کیفری آرژانتین بار دیگر ادعاهای خود درباره نقش‌آفرینی ایران در این حادثه تروریستی را تکرار کرده است.



۲۶ فروردین ۱۴۰۳ 

( حمله ایران به اسرائیل )

مسکو- ایرنا- رئیس مرکز خاورمیانه موسسه مطالعات استراتژیک روسیه گفت: هرچند اسرائیل می‌گوید که به حمله ایران پاسخ خواهد داد اما به نظر من، ماجراجویی‌های تل‌آویو توسط ایالات متحده که مطلقا به جنگ جدیدی نیاز ندارد،‌ مهار خواهد شد چرا که به انتخاب مجدد جو بایدن به ریاست‌جمهوری آمریکا آسیب می‌زند.


در نشست شورای امنیت، آمریکا و دیگر متحدانش به حمایت تمام‌قد از جنایات بی‌وقفه رژیم صهیونیستی در نوار غزه و تجاوزگری و ماجراجویی نظامی این رژیم علیه کشورهای منطقه پرداختند و پاسخ کاملاً مشروع و قانونی ایران به تجاوز اخیر صهیونیستها به کنسولگری‌اش در دمشق را محکوم کردند.


Must said israel has been defeated


۲۷ فروردین ۱۴۰۳ 


واکنش برخی کاربران به حواشی بازگشت ژیلا صادقی به تلویزیون را بخوانید:( شهروند آمریکا هستم )

* علی احمد نیا، روزنامه نگار: ۱/۵ سال پیش بخاطر پوشیدن کت و دامن در شهر برخورد میشد اما حالا در صدا و سیما شاهد مجری کت و دامنی هستیم! خدایا شکر چه چیزا که ندیدم ما!

* کاربری به نام محمد با استقبال از پوشش جدید این مجری زن نوشت که بههههه!! کت و دامن چه خوب شده!

* الهام نیز از فعالان مجازی اینگونه واکنش نشان داد: خودروها توقیف و جریمه می‌شوند اما در کنارش کت‌ دامن‌ شلوار هم ادامه دارد!

* اکانت توئیتری «ناری» هم درباره پوشش جدید ژیلا صادقی توئیت زد: خدا رو شکر گویا کت دامن هم آزاد شده با همین دست فرمون برن ببینیم چی میشه، خلاصه هدف وسیله رو توجیه می‌کنه دیگه!


۲۹ فروردین ۱۴۰۳

استانبول/ خبرگزاری آنادولو

محمد دهقان، معاون حقوقی رئیس‌جمهور ایران، امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت کشتی توقیف شده در تنگه هرمز در 13 آوریل توسط جمهوری اسلامی گفت: «این اقدام یک عملیات تلافی‌جویانه در برابر اقدامات آمریکا و صهیونیست‌ها بود».

ایران، این کشتی باری با پرچم پرتغال را مرتبط با اسرائیل می‌داند.






that's not surprising to me


















نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد