کلینیک فوق تخصصی دانش آموخته  لوله کشی صنعتی  ۸۳-۸۴ ( نفت و گاز ) -  مایترکاری

کلینیک فوق تخصصی دانش آموخته لوله کشی صنعتی ۸۳-۸۴ ( نفت و گاز ) - مایترکاری

سایتی نو و نخست برای ارائه راهنمای ساخت انواع شابلون پایپینگ به Fabricator ها و بالا بردن دانش ریاضی ایشان
کلینیک فوق تخصصی دانش آموخته  لوله کشی صنعتی  ۸۳-۸۴ ( نفت و گاز ) -  مایترکاری

کلینیک فوق تخصصی دانش آموخته لوله کشی صنعتی ۸۳-۸۴ ( نفت و گاز ) - مایترکاری

سایتی نو و نخست برای ارائه راهنمای ساخت انواع شابلون پایپینگ به Fabricator ها و بالا بردن دانش ریاضی ایشان

COUPLING IN FLANGED AND DISHED










اواخر اسفند ۱۴۰۲ درگیری یک خانم جوان ( باصطلاح خودشون روانی ) با یه آخوند محترم  و لفاظی و بی ادبی زن جوان به ساحت مقدس آخوند

احتمالا آخوند می خواسته به مسئولان ذیربط نشون بده تا با بیمارستان برخورد کنند نیتش خیر بوده 





معاون دادستان قم گفت: افراد دستگیر شده در اظهارات خود اعتراف کردند با هماهنگی ، فیلم را برای شبکه معاند ارسال کردند و قصد تفرقه‌افکنی در جامعه داشتند.



بیانیه‌ی آیت الله ناظم‌زاده درباره‌ی درگیری یک طلبه با یک خانم در درمانگاه قم

آیت الله سیداصغر ناظم‌زاده، استاد حوزه علمیه، درباره‌ی درگیری یک طلبه با یک خانم در درمانگاه قم بیانیه‌ای صادر کرد که متن کامل آن در پی می‌آید:

بسمه تعالی

شب گذشته ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ فیلمی از برخورد یک خانم بی حجاب با یک روحانی جوان در رسانه های مجازی منتشر شد که هم لطمه به روحانیت زد و هم کشور را به بی قانونی متهم نمود.

با دیدن این فیلم مشمئز کننده و ملال آور لازم دانستم چند نکته را یادآور شوم:

۱ – این آقای روحانی اگر مجوزی برای عکسبردای از زنان بی حجاب دارد حق ندارد ماموریت را با عمامه عملی کند. و اگر مامور نبوده حق نداشته از زن نامحرم و لو بی حجاب عکس بگیرد چون ضمن این که این کار ممنوع و جرم است، اتهام آور هم هست، بلکه تنها حق داشت به عنوان نهی از منکر به آن خانم تذکر می داد و اگر خانم قبول نمی کرد به فرموده قرآن کریم: “اذا خاطبهم الجاهلون قالوا سلاما” رد می شد و اعتنا نمی کرد.

۲ – این آقا باید توجه داشته باشد که در محیط درمانگاه لازم بود موضوع را با مدیریت درمانگاه در میان می گذاشت و خود شخصا اقدامی نمی کرد.

۳ – بر فرض به اشتباه، عکس را گرفتید لازم بود وقتی آن خانم از شما خواست عکس را پاک کنید فورا عکس را پاک می کردید و به او فقط تذکر می دادید و به مسئله پایان می دادید تا مجبور نمی شدید با گذاشتن عبا و عمامه فرار کنید و باعث وهن لباس روحانیت شوید.

فاضل لنکرانی : 

این روحانی اینقدر توجه ندارد که محیط درمانگاه غیر از محیط خیابان است، فردی که مریض دارد و دچار بحران روحی است شرایطش با دیگران فرق دارد ولو قبح بی حجاب بودنش کم نیست.






دانش را با گنج مساوی ندان




سخن ماند از ما همی یادگار
تو با گنج ، دانش برابر مدار
بپرسید دانا شود مرد پیر
گر آموزشی باشد و یادگیر
چنین داد پاسخ که دانای پیر
ز دانش جوانی بود ناگزیر





در جوانی از کسب علم گریزان بود



 «موسولینی» راجع به انگلیسی‌ها این‌گونه می‌گفت: «یک مُشت خوک که فقط با هوس‌شان فکر می‌کنند.» همواره تأکید می‌کرد که «انگلیسی‌ها همیشه از افرادی که از اقشار پایین‌دست به مراتب بالا رسیده‌باشند، متنفر هستند.»




مطالعه با صدای بلند

بله درست است، تنها کافیست بلند بلند بخوانید! بر اساس مطالعه ای که در سال ۲۰۱۷ در مجله حافظه، از سری مجلات گروه تیلور و فرانسیس به چاپ رسیده است. عملی به سادگی خواندن با صدای بلند می تواند حافظه بلند مدت انسان را تقویت کند.







زهرا صادقی در سن ۱۶ سالگی ازدواج‌کرده و دیپلم را بعد از ازدواج و لیسانس علوم تربیتی را بعد از تولد اولین فرزندش گرفته است. آن‌ها طی ۲4 سال زندگی مشترک صاحب 10 فرزند شده‌اند. همسر او پزشک است.

زهرا صادقی و همسرش چطور از عهده مخارج 10 فرزند برمی‌آیند؟ صادقی در پاسخ این سؤال گفت: «یک عده می‌گویند: وضع شما خوب است ما هم اگر وضعمان خوب بود بچه زیاد به دنیا می‌آوردیم. بله همسرم الآن پزشک است اما همسر من از اول پزشک نبوده و حدود ۵ سال است که به‌صورت حرفه‌ای بیمار ویزیت می‌کند. همسرم مشاغل مختلف و شرایط مالی متفاوت را تجربه کرده است. ما زمانی که ازدواج کردیم حتی بچه‌های اولم که به دنیا آمده بودند وضع اقتصادی رو به پایینی داشتیم اما الحمدالله هیچ‌وقت بابت مخارج روزمره لنگ نبودیم.





سردرد در ماه رمضان معمولاً به دلیل کمبود آب بدن، حذف کافئین و پایین آمدن قند خون است.






ارتشبد طوفانیان  حسن

شایعات مربوط به دستگیری طوفانیان در روزهای اول انقلاب از آنجا ناشی ‌شد که در آن ایام،پاسداران انقلاب، منزل یکی از برادران او به نام هادی را در ولنجک زیر نظر داشتند و شبی به تصور آنکه حسن طوفانیان را به دام خواهند انداخت، خانه را محاصره کردند و به اشتباه، ‌ هادی را به جای حسن دستگیر و روانه زندان کردند. گزارش‌های خیلی محرمانه اول تیر ۵۸ از مجموعه اسناد لانه جاسوسی نیز مؤید همین روایت است. در آنها به صراحت تاکید شده است که نیروهای انقلابی، ‌ هادی طوفانیان را بازداشت کرده‌اند.




۱۸ اسفند ۱۴۰۲ 


عزیز جعفری خطاب به اعضای قرارگاه قاسم، افزود: به فکر توسعه اقدامات خود باشید. با همکاری شهرداری تهران در کنار مترو تئاترشهر، در سایر ایستگاه‌های مترو هم باید فعالیت خود را شروع کنیم. همانگونه که در انتخابات هر کس باید اطرافیان خود را به انتخابات دعوت می‌کرد شما هم اطرافیان خود را برای امر به معروف دعوت کنید. البته حتی اگر در سایر ایستگاه‌ها هم کارمان را توسعه ندهیم، فعالیت‌های ما در مترو تئاترشهر متوقف نخواهد شد اما می‌خواهیم با توسعه اقدامات خود، زودتر بساط فتنه بی حجابی را خنثی کنیم.

سردار جعفری با بیان اینکه کشف حجاب معضل بزرگ فرهنگی ماست که می‌تواند تیشه به ریشه انقلاب بزند، گفت: امیدوارم با تلاش و همت بیشتر برای جذب افراد بیشتر پای کار مقابله با بی‌حجابی کار ما زودتر به نتیجه برسد.



۱۸ اسفند ۱۴۰۲ 


رئیس کارگروه کنترل و کاهش طلاق سازمان امور اجتماعی وزارت کشور به آمار طلاق در ادارات دولتی پرداخت و با بیان اینکه این آمار فاجعه‌بار است، افزود: طبق آمار در ادارات مسئله طلاق به صورت جدی وجود دارد و از طرفی مجموعه دولت اهتمام به ورود مجموعه‌های مردمی برای رفع این مشکل دارند.























memorandum of understanding








هرگاه کودک یتیمی گریه کند اشک‌های او در کف پر مهر و محبّت خداوند رحمان می‌ریزد و خدای تعالی می‌فرماید: چه کسی این یتیمی که پدرش را از دست داده (و اکنون زیر خاک آرمیده) به گریه درآورده است؟ هر کس او را آرام کند بهشت از آن اوست




اسفند ۱۴۰۲ : 


طبق آنچه در سایت یاشار سلطانی آمده، حوزه علمیه امام خمینی در منطقه ازگل تهران که تحت تولیت آیت الله صدیقی اداره می شود، باغی به مساحت 4200 متر داشته است که قیمت روز آن، حدود 1000 میلیارد تومان برآورد می شود.
اما آبان امسال، شرکتی به نام "موسسه غیر تجاری پیروان اندیشه های قائم" ثبت می شود و بعد از آن، اسناد مالکیت این باغ گرانبها به نام این شرکت می شود.

مالکان این شرکت آیت الله صدیقی و چند تن از پسران و دوستان او هستند و عروسش نیز بازرس شرکت است.












نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد