کلینیک فوق تخصصی دانش آموخته  لوله کشی صنعتی  ۸۳-۸۴ ( نفت و گاز ) -  مایترکاری

کلینیک فوق تخصصی دانش آموخته لوله کشی صنعتی ۸۳-۸۴ ( نفت و گاز ) - مایترکاری

سایتی نو و نخست برای ارائه راهنمای ساخت انواع شابلون پایپینگ به Fabricator ها و بالا بردن دانش ریاضی ایشان
کلینیک فوق تخصصی دانش آموخته  لوله کشی صنعتی  ۸۳-۸۴ ( نفت و گاز ) -  مایترکاری

کلینیک فوق تخصصی دانش آموخته لوله کشی صنعتی ۸۳-۸۴ ( نفت و گاز ) - مایترکاری

سایتی نو و نخست برای ارائه راهنمای ساخت انواع شابلون پایپینگ به Fabricator ها و بالا بردن دانش ریاضی ایشان

PQR تائید صلاحیت شده با الکترود E7018 برای نوشتن WPS که از الکترود E7018-A1 استفاده میکند


در کد ASME سکشن 9 : 


P NUMBER و G NUMBER مراجعه به جدول QW-422

F NUMBER مراجعه به جدول QW-432

A NUMBER مراجعه به جدول QW-442






یک PQR با استفاده از الکترود E7018 تائید صلاحیت شده است .  آیا این PQR می تواند برای نوشتن یک WPS که از الکترود E7018-A1 استفاده میکند بکار رود ؟



الکترود E7018 یک الکترود کربن طبقه بندی شده تحت مشخصات SFA 5.1 از کد ASME سکشن ۲ بخش C است . F NUMBER آن طبق QW-432 عدد 4 است و ترکیب شیمیایی فلز  جوش رسوبی توسط این الکترود تحت A NUMBER یک طبقه بندی شده.

E7018-A1  یک فولاد کربنی مولیبدن است ، تحت SFA 5.5 طبقه بندی شده و F NUMBER  و A NUMBER آن به ترتیب 4 و 2 است.


مورد تائید QW-404 است ، در حالیکه F NUMBER هر دو الکترود یکسان هستند .اما A NUMBER متفاوتی دارند . اگر چه این مورد استثنا داده شده در Section IX ( تائید با A NUMBER یک می بایست برای A NUMBER دو هم تائید شود و بالعکس )  را برآورده میکند و واجد شرایط است بنابراین QW-404.5 نیز آنرا تائید می کند.

بنابراین ، PQR تائید شده با E7018 را می توان برای جوشکاری با الکترود E7018-A1  نیز استفاده کرد  . اگر چه سایر بررسی ها مانند سازگاری متالورژیکی ، الزامات PWHT ، الزامات استحکام می بایست حتما در نظر گرفته شوند.





QW-404.12: تغییر در SFA NO فیلر ویا وجود الکترود و فیلری که در ASME II PARTC وجود نداشته باشد. زمانیکه که فیلر در ASME II PART C دارای SFA NO  است . تایید مجدد تحت شرایط زیر نیاز نیست.

الف: تغییر از فیلر و الکترود مقاوم به رطوبت به فیلر و الکترودی که به رطوبت مقاوم نیست و برعکس.( به عنوان مثال E-7018 و E-7018R)

ب: تغییر از الکترود نفوذ پذیر در برابر هیدروژن به الکترود های دیگر.( به عنوان مثال تغییر الکترود E-7018-H8  به الکترود E-7018-H16 )




هفت سر اژدها 



خرید تور تابستان ایران بوم گردی

از پرونده «قتل» قاضی منصوری چه خبر؟

با گذشت چند سال از درگذشت مشکوک قاضی غلامرضا منصوری در رومانی، یک نماینده‌ی پیشین مجلس، به صراحت مرگ او را کشته شدن مرموز می‌خواند و از «اعترافات منصوری» در پرونده‌ی اکبر طبری سراغ می‌گیرد.

به گزارش انصاف نیوز، حمید رسایی که عضو حزب اصولگرای جبهه پایداری است در متنی تلگرامی نوشته است: «در پرونده طبری، یکی از حلقه‌های تاثیرگذار که پرده از ابهامات مهمی کنار می‌زد، نقش غلامرضا منصوری قاضی پرونده کلارک لواسان است. منصوری بعد از بازداشت طبری به خارج فراری داده شد و وقتی قصد برگشت و برخی اعترافات را داشت، در کشور رومانی به شکل مرموزی کشته شد! چرا این موضوع رها شده؟ چرا درباره آن تاکنون اطلاع‌رسانی نشده؟ اعترافات منصوری به غیر از طبری، پای چه کسی را به پرونده باز می‌کرد؟ این‌ها سؤالاتی است که باید به آن پاسخ دهند».


اکبر طبری فرزند احمد متولد بابل، ایرانی، شیعه، معاونت وقت اجرایی حوزه ریاست قوه قضاییه است که بر اساس کیفرخواست متهم است به مشارکت در تشکیل شبکه چند نفری در ارتشا، با وصف سردستگی، اخذ رشوه از حسن نجفی به مبلغ بیش از ۸۰ میلیارد ریال وجه نقد، اخذ زمین به مساحت ۳۰۰ متر مربع در خیابان کریم خان، اخذ زمینی مشجر به مساحت هزار و ۶۵۷ متر مربع واقع در قریه نجار کلای لواسان، اخذ آپارتمان اداری به مساحت ۱۰۸ متر مربع در مجتمع سانا، تسهیل وجه نقد به مبلغ ۱۰۰ هزار یورو، پولشویی از طریق تبدیل وجه نقد به سهام شرکت سیمان به مبلغ ۴۲ میلیارد ریال، دریافت رشوه از رسول دانیال زاده به مبلغ ۱۸۳ میلیارد و ۲۳۳ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال، دریافت رشوه از مصطفی نیاز آذری به میزان پنج قطعه زمین و یک ویلا در بابلسر، معاوضه سه دستگاه آپارتمان مسکونی متعلق به رسول دانیال زاده که هر سه واقع در کامرانیه شمالی در ساختمان لومار است.












نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد