کلینیک فوق تخصصی دانش آموخته  لوله کشی صنعتی  ۸۳-۸۴ ( نفت و گاز ) -  مایترکاری

کلینیک فوق تخصصی دانش آموخته لوله کشی صنعتی ۸۳-۸۴ ( نفت و گاز ) - مایترکاری

سایتی نو و نخست برای ارائه راهنمای ساخت انواع شابلون پایپینگ به Fabricator ها و بالا بردن دانش ریاضی ایشان
کلینیک فوق تخصصی دانش آموخته  لوله کشی صنعتی  ۸۳-۸۴ ( نفت و گاز ) -  مایترکاری

کلینیک فوق تخصصی دانش آموخته لوله کشی صنعتی ۸۳-۸۴ ( نفت و گاز ) - مایترکاری

سایتی نو و نخست برای ارائه راهنمای ساخت انواع شابلون پایپینگ به Fabricator ها و بالا بردن دانش ریاضی ایشان

خانه از پای بست ویران است





روز ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی برای مراسم کلنگ زنی پروژه‌ای به نام "نهضت ملی مسکن" در یکی از روستا‌های استان قزوین حاضر شد، اما روستاییان با برگزاری یک تجمع نسبت به آنچه "تملک فراقانونی مراتع و زمین‌هایشان" خواندند، دست به اعتراض زدند.











شایدشایعه ای برای تخریب آخوند صدیقی  باشد






اسفند ۱۴۰۲ 







مدرسه علمیه امام خمینی تهران در خیابان گلستان شرقی در منطقه یک تهران قرار دارد. این مجموعه در ۲۳ هزار متر زمین شامل برج باغ، ۲۵ واحد آپارتمانی خانه‌های مسکونی برای اساتید ، مسجد، استخر، مجموعه‌ی ورزشی و ساختمان حوزه علمیه است.

کاظم صدیقی اکنون امام جمعه موقت تهران، مؤسس و تولیت حوزه علمیه امام خمینی، نائب‌رئیس شورای مدیریت حوزه علمیه تهران، رئیس سابق دادسرا و دادگاه عالی انتظامی قضات و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر است.

صدیقی که روزی گفته بود فقر نتیجه بی‌دینی است و چند روزه از بین می‌رود، راست می‌گفت چون توانسته در مدت 1 سال به این ثروت افسانه‌ای دست یابد.


البته ممکن است این زمین برای فعالیت های اقتصادی و منتفع شدن مردم یا فعالیت های ورزشی رایگان خریداری شده باشد ولی حقا که جای خوش آب و هوایی را این فقرای پیرو علی انتخاب کرده اند . بد نیست مجموعه شهرداری تهران نیز بفکر خط مترویی برای رساندن مردم فقیر به این مجموعه فرهنگی برای بازدید مردم باشند.



ایشان طی نامه ای به دادستان تهران که در رسانه ها هم منتشر شده، توضیحاتی در این باره  داده و نوشته است که امضای او و دیگران را "برای ثبت موسسه"  جعل کرده اند ولی توضیحی درباره نحوه تملک باغ توسط این موسسه نداد.







عبدالله گنجی در شبکه ایکس و در واکنش به نامه کاظم صدیقی به دادستان تهران نوشت:
«نامه حاج آقا صدیقی را حمل بر صحت می‌گذارم علت‌اش این است که پذیرفته است که مدیریت خودش اشکال دارد و آماده پاسخگویی قضایی است و به توجیه و جدل در موضوع روی نیاورده است؛ لذا افشاکننده با هر نیت که سوت زده باشد باید اول توسط خود صدیقی مورد تقدیر قرار گیرد.»


حوزه علمیه امام خمینی بیانیه جدید داد: صدیقی شخصا سند انتقال باغ را امضا کرده است اما نمی دانست دارد به خود و پسرانش منتقل می کند.


عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «حوزه آقای صدیقی در بیانیه دوم، دوباره بر جعل امضا تاکید کرده است. اگر این ادعا درست باشد به منزله تخلف دفترخانه رسمی نیز هست. ولی عجیبه که سازمان ثبت سکوت کرده و از خود هیچ دفاعی نمی‌کند. اگر کس دیگری چنین اتهامی را علیه آنان می‌زد فوری واکنش نشان می‌دادند.»



عصرایران نوشت: در سال ۱۳۸۸ درختان بیشتری قطع می‌شوند و زمین سبز لحظه به لحظه درختان و پوشش سبز خود را از دست می‌دهد و در بخش شمال غربی زمین هم یک پارکینگ خودرو به وجود می‌آید. سال ۱۳۸۹ رسما ساخت مدرسه علمیه امام خمینی آغاز می‌شود و تمام درختان و پوشش سبز زمین کنده و زمین کاملا مسطح شده و از این‌جا به بعد باغ ۴ هزار متری از زمین اصلی جدا شده‌است.








سریال پرحاشیه «هفت سر اژدها» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی این روز‌ها از شبکه سه سیما در حال پخش است. برخی کاربران علاوه بر اینکه این سریال سیاسی-امنیتی را برای ماه رمضان مناسب ندانستند، درباره سکانسی از این سریال که در فضای داخلی و به عنوان خانه‌ای در ترکیه فیلمبرداری شده به اظهارنظر پرداختند.

مصطفی قاسمیان (روزنامه‌نگار) در این باره نوشت: «چون منطقی نیست تلویزیون جی‌پلاس را از ایران به ترکیه ببرند، پس احتمالا این لوکیشن در تهران قرار دارد. یعنی در شهر تهران، از این بازیگر خانم بی‌حجاب، تصویربرداری کرده‌اند و در صداوسیما نمایش می‌دهند. خودش یه‌پا «کیک محبوب من» شد!» البته برخی کاربران هم نوشتند این بازیگر زن، خارجی است.










کارگران ایران با شش سال ثابت ماندن حداقل دستمزد در دوران سخت جنگ تحمیلی هزینه اقتصادی قابل توجهی پرداخت کردند؛ اگرچه قرار بود فاصله بین مزد و افزایش سرسام‌آور هزینه‌های زندگی در دوران جنگ، طی مدت کوتاهی پس از آن جبران شود، اما تمام دولت‌های پس از جنگ به وسع خود به این فاصله افزودند؛ بطوری که امروز جبران فاصله بین حداقل دستمزد و هزینه‌های زندگی، صرفاً با معیار قرار دادن نرخ تورم عملاً ممکن نیست.




قبل از اینکه به فکر خرید بیمه عمر البرز باشید، لازم است چند نکته مهم را گوشه ذهن خود نگه دارید:

  • بیمه‌گذار می‌تواند در مدت‌زمان اعتبار بیمه‌نامه، حق بیمه را کاهش یا افزایش دهد؛
  • طرح شوکا بیمه عمر حداقل ۵ و حداکثر ۳۰ سال اعتبار دارد؛
  • ارزش بازخرید بیمه‌نامه در ۵ سال اول منفی است؛ بنابراین، بهتر است که بیمه‌گذاران برای بازخرید آن در پایان سال پنجم اقدام کنند؛ ( یکی از هزینه ها : پرداخت کارمزد نمایندگان است !!! )




۴ فروردین ۱۴۰۲ ( رمضان ۱۴۴۵ )


اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ضمن محکوم نمودن هرگونه حرمت شکنی ماه مبارک رمضان با اقدامات شرمباری چون رقص مختلط همراه با کشف حجاب و… در کرمانشاه دروازه ی کربلا و دیار حماسه و جوانمردی و غیرت؛ خواستار برخورد قاطع مسئولین محترم استان با عوامل آشکار و پنهان اینگونه بی حرمتی‌ها است.



گفته آیت الله خامنه ای برای سریالی در سال ۱۳۷۰


واقعاً آدم تعجب می‏ کند که این فیلمنامه ‏نویس، چطور نشسته این فیلمنامه ‏ی به این چرندی را سرهم کرده است! امسال در ایام نوروز سریالی [«سریال میهمان»]را نشان می ‏دادند که ما هم هر شب متأسفانه نشستیم تماشا کردیم! دائماً انتظار داشتم که این سریال به جایی برسد؛ تا اینکه شب آخر تمام شد و به جایی هم نرسید و ما بورِ بور شدیم





دستگیری شاهزاده سرین هتاک به قرآن در البرز فروردین ۱۴۰۲ 






فروردین ۱۴۰۳ - خودکشی پزشک متخصص قلب بعلت فشار کاری



دادستان عمومی و انقلاب دلفان اضافه کرد که گروه‌هایی از تهران برای بررسی فوت دکتر بخشی در حال اعزام به لرستان است و در حال بررسی دقیق نحوۀ انتقال این پزشک از خرم‌آباد به دلفان هستیم.

آزادپور متذّکر شد که اگر در بررسی‌های قضائی مشخص شود که نحوۀ انتقال دکتر بخشی از بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد به بیمارستان ابن‌سینای دلفان در احتمال خودکشی او اثرگذار بوده‌است با مسببان برخورد قضائی می‌شود.

او بیان کرد که پیکر دکتر بخشی پس از بررسی‌های لازم به داماد خانواده‌شان تحویل شده‌است.



به دلیل بیماری افسردگی 












قیامت 



به نام خداوند رحمتگر مهربان
سوگند به روز قیامت
و سوگند به نفس لوامه و وجدان بیدار و ملامتگر که رستاخیز حق است
آیا انسان مى ‏پندارد که هرگز استخوانهاى او را جمع نخواهیم کرد
آرى قادریم که حتى خطوط سر انگشتان او را موزون و مرتب کنیم
انسان شک در معاد ندارد بلکه او مى‏ خواهد آزاد باشد و بدون ترس از دادگاه قیامت در تمام عمر گناه کند
از این‏رو مى ‏پرسد قیامت کى خواهد بود
بگو در آن هنگام که چشمها از شدت وحشت به گردش در آید
-ماه بى ‏نور گردد
-خورشید و ماه یک جا جمع شوند
-آن روز انسان مى‏ گوید راه فرار کجاست




اگر می خواهی در بهشت باشی یتیم نوازی را فراموش نکن





أَیَحْسَبُ الْإِنْسَانُ أَنْ یُتْرَکَ سُدًى
آیا انسان گمان مى ‏کند بى‏ هدف رها مى ‏شود (۳۶)

 

أَلَمْ یَکُ نُطْفَةً مِنْ مَنِیٍّ یُمْنَى
آیا او نطفه‏ اى از منى که در رحم ریخته مى ‏شود نبود (۳۷)

 

ثُمَّ کَانَ عَلَقَةً فَخَلَقَ فَسَوَّى
سپس بصورت خون‏بسته در آمد و خداوند او را آفرید و موزون ساخت (۳۸)




فروردین ۱۴۰۳ - پل طبیعت
































نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد