خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سندی جدید درباره باغ ازگل و کاظم صدیقی: پای احمدی نژاد هم به میان آمد

اکوایران نوشت:

بررسی گزارش تحقیق و تفحص از املاک شهرداری تهران که در دوره مدیریت پنجم شهری انجام شده نشان می‌دهد که تقاضای واگذاری باغ ازگل به حوزه علمیه امام خمینی به دوره محمود احمدی نژاد در شهرداری تهران باز می‌گردد و شهردار وقت با این واگذاری موافقت کرده است.

رد پای احمدی نژاد در واگذاری باغ ازگل/ تحقیق و تفحص املاک شهرداری تهران در دوره مدیریت پنجم شهری + عکس

۲۲ تیرماه ۱۴۰۰ صحن علنی شورای شهر تهران؛ آخرین جلسات شورای شهر پنجم درحال برگزاری است و سرانجام بعد از مدت‌ها اعضای شورا قصد دارند نتایج گزارش تحقیق و تفحص املاک شهرداری تهران را درصحن مطرح کنند. گزارش‌ها و اسناد روی میز چرخ داری به صحن آورده می‌شود. حجم گزارش‌ها به اندازه‌ای است که محمودمیرلوحی؛ رییس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات شورای پنجم تنها به کلیاتی از تخلفات می‌پردازد. اما پانزدهمین گزارش تهیه شده درخصوص «باغ ازگل» و نحوه واگذاری به حوزه علمیه ازگل است.

گزارشی که آن روز‌ها درمیان انبوه پرونده‌ها دیده نشد، اما امروز موضوع گپ‌های دید و بازدید‌های نوروزی است.

پس از انتشار پرونده‌ای مربوط به کاظم صدیقی، معصومه ابتکار عضو پیشین شورای شهر تهران در شبکه اجتماعی ایکس/توئیتر نوشت: «یادتان هست؟ سال ۹۱در شورای شهر تهران موضوع یکی از تذکرات سه شنبه من در صحن علنی افشای بی اعتنایی و همدستی هم طیفان این اقا در موضوع قطع درختان و تخریب باغات ازگل بود.».

اما بررسی گزارش پانزدهم تحقیق و تفحص از املاک شهرداری نشان می‌دهد که واگذاری این باغ به دوران مسئولیت محمود احمدی نژاد در شهرداری تهران می‌رسد.

در این گزارش روند واگذاری باغ گیو به حوزه علمیه امام خمینی بررسی شده در میان پیوست‌های زمان مالکیت قطعی شهرداری بر این زمین‌ها سال ۱۳۷۴ است. درنامه شهرداری تهران و دادگاه انقلاب در این سال آمده که قطعات ۱ الی ۱۱ و ۲۵۰ الی ۲۷۹ و ۲۱۴ الی ۲۱۶ و قطعه ۲۲۸ از اراضی باغ گیو به صورت رایگان در اختیار شهرداری تهران قرار می‌گیرد و در مقابل شهرداری جهت سایر قطعات بلا معارض تراکم ۱۸۰ درصد بدهد که در ادامه شهرداری نامه‌ای به کمیسیون ماده ۵ ارسال می‌کند.

رد پای احمدی نژاد در واگذاری باغ ازگل/ تحقیق و تفحص املاک شهرداری تهران در دوره مدیریت پنجم شهری + عکس
رد پای احمدی نژاد در واگذاری باغ ازگل/ تحقیق و تفحص املاک شهرداری تهران در دوره مدیریت پنجم شهری + عکس

رد پای احمدی نژاد در واگذاری باغ ازگل/ تحقیق و تفحص املاک شهرداری تهران در دوره مدیریت پنجم شهری + عکس

در میان اسناد این گزارش درخواست حجت الاسلام صدیقی سرپرست حوزه علمیه امام خمینی با شهرداری وقت (محمود احمدی نژاد) درخصوص وگذاری زمینی حداقل به مساحت ۵ هزار متر مربع دیده می‌شود. همچنین حوزه علمیه امام خمینی با مکاتبه با شهردار وقت تهران درخواست می‌کند تا زمین مجاور برای احداث مجموعه فرهنگی ومسجد و حوزه علمیه خواهران واگذار شود.

سازمان املاک با اشاره به وضعیت ملک از جمله پوشش گیاهی و درختی مثمر و بافت مسکونی واگذاری این ملک راجهت حوزه علمیه را صلاح نمی‌داند، اما شهرداری با این واگذاری موافقت می‌کند.

رد پای احمدی نژاد در واگذاری باغ ازگل/ تحقیق و تفحص املاک شهرداری تهران در دوره مدیریت پنجم شهری + عکس



با تغییر مدیریت شهرداری تهران در سال ۱۳۸۶ تولیت مدرسه علمیه امام خمینی ضمن مکاتبه‌ای درخواست واگذاری محضری ملک فوق به حوزه علمیه را می‌کند که شهردار در پیوست این نامه خطاب به معاون وقت امور مناطق تاکید برحداکثر مساعدت می‌کند.

سازمان املاک با اشاره به بند‌های ۶ و ۱۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، واگذاری زمین‌های مذکور به حوزه علمیه امام خمینی ازگل ملک موسوم به باغ گیلاس– ملک تهران پارس، قنات کوثر را با حفظ مالکیت شهرداری تهران بلامانع اعلام می‌کند.

اما در نامه نگاری‌های دیگری که در این گزارش آمده به واگذاری قطعی سند به حوزه علمیه اشاره شده در نامه شهردار وقت منطقه گزارشی از اقدامات انجام شده به شهردار تهران می‌دهد که در آن به موضوعاتی از جمله واگذاری قطعی اسناد مالکیت توسط اداره کل املاک و مستغلات شهرداری تهران به نام مدرسه علمیه امام خمینی آمده است.



در این نامه درخواست شده با توجه به درختان وضع موجود و لزوم جابجایی و انتقال درختان جهت احداث با تسریع و مساعدت لازم در این خصوص توسط سازمان پارک‌ها انجام شود.

همچنین در این گزارش آمده که کاربری ملک در وضع موجود پارک عمومی و در پهنه بندی مصوب مسکونی و باغ مسکونی لحاظ شده است که لزوم هماهنگی و تعیین کاربی آموزشی و فرهنگی (حوزه علمیه) و هماهنگی با دبیرخانه کمیسیون ماده ۵ الزامی خواهد بود.

رد پای احمدی نژاد در واگذاری باغ ازگل/ تحقیق و تفحص املاک شهرداری تهران در دوره مدیریت پنجم شهری + عکس

در میان نامه نگاری‌ها نامه اهالی این محله به شهردار وقت و رییس شورای شهر هم مشاهده می‌شود. همسایگان این باغ درخصوص قطع درختان قدیمی و صدای اره برقی در این باغ به مدیریت شهری وقت هشدار داده اند.

رد پای احمدی نژاد در واگذاری باغ ازگل/ تحقیق و تفحص املاک شهرداری تهران در دوره مدیریت پنجم شهری + عکس

رد پای احمدی نژاد در واگذاری باغ ازگل/ تحقیق و تفحص املاک شهرداری تهران در دوره مدیریت پنجم شهری + عکس

افشاگری یک مسئول دیگر درباره ماجرای ازگل گیت

کاظم صدیقی برای رسیدگی به تخلفات باغ ازگل و حوزه علمیه اعلام آمادگی کرد. او از مردم عذرخواهی کرد

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

    1. احمدی نژاد حداکثر دو سال شهردار بوده… ۸۲ تا ۸۴ حالا از ۷۷ تا ۸۶ و قبل‌تر رو می‌بندند به اون دو سال؟ جالب نیست؟

      40
      12
    2. مثل اینکه عده ی زیادی از حضور احمدی نژاد توی شهرداری و ریاست جمهوری سود بردن که اینقدر سنگشو به سینه میزنن .
      حاجی شما به خوابیدن ادامه بده . هنوز فساد شما معلوم نشده ‌و کسی قرار نیست فعلا ازتون بازجویی کنه .

      25
      20
      1. چرا حرف مفت میزنی یک مورد وجود ندارد که احمدی نژاد ضد ملت کاری انجام داده باشد فقط برای خودت بار گناه میخری برای اون دنیا خجالت بکش

        38
        28
  1. این جناب خان یک بار از دیوار سفارت رفت بالا چهل سال داره […] تو کشور وای بر ما با این منافق های دورو

    130
    12
    1. سلام من یک بازنشسته هستم سال ۶۸ زمینی توسط تعاونی مسکن خریداری شد تا اکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته پول ما هم رو هواست به هر دری زدیم جوابی داده نشد

      17
      1
    2. جهت اطلاعتون تنها کسی که تو اون جمع میمون هایی که دیوار سفارت بالا رفتن مخالف بود و اینکار رو انجام نداد و…. مخالفت کرد محمود احمدی‌نژاد بود

      16
      9
  2. درد احمدی نژاد و درستی و صداقت او بالاخره شما را خواهد کشت .اما باور کنید انصاف خوب چیزی هست

    98
    148
      1. اگه توی دوره احمدی نژاد یه عده دزدی کردن و هزار جور غلط دیگه کردن،چه ربطی به احمدی نژاد داره؟مگه احمدی نژاد علم غیب داشته که انتظار دارید توی دوره اش یقهء همهء دزدهای ایران و اختلاص گرها رو میگرفته؟همینکه داداشش مثل برادران فریدون دزد نبوده و یا مثل آقایون نوبخت تا بینی تو دزدی غرق نشده نشونه اینه که این بنده خدا پاک بوده و واقعا فکر مردم بود،تنها رییس جمهوری که بیشتره قوانینی که وضع کرد به نفع قشر مستضعف بود احمدی نژاد بود،کی تونست قبل یا بعدش اونهمه ایرانی رو صاحب منزل کنه؟و ده ها و ده ها مورد دیگه که وقتش نیست عنوان کنم،آهان لابد عده ای میخوان بگن نفت بشگه۱۲۰دلار شده بود و پول سرازیر شده بود سمت ایران و این درحالیه که نفت اگه بشگه۱۰۰۰دلار هم میشد قبلا و حتی حالا،بیشترش سرازیر میشه توی جیب عده ای و جاهایی که خودتون بهترمیدونید و بزرگترین علت اینکه از دور دوم دشمنی ها بااحمدی نژاد آغازشد و پروژه تخریب کلیدخورد همین بود که احمدی نژاد جلوی خیلی ها ایستاد و نگذاشت پول مملکت تاجایی که امکان داشت جای دیگه بره،هرچند از سال دوم در دور دوم ریاست جمهوری اهرم های اقتصادی رو کامل ازش گرفتن و تورمی ایجاد کردن و تا تونستن برعلیه این مرد مظلوم کوبیدن،چه برسر بقایی و مشایی آوردن! ازاونطرف سعیدمرتضوی فاسد رو انداختن جلو و وانمود کردن احمدی نژاده که داره این فاسد رو ساپورت میکنه اما بلطف خدا و یاری ولی عصر عج همه نقشه هاشون نقش بر آب شد و حقانیت احمدی نژاد این مرد با خدا بر همه ثابت گردید،حالا لشگر سایبری بیا هی امتیاز منفی بده و هی بر علیه این مرد مظلوم بکوب اما دست خدا بالای سر دکترمحمود احمدی نژاده عزیزهست و امدادهای بقیه الله الاعظم روحی و ارواح نا فدا.یا مهدی ادرکنی.جانم فدای رهبر و احمدی نژاد.

        2
        5
    1. فقط خدا میتونه جواب بیت المال خورها و حق پایمال کن ها رو بده ، انشاالله ظهور اقا امام زمان (عج) هرچه زودتر فرابرسه و گردن ستمگران زیر تیغ شمشیرشون بره

      154
      33
      1. دیوار کوتاه تر از احمدی نژاد پیدا نکردید؟چی از جون این بنده خدامیخواهید؟بخدا دوره اینکه رسانه یه چیزی بگه و بتونه بااستفاده از پایین بودن سواد سیاسی مردم یکی رو بدنام کنه بخدا خیلی وقته که گذشته ،الآن اکثریت مردم نسبت به مسایل سیاسی ایران و جهان بسیار آگاه شدن و حرف مفت توی کتشون نمیره.درود خدا بر مرد خدا دکتر محمود احمدی نژاد

        19
        11
    1. حماقت امثال شما تمومی نداره تمام این مدارک با امضا و نام و مهر هستن یکی نمیتونه مدرک جعلی به دادگاه ببره

      153
      16
    2. جالبه ۹۸درصد مخالف حرف شمان فکرکنم دیگه باید گول زدن خودتونو بزارید کنار طرف خودش اقرارکرده به خیانتش به ملت اونوقت شما میفرمایید پاپوش!!!

    3. تو این مملکت همه مدعی هستند و خدا را شکر من جزو اینها نیستم چون منتظر ظهور موندم تا نطوق همشونو ببینم حضرت صاحب الزمان ع چطوری میکشه ، تازه بقیه اصلیش روز قیامته که انشالله اونجا خود خداوند باید حکم کنه نه قوه قضاییه و یا آقایون هم کاسه

      8
      6
  3. درود بر شما که با شرافت انسانی و دلدادگی ملی در راستای آگاهی و احقاق حقوق مردم عزیز ایران و پاسداری از بیت المال عمل کردید . امتداد همان خط مقدس سرخ خون شهدای عزیزمان .

  4. بابا بیخیال شید نخوایم بفهمیم کی به کیه بایدچه کنیم فکر کنم اخرشم تمام تقصیرهارو بندازین گردن شاه و فرح….اره بابا تقصیر همونا بود زمین ومایه هارو عشق است

    207
    25
    1. ریشه وفونداسیون فساد درکشور از زمان احمدی نژاد چه درزمان شهردار تهران وچه در ریاست جمهوری او ریخته شد کلا اگر احمدی نژاد دوسال هم می ماند دیگر چیزی از کشور باقی نمی ماند اما مردم عامی فقط شیفته یارنه سیصد تومانی او هستند انسانهای سطحی نگر

      186
      67
      1. دقیقا درست گفتید.هیچ دولتی به اندازه دولت احمدی نژاد به ایران و ایرانی ضربه و خسارت وارد نکرده حتی دولت رئیسی.

        17
        12
  5. لطفا بیشتر همش نزنین که بوش همه جا رو برداشته، و چون حکم شود که مست گیرند در شهر هر آنچه هست گیرند

    234
    11
    1. خدمتهاش مشخصه اینها همه براب ریس جمهور بودن بوده یک نوع رشوه به حوزه علمیه برای تایید حکم ریاست‌جمهوریش

      125
      29
  6. نگران نباشید ملت عزیز همین روزا یه جریان جدید مثلا اختلاس بزرگتر سقوط هواپیما از ریل خارج شدن قطار یا…پیش میاد این هم فراموش میشه وبا خیال راحت به اشک ریختن ادامه میده

    159
    4
    1. احمدی نژاد حسرت یک آه را بر دل مارقین و ناکثین و قاسطین داخلی و بین المللی گذاشت .

      3
      8
  7. نویسنده به صورت واضح اسم احمدی‌نژاد رو در تیتر خبر آورده. در حالی که در زمان احمدی نژاد فقط واگذاری جهت استفاده صورت گرفته و احمدی‌نژاد زیر بار سند نرفته. در زمان قالیباف که نویسنده خبر از وی به عنوان (شهردار وقت) اسم برده، سند زده میشه.
    خدا رو در نظر بگیرید و از این همه وابستگی به این باند و اون باند حیا کنید.

    1
    2
  8. آفرین بر شما آفرین بر شما .اجرکم عندالله تعالی.در هر لحظه و در هر زمینه پاینده برقرار و پیروز باشید.

    14
    9
  9. اجازه بدیم قوه قضاییه تحقیق کند و نظرکارشناسی و نهایی رو بده
    زودقضاوت نکنیم موضوع خیلی مبهمه

    28
    91
    1. حتما چشم اطاعت از دستور شما .
      میخواید بگیم اقای طبری بیاد برسی کنه
      معاون رئیس قوه قضاییه دپره قبل

      8
      2
  10. اگر واقعا به دنبال حقیقت هستید و ابعاد دیگر نیز ی‌خواهید برای مردم روشن کنید سری هم به لواسانات و مدرسه امام خمینی شعبه ۱ تحت تولید ایشان بزنید و با شهردار و رئیس سازمان اوقاف صحبت خصوصی و محرمانه کنید کارشناسی را هم ببرید تا فقط و فقط طول و عرض و مساحت زمین این مدرسه را برای شما مشخص کند البته یکی از روزنامه نگاران برجسته و سابق طی گزارش تصویری این کار را کرده بود که شاید ه چشم خیلی‌ها نیامده باشد ولی امروز بهتر می‌توان به آن پرداخت

  11. سلام، باید این پرونده اینقدر باز شود تا همه کسانیکه در خفا به این کشور خیانت کردند علنی رسوا شوند و بیت المال برگردد، گرچه بنابه فرمایش رهبری فساد همچون اژدهای هفت سر است واین افراد فاسد به این زودی ها از بین نمی روند ولی باید فضا را براین مفسدین تنگ کرد….

    86
    11
  12. نمیدونم چیه سالی چند بار به احمدی نژاد حمله میکنن ، ولی اینو بدونید یه تار موی گندیده میارزه به این دروغگوها …

    3
    6
  13. مگر احمدی نژاد گفته زمینو بدن فرد یا حوزه؟حوزه درخواستی داشته از شهرداروقت که این زمین جهت حوزه خواهران واگذارشود شهرداری هم موافقت کرده این کجاش خلاف بوده؟چنان گفته پای احمدی‌نژاد آمده وسط فکرکردم احمدی‌نژاد وسط این زمینو زده برج سازی برای خودش وخانواده اش دنیا آدرس خانه احمدی‌نژاد را می داند ونیازی به توضیح ندارد

    6
    3
  14. واقعا حوزه علمیه کمتر از دانشگاه آزاد اسلامی است که در جای جای همه استان ها واگذار شده!
    واقعا مگر آقای صدیقی و یا مرحوم آقا مجتبی تهرانی و… که حوزه علمیه داشتن ملک شخصی حساب میشه!
    واقعا کجای این اسناد ملک شخصی آقای صدیقی محسوب می شود. این را روشن کنید.
    والا از این دست واگذاری ها که مالکیت شخصی اطلاق نمی شود اساسا فساد نیست؟
    همیشه اینطور بوده زمین از طرف شهرداری ها ویا زمین شهری بوده پول ساخت و ساز مراکز علمی، فرهنگی، آموزشی با متولیات ویا تولیت حوزه علمیه بوده که عموما از طرف مردم و متمکنین ساخته شده است.

    2
    7
  15. جناب بی‌زحمت عصبانی نشید کاردستمون بدید این دیدگاه بیسوادی منم منتشرکنید شاید حداقل دوتا سیلی خوردم دلم ازدست خودم خنک بشه بنده با نام فقیرشده
    منتشرکنید آخه من هم انسانم درسته حرب الهی قبول نکردن بشم

  16. قرار بود شمع اضافی خاموش شود قرار بود کاخها خراب شود وقرارهای بسیار دیگر یادش بخیر میگفتند با پژو ۵۰۴ کارهای اداری بدون راننده انجام میداده و…اینها مهم نیست قانون حجاب به کجا رسید اصل موضوع کشور پاکدامن شدن بانوان است والا ۴۰۰۰هزار متر که چیزی نیست رفیقش بوده ۴۰۰۰۰هزار متر هم میخواسته میداده

    7
    2
  17. آنطرفیها چقدر بی حال هستند که این همه تخلفات و واگذاری امتیاز و مکان به اطرافیان ما اصلاح طلبها رو نمیتونند پیدا کنند و اعلام کنند اما ما با رسانه هامون یک زمین که قانونی واگذار شده رو کردیم یک بهانه برای هوچی گری خودمون

    2
    2
  18. خب حالا گیرم که احمدی نژاد هم امضا کرده باشه تو جیب خودشون که نمیخواسته بره برای حوزه علمیه بوده این اصلاح طلبا دیه جایگاهی تو این جامعه ندارن دارن تخریب یکی دیگه خودشونه نگه بدارن

    2
    5
  19. خودتون هم خجالت نمیکشید این شروور ها رو مینویسید. احمدی نژاد داد به حوزه از یه اداره دولتی به یک اداره دولتی دیگر ، نگفته بود که جناب کاظم خان به نام بچه اش بکند.

    5
    2
  20. واقعا قصد جناب آقای صدیقی از تاسیس این حوزه خدمت به ترویج دین بود یعنی طلابی که تو اون فضا و در آن منطقه و در آن حوزه لاکچری درس بخواند بعدش حاضر می‌شود در مساجد شهرستانها و پایین امام جماعت شود و یا ساکن شود یا از همون اول به پست و مقام عالی کشوری و دولتی فکر می کند. دوما آیا جناب آقای صدیقی به خاطر نبود حوزه علمیه یا کمبود حوزه علمیه در تهران به فکر احداث یک حوزه فوق لاکچری در بالاشهر تهران افتاد یا جهت حضور و سکونت خانواده و هم طیفان خود و تاسیس شرکت تجاری و…. زیر نام حوزه، در آن منطقه اقدام به تاسیس این حوزه کرد! سوما آقای صدیقی اینقدر به مقام معظم رهبری ارادت دارند چرا در مرکز شهر از این ساختمان‌های دولتی جایی را به عنوان حوزه انتخاب نکردند تا در مجاورت و نزدیکی حضرت آقا باشند.!

  21. چنانچه مسؤلین و امت شهید پرور در نظام مقدس جمهوری اسلامی متوجه این موضوع باشند که اشتباه و فساد در دیگری نشانه پاکی و بی‌گناهی خودشان نمی باشد بسیاری از مشکلات مرتفع می شود

    2
    1
  22. طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه احمدی نژاد را اگر حسن روحانی اجرا می‌کرد اینطور نمی‌شد گرانی….

    4
    3
    1. روحانی اگه دستش می رسید همون۴۵تومن رو که توی۸سال حتی۱۰۰۰تومن هم بهش اضافه نکرد قطع میخواست کنه،اگر میتونست قشر مستاجر رو میریخت توی دریا،روحانییی!؟….

  23. رضا شاه ملعون که خودش بیشتر بخور بخور و فساد میکرد تموم زمینهای شمال رو به نام خودش و کس و کارش زده بود گوربه گوری

    1
    7
  24. دست رو هر کی بزارید دو تا کشیده بخوره دزدی‌دزدیهاش میگه …نمیخواد دنبال دزد بگردین دنبال سالم بگردین که نیست

    6
    1
  25. آقا دنبال چی میگردید چرا اینقدر موضوع رو پیچیده میکنید؟؟!!!
    طرف به هر عنوان بالا کشیده و الان دستش رو شده…
    بصورت علنی همونطور که به مردم عادی وقتی خلافی مرتکب میشن حکم میدید به صدیقی و همدستانش هم بدون تبعیض و کوتاهی و جانب داری حکم بدید محکومشون کنید.هرچی دارن بگیرید بدید به مردم بینوای مملکت…

  26. به نظرتون بستر و فرصت اختلاس سنگین بعدی به کدام فرد حقوقی یا گروه تعلق خواهد گرفت؟
    به ۵ نفر اول از شرکت کنندگان که صحیح پیش بینی کرده باشند زمین های باقی مانده شمیرانات با جواز ساخت برج و مراکز تجاری به همراه وام بلاعوض اهدا خواهد شد.

    6
    1
  27. اگه راست می گویید و قصدتان تنویر افکار عمومی هستش، احمدی نژاد رو دعوت کنید و برخط و بصورت پخش زنده باهاش مصاحبه کنید و ازش بپرسید قضیه چی بوده تا همه اصل موضوع رو بدونند وگه نه که تهمت زدن و محاکمه ی غیابی که خیلی راحته!

    7
    2
  28. بازم تمام تقصیر ها گردن احمدی نژاد افتاد بازم یک راهی پیدا کردید احمدی نژاد تخریب کنید همین دو دستگی ها باعث شد وضعیت مردم به این روز بیفتد مال حوزه باشه یا شهرداری به ما چه اگه به دولت برگرده میره تو جیب من بازم یک خبری هست فکر مردم را منحرف کنید تنها کسی به فکر ما اجاره نشین ها بود احمدی نژاد بود تمام شماها یار شیمون پرز هستید گفت کاری میکنم بودن با احمدی نژاد ننگ باشه که شد دست مریزاد احمدی نژاد جیب کدامتان خالی کرد

    3
    2
    1. دادا میشه لطف کنی با سند و مدرک بگی دکتر احمدی نژاد که خداوند حافظ او باشد چه بدی کرده گفتم با سند و مدرک نه حرف خودت و ماهواره و دیگران

      3
      4
  29. قضیه چیه؟
    طرف سند منتشر کرده که زمین حوزه علمیه ازگل در دوره شهرداری احمدی‌‌نژاد به این مدرسه اعطا شده.(که نشده و در دوره بعدی واگذار شده)انگار که اتفاقی یگانه و بی‌سابقه و خارج از رویه معمول رخ داده. مثلا جا داره بپرسیم هزاران هکتار زمین رو کی به دانشگاه آزاد داده؟ زمین دانشگاه تهران رو کی به این دانشگاه داده؟ زمین بسیاری از حوزه‌های علمیه دیگه رو کی به اون‌ها داده؟ انگار موضوع و مساله این بوده که چرا به یک نهاد آموزشی عمومی، زمینی اعطا شده. نه خیر، مساله اینه که زمانی مدیران این اماکن عمومی یهو هوس کنن زمین‌های عمومی رو به نام خودشون یا موسسه‌ای خصوصی بزنن یا اساسنامه‌اش رو جوری کنن که رسما به نهادی دائما خانوادگی تبدیل بشه. کاری که مثلا زمانی داشت با دانشگاه آزاد می‌شد و خوشبختانه جلوش گرفته شد و احیانا فرزندان آقای صدیقی یا خود ایشان بهش دست زدن و افشا شد و احیانا در خیلی جاهای دیگه و در دوره‌های دیگه شده و هنوز صداش در نیومده.

    2
    1
  30. اگر تا قیامت هم به دنبال تخلفی از جانب آقای احمدی نژاد بگردید چیزی گیرتان نخواهد آمد مگر اینکه سند سازی کنید.

    3
    5
  31. خدایا اخرعاقبت مملکت مارابخیرکن نمیشه به هیچکس اعتمادکردفسادتاکجاان هم علنی درروزقیامت اینهاچه جوابی دارند خدایاشکرت تاحالابخداقسم حتایک ریال پول حرام به خانواده ندادم خدایاشکرت که هوای ماراداری نگذاشتی آلوده همچون فسادهای حق الناس شویم

    3
    1
  32. ومکرو مکروالله والله خیر ماکرین
    خدا نگذره از گسانی که در حق مردم این سرزمین خیانت کردند
    اصلا گیرم مال حوزه باشه کدوم عقل سلیم حکم میکنه که باغ با اون ارزش طبیعی وتفرج گاه مردم رو بدن به حوزه مگه جا قحطی بوده برا حوزه یا برنامه چیز دیگریست

    4
    1
  33. تمام زمین های متعلق به حوزه ها
    دانشگاه آزاد
    علمی کاربردی
    دانشگاه های پیام نور
    و حتی دولتی
    هدیه شهرداری ها و دولته

    دارید دنبال چی میگردید؟
    مثلا میخواستید احمدی‌نژاد رو خراب کنيد؟

    زمین های دانشگاه آزاد رو کی بهشون داده؟

    4
    4
    1. دنبال بهونه میگردن به نظام ضربه بزنن کم عقلا
      شهرداری زمین داده به حوزه علمیه نفروخته به کسی که پولشو بخورن

      1
      4
  34. ادمین شرف را فروختی و نان میخوری با دروغ و افترا به احمدی نژاد که بیشتر خواننده جذب کنی .برای اون دنیا داری برای خودت جلو جلو آتش میفرستی لعنت خدا بر دشمنان دکتر احمدی نژاد .همیشه رییس‌جمهور کشورم .غیر از او کسی را در حد ریاست جمهوری در کشور نمی‌بینم چون همه به رانت متصل هستند . ادمین خجالت بکش لعنت به تو

    1
    3
  35. چندتا از ضربات مهلک دولت احمدی نژادبه مردم رو بهتون بگم..۶میلیون مسکن مهر به صورت اقساط..خودرو به صورت اقساط..لوازم خانگی و خارجی به صورت اقساط..وام های بانکی فراوان به مردم،کشاورزان..یارانه ۴۵ دلاری به مردم..عیدی یارانه به مردم..بنزین مسافرتی..برداشتن پیمانکار از شرکتها..حذف کردن قدرتهای پرنفوذ که خون مردم رو تو شیشه کرده بودن..سهام عدالت به مردم…و…

    2
    2
  36. زمین دانشگاه تهران از کجا اومده؟
    زمین دانشگاه بهشتی از کجا اومده؟
    زمین دانشگاه …. از کجا اومده؟
    شخصی اینا رو زاییده؟؟؟
    عقل هم خوب چیزی…
    دادن زمین به مراکز آموزشی یه چیز معمولی و عادیه…
    عقل و شعور هم خوبه

    1
    3
  37. آقای صدیقی کنار اسم احمدی نژاد تو پرانتز نوشته زید عزته به معنای عزتش زیاد باد! حالا مگه کی هست که بخوایم با این عناوین ازش یاد کنیم؟!
    ولی واقعا جالبه! به قول خودتون کار از سال ۷۴ استارت خورده. پس باید پای شهردار اون موقع رو بیارید وسط! احمدی نژاد به عنوان شهردار آینده فقط اون مسیر رو ادامه داده

    2
    1
  38. دولت زمینهای کشاورزی مارو بعلت اینکه چاهش خشک شده و چن سال کشاورزی روش انجام نشده گرفته بعدم داده به عنوان اراضی منابع طبیعی….زمینی رو اگه میبخشن خوبه صرف مدرسه و دانشگاه،مراکز تحقیق بیمارستان بشه مراکز دینی رو به همون مساجد منتقل کنن به همونا اکتفا کنن امروز بیش از هرچیزی کشور نیازمند به فناوری هس تا…..

  39. حاج محمود این وصله ها بهش نمیچسپه .مسکن مهری که بنیانش رو گذاشت .محاله کسی دگه ای یا رییس جمهوری بتونه به گردش برسه که تاآخرخداپدربیامرزی باخودش بجا گذاشت .ملت یادتونه شعارمیدادن صلعلی محمد بوی رجایی آمد.حسن فریدون عیر نفری چیزی براخودش باقی گذاشت؟!؟دگه بگم !!

  40. صدمات وضرر وزیانی که ایران و مردم ایران در زمان ریاست جمهوری احمدی نژاد بواسطه رفتار وگفتار واعمال غیر مسولانه این شخص به ایران ومردم ایران وارد شد به هیچ عنوان قابل جبران نیست ..تورم های ساعتی ..پر وپیمان کردن جیب دوربری هاش .احمدی نژاد هیچ فرقی با دیگر ریاست جمهوری های بعد انقلاب نداره ..همشون مثل هم هستند ..اقای ریسی هم واقعا دوست داره به مردم خدمت کنه اما مشکل اصلی در انتخاب مدیران اجرایی بسیار ناکارامد هست ..مدیران همشون حزب الهی تندرو وبه قول خودشون جزو خودی ها هستند ولی بی تجربه ونااگاه وبدون معلومات هستند بنابراین تلاش اقای ریسی هم بجایی نرسیده تا الان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا