کلینیک فوق تخصصی دانش آموخته  لوله کشی صنعتی  ۸۳-۸۴ ( نفت و گاز ) -  مایترکاری

کلینیک فوق تخصصی دانش آموخته لوله کشی صنعتی ۸۳-۸۴ ( نفت و گاز ) - مایترکاری

سایتی نو و نخست برای ارائه راهنمای ساخت انواع شابلون پایپینگ به Fabricator ها و بالا بردن دانش ریاضی ایشان
کلینیک فوق تخصصی دانش آموخته  لوله کشی صنعتی  ۸۳-۸۴ ( نفت و گاز ) -  مایترکاری

کلینیک فوق تخصصی دانش آموخته لوله کشی صنعتی ۸۳-۸۴ ( نفت و گاز ) - مایترکاری

سایتی نو و نخست برای ارائه راهنمای ساخت انواع شابلون پایپینگ به Fabricator ها و بالا بردن دانش ریاضی ایشان

تعیین طول لوله خم های سرد 45 درجه تک آفست


محاسبات بسیار ساده ای دارد ، دیپلم هم داشته باشید قادر به حل مسئله تصویرخواهید بود.






در تصویر بالا ( تک آفست ) R برابر ۱۵۰ داده شده و چون زاویه خم ۴۵ درجه است لذا عدد (B (۲۲۵ با  (Y (۲۲۵برابر است.طول کلی لوله برای اینکار با استفاده از داده های با رنگ قرمز 611.7 میلیمتر خواهد شد. D در محاسبات نقشی ندارد. L ( طول کمان است ) فرمولش مشخص و بارها گفته شده ( مبحث طول کمان )  عدد آن 117.809 میلیمتر خواهد شد. برای  محاسبه ضلع C ( مقابل ) هم زاویه یک سمت مثلث را دارید که ۲۲.۵ درجه است ضلع مجاور هم R است..... کمک .... ضلع مقابل به ضلع مجاور 








زن جوان که به مرد همسایه علاقه‌مند شده بود، زمانی که متوجه شد او قصد ازدواج با زن دیگری را دارد، نقشه یک کودک‌ربایی را طراحی کرد.

با برملا شدن این موضوع، فتانه برای تحقیقات به دادسرا احضار شد، زن جوان که دستش رو شده بود، گفت: مدت‌ها بود که به سیروس علاقه‌مند شده بودم، اما او تمایلی به من نداشت. به خاطر علاقه‌ام خودم پیشقدم شدم و پیشنهاد ازدواج دادم اما او مخالفت کرد و خانه‌اش را اجاره داد و رفت. مدتی بعد زن جوانی با فرزندش ساکن آن خانه شدند و من بعد از مدتی از صحبت‌های زن جوان و رفت‌وآمدهای سیروس متوجه شدم که به هم علاقه‌مند شده‌اند. از این موضوع خیلی ناراحت شدم و تصمیم به انتقام گرفتم و نقشه ربودن دروغین فرزندم را کشیدم. پسرم را به خانه یکی از اقوام بردم و به دروغ گفتم سیروس او را ربوده است. می‌خواستم او بازداشت شود و من برای آزادی‌اش و رضایت شرط بگذارم تا مجبور شود با من ازدواج کند.

با اعتراف زن جوان، ماجرای کودک‌ربایی دروغین و اتهام به مرد جوان رنگ باخت و به دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران، تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.


مسئولان فراخوان مستقیم و غیرمستقیم زیادی برای حضور گسترده مردم در راهپیمایی اربعین دادند و حتی اعلام شد وام قرض الحسنه به زوار پرداخت می شود ، وقتی چنین فضایی ایجاد می کنند آیا نباید ظرفیت امکانات برای خدمت رسانی را بسنجند تا بعدا از مواجهه با مشکلات نگویند غافلگیر شدیم ...



شهریور ۱۴۰۱  : 

دختر ۲۲ ساله کردستانی که همراه خانواده اش به تهران سفر کرده بود، توسط گشت ارشاد، جلب و ساعاتی بعد با عارضه قلبی و در حالی که هوشیاری نداشته به بیمارستان برده می شود و در لحظه نگارش این متن، وضعیت مساعدی ندارد.


دایی ‎مهسا امینی دختری که پس از بازداشت در اداره پلیس به کما رفت در مصاحبه با روزنامه اینترنتی فراز گفت:

قلبش نیمه‌فعال شده و کلیه‌هایش دیگر کار نمی‌کنند. دکترها گفتند فقط دعا کنید. اینجا ما طلبکاریم.

فرمانده پلیس آمد، قول دادند تصویر دوربین‌های مداربسته را نشان‌مان دهند.

امروز نوبت دختر ما بود، فردا نوبت دختری دیگر است




به گزارش تجارت‌نیوز، مهسا امینی دختری سنندجی بود که در بزرگراه شهید حقانی تهران بازداشت شد. اعتمادآنلاین نوشت: دایی ‌مهسا امینی⁩ فوت او را تایید کرد.


انا للّله و انا الیه الراجعون و شوربختانه خانم مهسا امینی این دختر ۲۲ ساله و میهمان  پایتخت در تاریخ ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ یا با کفایت پلیس یا بد شانسی خودش وفات نمود تسلیت به خانواده ایشان.













نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد