کلینیک فوق تخصصی دانش آموخته  لوله کشی صنعتی  ۸۳-۸۴ ( نفت و گاز ) -  مایترکاری

کلینیک فوق تخصصی دانش آموخته لوله کشی صنعتی ۸۳-۸۴ ( نفت و گاز ) - مایترکاری

سایتی نو و نخست برای ارائه راهنمای ساخت انواع شابلون پایپینگ به Fabricator ها و بالا بردن دانش ریاضی ایشان
کلینیک فوق تخصصی دانش آموخته  لوله کشی صنعتی  ۸۳-۸۴ ( نفت و گاز ) -  مایترکاری

کلینیک فوق تخصصی دانش آموخته لوله کشی صنعتی ۸۳-۸۴ ( نفت و گاز ) - مایترکاری

سایتی نو و نخست برای ارائه راهنمای ساخت انواع شابلون پایپینگ به Fabricator ها و بالا بردن دانش ریاضی ایشان

شابلون پنج راهه







گر تو با بَد ، بَد کنی پس فرق چیست


سخن امام خمینی

«مجلس مرکز همه قانونها و قدرتهاست»، «ملاحظه مردم زاغه‌نشین که شماها را‏‎ ‎‏روی مسند نشاندند، بکنید»، «این جمهوری را تضعیفش نکنید. بترسید‏‎ ‎‏از آن روزی که مردم بفهمند در باطن ذات شما چیست، و یک انفجار حاصل بشود. از‏‎ ‎‏آن روز بترسید که ممکن است یکی از «ایام الله» پیدا شود و آن‏‎ ‎‏روز فاتحه همه ما را‏‎ ‎‏می خوانند»



شبکه معاند  : 

amp.rfi.fr/fa





این جامعه شناس در ادامه گفت:" اگر ساختار قدرت با در نظر گرفتن اینکه مردم در هر شرایطی و درباره هر مساله‌ای حق اظهارنظر دارند، بنا را بر تعامل و تدبیر بگذارد و سعی‌اش را برای رفع مشکل در آرامش به‌کار بگیرد، معترضین هم بدون هیچ شک و تردیدی در کمال آرامش فعالیت خواهند کرد و حتی به سوءاستفاده‌گران هم اجازه سوءاستفاده نخواهند داد. چون اغتشاشگران هدف خاصی ندارند و هر طور که وضعیت به‌هم بریزد، مطلوبشان خواهد بود. پس بهتر است، در شروع حرکت اعتراضی مشی تعاملی در نظر گرفته شود تا بتوان به راحتی از هرج‌ومرج‌های هزینه‌سازِ بعدی جلوگیری کرد.

امان الله قرایی مقدم (جامعه شناس): دهه هشتادی و نودی ها اطاعت پذیر نیستند/ الان دختران بیشتری نسبت به پیش از ماجرای مهسا امینی روسری از سر بر می دارند





وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد نیلوفر مردانی بدون اخذ مجوز لازم از شورای برون مرزی در مسابقات اسکیت ترکیه شرکت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، این وزارتخانه با تأ‌کید بر حفظ ارزش‌های اسلامی در مسابقات ورزشی و یادآوری قهرمانی‌ها و افتخارآفرینی‌های ورزشکاران بانوی ایرانی در رشته‌های مختلف با حفظ حجاب اسلامی و تقبیح عدم برخورداری نیلوفر مردانی از پوشش مصوب امور بانوان این وزارتخانه اعلام کرد بر اساس اطلاعات دریافتی از فدراسیون اسکیت، این ورزشکار از ماه گذشته در تیم ملی ایران عضویت نداشته و او در سفری شخصی و بدون اخذ مجوز لازم از شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان در این مسابقات حضور پیدا کرده است. ضمن اینکه تیم ملی ایران نیز در این مسابقات شرکت نکرده است.




۱۷ آبان ۱۴۰۱ : 


اعتماد نوشت: کاربران فضای مجازی با انتشار این عکس نوشتند یک جوان معترض در میدان ولیعصر ایستاده و یک پلاکارد را بلند کرده که روی آن نوشته: «دلار ۳۵۰۰۰۰ ریال... کسی صدای من رو می‌شنوه؟؟ مرده و زنده‌ی من برای کسی فرق می‌کنه؟! از طرف جوان ایرانی»



یه روزی میشه مثل شاه شخصی می گوید صدای انقلاب شما را شنیدم ولی آنروز خیلی دیر است.....


با وجود اینکه به واسطه قیمت بالای لباس‌های وارداتی که بعضا قیمت‌های میلیونی دارند اقبال مردم بیشتر به سمت تامین لباس‌های داخلی می‌رود اما به نظر می‌رسد جنس داخلی هم قیمتی مناسب جیب خریدار ندارد و خانواده یک کارگر و یا یک کارمند که با حقوق مصوب اداره کار حقوق می‌گیرند باید حقوق یک ماه خود را تنها صرف خرید برای یکی از اعضای خانواده خود کنند





 یعنی ۸ سال دفاع مقدس نیز یک روایت بوده یا واقعیت ؟!!!



 آبان ۱۴۰۱


به گزارش وقت صبح به نقل برترین‌ها: شب گذشته ملی‌پوشان فوتبال ساحلی هنگام پخش سرود ملی، سکوت کردند و این حرکت در جهت همراهی با اتفاقات دو ماه گذشته تعبیر شد، پیش از این بازیکنان استقلال هم در جشن قهرمانی سوپر جام در حرکتی جمعی خوشحالی نکردند.

در همین بازی دیشب ساحلی سعید پیرامون در خوشحالی بعد از گلش در واقع دست به یک پرفورمنس اعتراضی زد.


اظهارات عجیب بهادری جهرمی، سخنگوی دولت سیزدهم که گفته بود پس از اعتراضات مردم در پی درگذشت مهسا امینی دولت می‌توانست مثل آب خوردن(!) به نیروی انتظامی دستور استفاده از گلوله جنگی بدهد تا مردم از خانه خارج نشوند، اما دولت لطف کرد و چنین کاری نکرد، با واکنش حسین ثنایی نژاد، استاد دانشگاه همراه بود: کاش می‌توانستید مثل آب خوردن مشکلات مردم را حل کنید. کاش می‌توانستید مثل آب خوردن مشکلات مردم را حل کنید و حال که نمی‌توانید به کنار بروید تا مردم با تلقی واقعی و درست از قدرت بتوانند نه مثل آب خوردن که در یک تلاش خردگرایانه کشور را بسازند.




خانواده آیت الله  رفسنجانی ؟ 





روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه ۲ شهرستان ری درخصوص حادثه آموزشگاه دخترانه آرمینه مصلی نژاد و فیلم منتشر شده از سوی رسانه های معاند اطلاعیه ای صادر کرد.

در این اطلاعیه که رونوشت آن شامگاه چهارشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: روز سه شنبه مورخ ۱۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۵ صبح، تعداد معدودی از دانش‌آموزان هنرستان دخترانه آرمینه مصلی‌نژاد هنگام رفتن به کلاس درس اقدام به بی‌انضباطی و سر و صدا نمودند و مدیر آموزشگاه سعی در برقراری آرامش دانش‌آموزان داشته است.

این اطلاعیه می افزاید: در این بین یکی از دانش‌آموزان که سابقه بیماری داشته، دچار عارضه تنفسی شده و پس از تماس مدیر مدرسه، اورژانس در محل حاضر می‌شود.




الهام افکاری که در ایجاد اغتشاش و آشوب در ایران توفیقی نداشته بنا داشت با حضور در یکی از کشورهای همسایه، با نماینده یکی از کشورهای معاند دیدار کرده و سپس به کشوری دیگر پناهنده شود که در تور مامورین وزارت اطلاعات گرفتار شد.



حجت الاسلام محسنی اژه ای در بین دانشجویان دانشگاه بیرجند حاضر شد تا با آن‌ها به گفت‌وگو بنشیند.

اکرم صلاحی دانشجوی دانشگاه بیرجند خطاب به اژه‌ای گفت: گشت ارشاد به خوابگاه آمده و به من دانشجو می گوید تو ترشی درست کن  . من درس نخوانده ام که ترشی درست کنم. هیچ امنیتی در هیچ زمینه ای نداریم و داریم غرق می شویم. خط فقر کجاست؟ کی می تواند مرغ و تخم مرغ بخرد؟ مسائل دانشگاه ها را به خود دانشجویان واگذار کنید، نه کمیته های ترسناک.


زن که باشی پسادکترا هم که بگیری بالاخره یه روزی یا ترشی میندازی یا ترشیده میشی و  یا ترشی درست میکنی ....



در رونمایی لباس تیم ملی برای جام جهانی ۲۰۲۲(آبان ۱۴۰۱):


اول ایشون دعوت میشن بعد که از کی روش انتقاد میکنن که چرا یکی از ایرانیها دستیارش نیست که آینده ایران را بسازد و مربی تربیت کند پیامک پس گرفته میشود زنگ خطر برای ایران!!!


هوادار گرامی، حمید استیلی با سلام. ضمن پوزش به آگاهی می رساند پیامک ارسالی از سامانه خانواده فوتبال در مورخ ۱۵ آبان، به اشتباه ارسال شده و فاقد اعتبار است.

به نظر می رسد حرکت فدراسیون فوتبال، در هر صورت غیر قابل قبول باشد. دعوت از ستاره ای که یکی از نمادهای فوتبال ملی ما در ۵۰ سال گذشته بوده و سپس اعلام اشتباه بودن این دعوت، به نوعی نشان دهنده انتقاد ناپذیری بزرگترین مرجع فوتبال در ایران است.



مولوی عبدالحمید: ما دشمن نیستیم، خیرخواه هستیم

مولوی عبدالحمید، امام جماعت اهل سنت زاهدان نیز در نماز جمعه این هفته گفت: «ما دشمن نیستیم. ما خیرخواه همه هستیم. متاسفانه به حرف‌ها توجه نشده است که این مشکلات وجود دارد.»

وی خطاب به نیروهای امنیتی و نظامی گفت: «شما فرزندان همین مردم هستید. شما با زنان مهربانانه برخورد کنید، شما با دانشجویان و دانشگاهیان که امید ملت ما هستند با خوبی برخورد کنید. حرف دانشجویان و اساتید دانشگاه را بشنوید. حرف آحاد ملت را بشنوید...»


دشمن در تمام جهات در حال کوبیدن است ، ما در خواب غفلت و نیروهای امنیتی همچنان بیدار



رضا هلالی، مداح گفت: من هم دیدم که باتوم به زن مردم می‌زدند. آن اقدام هم اشتباه بود و من اگر بودم دفاع می‌کردم. برخی خطاهای نابخشودنی می‌کنند. بچه‌ها، شهر که شلوغ شود، کارهای مختلف می‌کنند. به خاطر خواهر و مادر خود مراقب کشور و نظام باشید.

رضا هلالی افزود: به حضرت زهرا (س) من را متهم به مزدور نظام نکنید. در این عمر ۴۰ ساله مزدور کسی نبودم. روزی مرا به جرم شور خواندن از منبر پایین می‌کشیدند، اما از همان روز ایستادم و پای حرف درست می‌ایستادم.


قابل توجه همگان:


آقای سیستانی (مد ظله) نماینده ای جهت ابراز نظر در مسائل سیاسی ندارند. هر گونه موضع گیری سیاسی معظم له از راه این کانال اطلاع رسانی می شود.

دفتر آقای سیستانی (مد ظله) – نجف اشرف

۱۴/ ربیع الثانی/ ۱۴۴۴

به گزارش خبرآنلاین، دیروز برخی از رسانه های اصولگرا به نقل از حجت الاسلام سیدجواد شهرستانی ، داماد و نماینده آیت الله العظمی سیستانی در کشورمان نوشته بودند: «این اغتشاشات به هیچ عنوان مردمی نیست و این‌ها جمعی از اراذل و اوباش هستند که معلوم نیست از کجا آمده‌اند و ازچه دشمنی خط گرفته‌اند».


فتواهای مولوی عبدالحمید درباره پوشش زنان؛ صورت زن عورت است و ... | شنیدن صدای زن چه حکمی دارد؟ | در کلاس مختلط بین زنان و مردان دیوار بکشید



۲۲ آبانماه ۱۴۰۱ : یک خانم عامل انفجار در میدان استقلال استانبول  تصویر زیر .... پِ.کِ.کِ




به گزارش گاردین، محققان در این روش درمانی فعلاً مواد مدفوع را از طریق روده بزرگ در بدن بیمار قرار می‌دهند، اما انتظار می‌رود که در آینده درمان‌های خوراکی هم در دسترس قرار بگیرد. شرکت BiomeBank در ادلاید استرالیا اولین شرکتی است که توانسته از یک مرجع دولتی در جهان برای این درمان مجوز بگیرد.

«سم کاستلو» از BiomeBank می‌گوید این روش درمانی چند سالی است که ابداع شده، اما صدور مجوز برای آن می‌تواند گام مهمی در زمینه تدوین یک چارچوب درمانی استاندارد باشد.



















نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد